Net als Ajax dus.quote:Op zondag 6 april 2008 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ze kweken jaarlijks anders wel de grootste talenten van Europa.
wat wil je met dit topic danquote:Op zondag 6 april 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Bespreek de wedstrijd even in het livescoretopic. Daar zijn ook gifjes te vinden.
Doelpunt was terecht afgekeurdquote:Op zondag 6 april 2008 14:46 schreef S-Two het volgende:
Bij Heracles al weer een goal onterecht afgekeurd?. Ach, fuck het ook, kampioenschap hebben we al lang verspeeld.
Ik zeg toch grootste. Lezen.quote:Op zondag 6 april 2008 14:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij niet wil je zeggen
Vind het maar nutteloos.
En ik zeg dat wij dat ook doen.quote:
Lees het alleen op Ajaxinside trouwens. Niet echt betrouwbaar denk ik?quote:Op zondag 6 april 2008 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe betrouwbaar is dat van Lens trouwens? Zie hem graag komen hoor als ik hem zo de laatste weken (nouja maanden) zie spelen![]()
Aan het begin van dit seizoen had ik ook verwacht dat we (gezien het doelpunt dat we tekort kwamen aan het einde van vorig seizoen) dit seizoen niet meer dat laffe rondtikken in stand zouden houden. Maar dat is het dus weer niet geworden.quote:Op zondag 6 april 2008 14:58 schreef notunreal het volgende:
Waarom waarom waarom.. Altijd als ajax denkt dat ze veilig zijn gaan ze gewoon niet meer voetballen.. Tempo gaat keihard omlaag en wordt echt een balletje rond tik wedstrijd.. Bah!
Aan huren hebben we niks!quote:Op zondag 6 april 2008 15:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zou niet verkeerd zijn voor Ajax als ze gaan samenwerken met Arsenal![]()
Je ziet het bij PSV wat hun samenwerking met Chelsea heeft opgelverd met spelers als Alex , zou leuk zijn als Ajax ook zulk soort jongens kan huren.
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen.. Want bij PSV is het puur en alleen Alex geweest die een meerwaarde had. Bovendien maak je je team dan afhankelijk van spelers die je na 1-2 goede seizoenen weer kwijt bent. En zo kun je nooit een team voor langere termijn opbouwen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je ziet het bij PSV wat hun samenwerking met Chelsea heeft opgelverd met spelers als Alex , zou leuk zijn als Ajax ook zulk soort jongens kan huren.
dat gaat sowieso al bijna niet in Nederlandquote:Op zondag 6 april 2008 15:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen.. Want bij PSV is het puur en alleen Alex geweest die een meerwaarde had. Bovendien maak je je team dan afhankelijk van spelers die je na 1-2 goede seizoenen weer kwijt bent. En zo kun je nooit een team voor langere termijn opbouwen.
Alex is dan ook de enige.quote:Op zondag 6 april 2008 15:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Lukt toch niet, het is altijd uitverkoop bij de nederlandse ploegen in de transfer periode.quote:Op zondag 6 april 2008 15:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen.. Want bij PSV is het puur en alleen Alex geweest die een meerwaarde had. Bovendien maak je je team dan afhankelijk van spelers die je na 1-2 goede seizoenen weer kwijt bent. En zo kun je nooit een team voor langere termijn opbouwen.
Rajkovic stelt niks voor joh. Is groots aangekondigd maar daar wordt je als aanvaller niet bang van.quote:
Schiet je niks mee op. Voordat ie gewend is aan het voetbal in Nederland gaat ie alweer terug.quote:
Juist. Als zo'n speler 3 jaar blijft, word het interessant. Minder niet.quote:Op zondag 6 april 2008 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Schiet je niks mee op. Voordat ie gewend is aan het voetbal in Nederland gaat ie alweer terug.
Moest hij ook op het wkquote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waaraan zou Wallcott dan aan moeten wennen, het lage niveau? Dacht het niet zeikerds.
Als we dan dat jaar kampioen worden ben ik tevredenquote:Op zondag 6 april 2008 15:54 schreef De_Ananas het volgende:
En trouwens, mocht ie dan een jaar goed spelen is ie meteen weer terug.
en je aankopen die je nu doet blijven hier natuurlijk jaaaaaren.quote:Op zondag 6 april 2008 15:54 schreef De_Ananas het volgende:
En trouwens, mocht ie dan een jaar goed spelen is ie meteen weer terug.
Meer dan een jaar tenminste. En anders verkoop je ze met veel winst wat met een huurling niet kan.quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
en je aankopen die je nu doet blijven hier natuurlijk jaaaaaren.
Ja maar voor het geld dat we verdienen van die verkopen worden natuurlijk wel constant nieuwe toppers geh.... ohnee, wachtquote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar verdien je nog op, als het goed is..quote:Op zondag 6 april 2008 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |