Helaas heeft het dooringen bij mij niet echt het gewenste effect. Idee was om een keer stopweek over te slaan vanwege de hoofdpijn die ik krijg als ik de ring verwijder.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoi!
Ik heb nou dus 4 weken de ring ingehad en morgen moet ik eigenlijk een stopweek, maar dat komt echt heel slecht uit. Ik kan dus weer 4 weken doorringen, dan een stopweek, en dan weer gewoon aan m'n drie weken ritme beginnen omdat ik dat toch gewend ben eigenlijk (of verder gaan met 4 weken, dat zie ik tegen die tijd wel weer).
Maar dat kan geen kwaad toch? Zo twee keer 4 weken en dan weer terug naar 3? Sowieso twee keer 4 weken moet geen kwaad kunnen dacht ik..
Ik kan ook mijn stopweek één week verzetten door morgen een nieuwe ring in te doen en die een week in te houden, dan komt het ook prima uit met de vakantie enzo, maar dat vind ik weer zo zonde van de ring, want die kan ik daarna weggooien..
Wat zouden jullie doen?
is dit de eerste keer dat je doorringt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Helaas heeft het dooringen bij mij niet echt het gewenste effect. Idee was om een keer stopweek over te slaan vanwege de hoofdpijn die ik krijg als ik de ring verwijder.
Nu ben ik al 2 weken (erg licht) ongesteld. Ik kan in elk geval niet zonder maandverband![]()
![]()
Dit ging bij mij toch beter toen ik de pil nog gebruikte. Doorringen tijdens bijv. een vakantie heeft zo natuurlijk geen zin.
Ok, afgelopen vrijdag zat de tweede week doorringen er op en ik ben nu nog ongesteld. En volgens mij is het einde ook nog niet in zicht....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dat je doorringt?
dan heeft het nog hoop
dat was bij mij de eerste keer ook
nu inmiddels geen last meer van
Same here. Kan ik hieruit opmaken dat je er inmiddels mee gestopt bent..?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:55 schreef Hanabi het volgende:
Een jaar gebruikt en er is nu helemaal niks van mijn libido over
Voor ik 'em gebruikte wilde ik het liefst drie keer op een dag, nu misschien één keer per maand. Het is een bekende en veel voorkomende bijwerken van wat ik heb gehoord.
Erg jammer, want behalve dat beviel het mij eigenlijk heel erg goed!
Ik stop of nu of over 3 maanden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Same here. Kan ik hieruit opmaken dat je er inmiddels mee gestopt bent..?
Maakt niet uitquote:
Geen idee, maar ik ben vooral benieuwd naar wat je nu gaat doen? Ga je voorlopig even niets gebruiken of ga je over op de pil of wat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:58 schreef Tesje_besje het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje over de nuvaring.. Ik gebruik hem nu al meer dan 2 jaar en merk dat me libido echt het nulpunt heeft bereikt. volgende week moet ik hem eruit halen en dan komt er voorlopig even geen nieuwe in. Maar ik vroeg me af hoelang het duurt voordat de bijwerkingen verdwijnen en me libido weer terug komt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |