Elke keer als ik naar mijn finale kaartje kijk, die ik gister gekocht hebquote:Op zondag 6 april 2008 11:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je onderschrift![]()
Hoe vaak per dag kom je daar op ?
Meteen kopen, en nee, ik kan geen shirt voor je regelenquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:22 schreef Pritt het volgende:
Achja het is een betaling voor een goed doel, 2 dagen werken ervoor (ik ben ook nog maar een arme student). Zit nog even te twijfelen. Voorkant is wel door hele selectie gesigneerd. Misschien kan dentehman dit wel goedkoper regelen.
We zitten nu alweer op 952, wat gaan die topics toch idiote snel.quote:Op zondag 6 april 2008 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
Deel maar een mooie foto met ons zodra je hem hebt hangenquote:Op zondag 6 april 2008 12:13 schreef Pritt het volgende:
[..]
We zitten nu alweer op 952, wat gaan die topics toch idiote snel.![]()
En Den, ik heb mijn bod uitgebracht, hopelijk binnenkort een Heitinga aan de muur.
Gloryhunt Gloryhuntquote:Op zondag 6 april 2008 12:44 schreef kevin6188 het volgende:
De eerste wedstrijd sinds Excelsior-uit die ik mis.
Ik ben er om kwart voor 2, eitje tochquote:Op zondag 6 april 2008 10:20 schreef Silenus het volgende:
Op tijd naar het stadion zo jongens, het wordt echt supergaaf.
Inderdaad, laat Schilder maar eens bewijzen dat ie een echte Ajacied isquote:
En die zet ook altijd heel goede spelers op de flank..quote:
enquote:Het lijkt erop dat Ajax en Arsenal volgend seizoen gaan samenwerken. Marco van Basten heeft Arsenal-trainer Arsène Wenger deze week bezocht en het tweetal sprak over EURO 2008 en het aankomende seizoen. Sky Sports meldt dat de twee trainers het gehad zouden hebben over een lucratief samenwerkingsverband.
Van Basten gaf al eerder aan om zijn connecties te willen gebruiken door grote beloftes naar Ajax te halen. Yoann Gourcuff, een Franse talent, zou dichtbij een overstap staan naar Ajax. De Franse middenvelder speelt op dit moment bij AC Milan, de club waar Van Basten furore maakte in begin jaren negentig.
"Van Basten heeft ons deze week bezocht. We hebben het over EURO 2008 en Ajax gehad. We hebben besproken over hoe hij de toekomst van de club ziet en hoe hij daar te werk wil gaan en dat komt gedeeltelijk overeen met het beleid van Arsenal," aldus Arsène Wenger.
Bron: Ajaxinside.nlquote:Jermaine Lens staat in de belangstelling van Ajax. De aanvaller van NEC Nijmegen, die gehuurd is van AZ, doorliep een groot gedeelte van de Amsterdamse jeugdopleiding en gaat in mei onderhandelen met Ajax. "Ik sta open voor een vertrek naar een Nederlandse andere club, helemaal naar Ajax."
"Als AZ te kennen geeft, niet meer met mij door te willen, dan moeten we opzoek naar iets anders," aldus de geboren Amsterdammer tegenover de NOS. Ook Martin van Geel ziet Lens wel zitten. "Jeremain is een goede technische aanvaller, voor zulke spelers hebben we altijd wel een plaatsje vrij in de selectie."
Wat moeten wij nou met al die fransen?quote:Op zondag 6 april 2008 14:45 schreef VoreG het volgende:
Een samenwerkingsverband met Arsenal zou fantastisch zijn!
Wij niet wil je zeggenquote:Op zondag 6 april 2008 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ze kweken jaarlijks anders wel de grootste talenten van Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |