Nee, Van Gaal zei dat Zlatan nodig was voor de Champions League, maar niet voor de competitie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee, dat was toen Van Gaal zei dat Zlatan mocht gaan omdat we toch Sonck hadden die even goed was.
WAS ja, die andere drie jongens zijn door ontwikkeldquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Aborah was net zo goed als Babel, Urby en Maduro aldus hij zelf in de Elf voetbal.
Ja, tegen die ploeg uit Israelquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:37 schreef Silenus het volgende:
Heeft hij niet nog een paar minuten CL gespeeld, die Aborah?
Evengoed als het het linkerbeen van Babel, de tackle van urby en de snelheid van Maduro ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Aborah was net zo goed als Babel, Urby en Maduro aldus hij zelf in de Elf voetbal.
Hij was net aan de telefoon op de radio, bij Veronica.quote:
Heb ik ook gedaan in FM 2008quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:42 schreef kevin6188 het volgende:
Ter uw informatie. Doe ermee wat je wil, of doe er niet mee wat je wil. Volgens Hans Kraay junior, jaja, willen Van Basten en Ajax een ultieme poging doen om Van der Vaart te verleiden tot een terugkeer bij Ajax.
Nogmaals, don't shoot the messenger.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:42 schreef kevin6188 het volgende:
Ter uw informatie. Doe ermee wat je wil, of doe er niet mee wat je wil. Volgens Hans Kraay junior, jaja, willen Van Basten en Ajax een ultieme poging doen om Van der Vaart te verleiden tot een terugkeer bij Ajax.
Dat waardeer ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:54 schreef kevin6188 het volgende:
Zeg, ik meld het ook alleen maar omdat ik dacht dat iedereen hier de laatste nieuwtjes en geruchten wil weten.
Ok, oh. Zo. Zat ik ff verkeerd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat waardeer ik ook wel hoorAlleen ik kon me lach gewoon niet inhouden omdat Raffie never nooit zal terugkeren voor in ieder geval de komende 2/3 jaar
Ik hoorde het ook op de radio, was een sterk gerucht. Ajax zou veel geld te besteden hebben deze zomer. Rafael komt alleen nog niet terug, maar goed.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij was net aan de telefoon op de radio, bij Veronica.
Op zich kan Kraay het ook wel goed hebben, zeg maar. Ajax probeert het dus blijkbaar. Of Van der Vaart dan wel of niet komt, feit is dan nog steeds dat Ajax het geprobeerd heeft. Al dan niet in een ultieme poging.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook op de radio, was een sterk gerucht. Ajax zou veel geld te besteden hebben deze zomer. Rafael komt alleen nog niet terug, maar goed.
Wat is dat nu weer voor een conclusiequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
kansloos dat Ajax dat probeert. er is geen enkele reden voor hem om de stap vooruit niet te nemen danwel terug te keren bij Ajax nu. bieden op Kaka of Ronaldinho heeft hetzelfde resultaat.
belangrijker nog: Ajax heeft dus geen enkele andere optie klaarstaan.
Die zal wel wat oliedollars ophoesten bij Shakhtar.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:04 schreef Radegast het volgende:
Dmytro Chygrynskiy zou een goede vervanger zijn voor Heitinga.
Heb je het nu over Adriaanse? Dan zou ik nog maar eens goed na kijken, want wat je zegt slaat he-le-maal nergens op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:36 schreef Fides het volgende:
En dat Co zijn krediet verspeeld had hier, is nogal wiedes. Hij werd 6e en 5e in 2 achtereenvolgende seizoen ofzo.
Dat was Jantje Woutersquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:36 schreef Fides het volgende:
Hij is nog jong genoeg om dit team de komende 2 jaar naar 2 Champions League finales te leiden en daarna naar Real Madrid/Barca te gaan.
En dat Co zijn krediet verspeeld had hier, is nogal wiedes. Hij werd 6e en 5e in 2 achtereenvolgende seizoen ofzo.
je gaat toch niet zo'n kansloze actie ondernemen als je keus hebt? dit doe je alleen als dit je enige idee is (of ze zijn helemaal knetter gestoord dat ze echt denken dat VdV nu terug komt... maar zo laag schat ik ze niet in).quote:
Dit doe je omdat hij de beste speler is die er voor mogelijk is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je gaat toch niet zo'n kansloze actie ondernemen als je keus hebt? dit doe je alleen als dit je enige idee is (of ze zijn helemaal knetter gestoord dat ze echt denken dat VdV nu terug komt... maar zo laag schat ik ze niet in).
mogelijk?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dit doe je omdat hij de beste speler is die er voor mogelijk is.
Idd ja.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dit doe je omdat hij de beste speler is die er voor mogelijk is.
Een wijs man zei eens:quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
mogelijk?![]()
laten we dan maar voor Kaka gaan. blijkbaar ook het proberen waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |