Naarmate je ;m langer gebruikt werkt ;ie ook beter voor je menstruatie. Bij de pil was ik een week lang ongesteld, en in ;t begin bij de ring ook. Maar nu nog maar 3 dagen en heb er voor de rest ook helemaal geen last meer van.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:02 schreef gliterroze het volgende:
Ik ben nog ongesteld, de 5e dag nu. De eerste dag had ik echt verschrikkelijke pijn (zoals gewoonlijk) maar kwam er slechts 1 druppel uit.. pas de volgende dag kwam de rest. Tot nu toe niet echt veel anders dan met de pil, al ben ik nog niet klaar. Vandaag had ik wel de meest verschrikkelijke hoofdpijn die ik ooit heb gehad, hij was bijna hetzelfde als de eerste 3 dagen dat ik de nuvaring in had. Ik ga er maar vanuit dat het mijn lichaam is die zich aanpast en dat dit niet standaard elke maand gaat gebeuren, want ik kon niet helder meer denken er door, en ik werk met kinderen, dus dat was 10x zo zwaar.
Dat had ik ook bij de 1e ring, maar bij de 2e echt helemaal niks meer. Je lichaam moet er gewoon nog aan wennen he.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP![]()
Ben 2 weken geleden begonnen met de ring, braaf op dag 1 van de menstruatie.
Ben echter al 2 weken een beetje "ongesteld". De ene dag meer dan de andere.
Iemand daar ervaring mee? Zijn dat gewoon "opstart-problemen"?
Verder bevalt ie prima! Geen last van de hormonen, geen hoofdpijn e.d. en ik voel um echt niet zitten.
En van m'n man krijg ik ook geen klachten
Nee hoor. Ik doe al jááren 4 weken en dan een stopweek.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik draag 'm altijd 3 weken, dan een week stopweek, dan weer drie weken.. zo moet 't toch?
Ik heb dus een stopweek gehad vorige week zondag tot afgelopen zondag.. toen moest ie weer in.
Mja dat verschilt ook per persoon, ik draag hem nu bijna 3 jaar maar mijn menstruatie is en blijft kl*te. Ik heb het geluk dat ik pas laat in mijn stopweek ongesteld wordt (5e dag) en snel een nieuwe ring in kan doen, maar ik ben nog altijd 1 dag minimaal uit de running....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naarmate je ;m langer gebruikt werkt ;ie ook beter voor je menstruatie. Bij de pil was ik een week lang ongesteld, en in ;t begin bij de ring ook. Maar nu nog maar 3 dagen en heb er voor de rest ook helemaal geen last meer van.
Kan ook idd. Maar officieel is het 3 weken in, 1 stopweek en ik heb sinds ik ermee begonnen ben (16, ben nu 19) nooit anders gedaan eigenlijk. Stond overal in de bijsluiters e.d. en later las ik hier dat 4 weken ook kan, maarja ben nu dit al gewendquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:37 schreef Pearly het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe al jááren 4 weken en dan een stopweek.
Heérlijk!! En ideaal
En jij gelooft dat je met de nuvaring of de pil "lekker dichtbij" de natuurlijke menstruatiecyclus zit?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ring ook liever niet door als het even kan. Ik weet niet, ik blijf op de een of andere manier toch graag dichtbij de natuurlijke menstruatiecyclus.
Weet ik, ik heb wel opgelet bij biologiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:36 schreef Pearly het volgende:
[..]
En jij gelooft dat je met de nuvaring of de pil "lekker dichtbij" de natuurlijke menstruatiecyclus zit?
Vergeet het maar....
En dan breng ik je nog ietsje verder uit de droom (gezien het natuurlijke) ... Je eisprong is er niet meer en heet geen mensturatie maar verre van dat en wel een "doorbraakbloeding"!
succes met de nuvaring
onttrekkingsbloedingquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:36 schreef Pearly het volgende:
[..]
En jij gelooft dat je met de nuvaring of de pil "lekker dichtbij" de natuurlijke menstruatiecyclus zit?
Vergeet het maar....
En dan breng ik je nog ietsje verder uit de droom (gezien het natuurlijke) ... Je eisprong is er niet meer en heet geen mensturatie maar verre van dat en wel een "doorbraakbloeding"!
succes met de nuvaring
Dus ik kan het ook bij me dragenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:57 schreef zoeperzazke het volgende:
ja, dat komt inderdaad voor, dat het lichaam blijft reageren op de hormoonbalans máár je kunt ook elkaar steeds besmetten! Als zij haar schimmelinfecie behandelt, smeer jij jezelf dan ook in? Zoniet, kan de schimmel ook bij jou verscholen zitten en iedere keer als jullie vrijen besmet je haar weer opnieuw....
Tsjah, dan zit ie straks onder de eczeemquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:17 schreef Twinky het volgende:
nah, dat is niet nodig die zalf. Dat terugbesmetten is een beetje overrated, komt niet vaak voor. Je kunt ook gewoon je piemel goed wassen met unicura ultra als je doucht, goed onder de voorhuid enzo, dat is ook voldoende.
Bij mij ist alleen maar omlaag gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:00 schreef gliterroze het volgende:
Mijn tweede ring, halverwege, en sinds de laatste weken.. is mijn libido OMHOOG geschoten! Niet normaal! Vriend is er natuurlijk wel blij mee![]()
Zelf had ik dit echt niet verwacht, las dat de sex drive juist af zou nemen.
Bij mij ook, niet heel erg, maar ik word bijna nooit meer nat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij mij ist alleen maar omlaag gedaan.
idem hier.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij ook, niet heel erg, maar ik word bijna nooit meer nat.
Irritaaant!
Of dat je opeens droogvalt.quote:
Helaas heeft het dooringen bij mij niet echt het gewenste effect. Idee was om een keer stopweek over te slaan vanwege de hoofdpijn die ik krijg als ik de ring verwijder.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoi!
Ik heb nou dus 4 weken de ring ingehad en morgen moet ik eigenlijk een stopweek, maar dat komt echt heel slecht uit. Ik kan dus weer 4 weken doorringen, dan een stopweek, en dan weer gewoon aan m'n drie weken ritme beginnen omdat ik dat toch gewend ben eigenlijk (of verder gaan met 4 weken, dat zie ik tegen die tijd wel weer).
Maar dat kan geen kwaad toch? Zo twee keer 4 weken en dan weer terug naar 3? Sowieso twee keer 4 weken moet geen kwaad kunnen dacht ik..
Ik kan ook mijn stopweek één week verzetten door morgen een nieuwe ring in te doen en die een week in te houden, dan komt het ook prima uit met de vakantie enzo, maar dat vind ik weer zo zonde van de ring, want die kan ik daarna weggooien..
Wat zouden jullie doen?
is dit de eerste keer dat je doorringt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Helaas heeft het dooringen bij mij niet echt het gewenste effect. Idee was om een keer stopweek over te slaan vanwege de hoofdpijn die ik krijg als ik de ring verwijder.
Nu ben ik al 2 weken (erg licht) ongesteld. Ik kan in elk geval niet zonder maandverband![]()
![]()
Dit ging bij mij toch beter toen ik de pil nog gebruikte. Doorringen tijdens bijv. een vakantie heeft zo natuurlijk geen zin.
Ok, afgelopen vrijdag zat de tweede week doorringen er op en ik ben nu nog ongesteld. En volgens mij is het einde ook nog niet in zicht....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dat je doorringt?
dan heeft het nog hoop
dat was bij mij de eerste keer ook
nu inmiddels geen last meer van
Same here. Kan ik hieruit opmaken dat je er inmiddels mee gestopt bent..?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:55 schreef Hanabi het volgende:
Een jaar gebruikt en er is nu helemaal niks van mijn libido over
Voor ik 'em gebruikte wilde ik het liefst drie keer op een dag, nu misschien één keer per maand. Het is een bekende en veel voorkomende bijwerken van wat ik heb gehoord.
Erg jammer, want behalve dat beviel het mij eigenlijk heel erg goed!
Ik stop of nu of over 3 maanden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Same here. Kan ik hieruit opmaken dat je er inmiddels mee gestopt bent..?
Maakt niet uitquote:
Geen idee, maar ik ben vooral benieuwd naar wat je nu gaat doen? Ga je voorlopig even niets gebruiken of ga je over op de pil of wat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:58 schreef Tesje_besje het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje over de nuvaring.. Ik gebruik hem nu al meer dan 2 jaar en merk dat me libido echt het nulpunt heeft bereikt. volgende week moet ik hem eruit halen en dan komt er voorlopig even geen nieuwe in. Maar ik vroeg me af hoelang het duurt voordat de bijwerkingen verdwijnen en me libido weer terug komt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |