Hier ook 1, heb mu vinger gekneusd.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:20 schreef reetveter het volgende:
Of als mensen gevallen zijn in de naam zetten "elleboog zwaargekneusd".
Wie kan het nou schelen dat een dikke klapjosti zijn elleboog heeft gestoten
Onthouden, en over een weekje vragen of ze nu wél zin heeft om te neukenquote:Op woensdag 9 april 2008 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Had eerst een meisje op MSN die in haar naam letterlijk had staan:
GVD kut ongesteldheid
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn MSN-naam is 'Ron Jermey inclusief haar, exclusief snor'
Maar ik heb dan ook al 2 jaar geen gebruik meer gemaakt van MSN...
Ghehe.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef goudenmug het volgende:
[c=4][a=48][c=9][a=8]>>[/a][/c]jos[c=9][a=8]<<[/a][/c][/a][/c][c=48] >>> [/c][c=4][b] is Away and may not reply.
like wtf
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:57 schreef goudenmug het volgende:
[c=4][a=48][c=9][a=8]>>[/a][/c]jos[c=9][a=8]<<[/a][/c][/a][/c][c=48] >>> [/c][c=4][b] is Away and may not reply.
like wtf
quote:L o r e n z o ( ((L)) ) D i o n n e!!... You're my sexylove by the thing we do...:$ Jij bent mijn alles schat!!(L)
Youri,dennis, mitch en ralf beste maatte(*) *01-04-08*(F) Dionne(L) Wij zijn niet te breken meid...(F)Ze moete het ons maar gunne
HAHAHAHAHA!!!1!! KIKKERS!!1quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:12 schreef deadlywhisper88 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
(deze is 12 en familie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest echt héél hard lachenquote:Op zondag 6 april 2008 15:26 schreef Taunt het volgende:
(r) G!$T¤R $AM¤N M¤T 0MA G¤$N0V¤N (*) (*) Z¤ KR¤¤G 0V¤RD0$!$ (*) R!P 0MA
Imageshack werkt hier niet. deze wel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:12 schreef deadlywhisper88 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
(deze is 12 en familie)
Dit topic verdient een bumpquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:35 schreef fathank het volgende:
Hier nog een leuke. Is overigens al een jaar of 4, 5 oud
. Zelfs toen was 't al grappig
.
[ afbeelding ]
Owja, hij is blank...
Alleen jammer dat het niet te lezen is. Post es een grotere versie?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:27 schreef deadlywhisper88 het volgende:
takke, vergeet het iedere keer weer![]()
[ afbeelding ]
12 jarig familielid dus
[ afbeelding ]
racist!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:35 schreef fathank het volgende:
Hier nog een leuke. Is overigens al een jaar of 4, 5 oud
. Zelfs toen was 't al grappig
.
[ afbeelding ]
Owja, hij is blank...
Wat is er mis met Estupendo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:35 schreef makkie88 het volgende:
X - Liesje **Whahaha gistere oma opgesnove, ging keihard man, helemaal parra brotha!* [nu brak] dan he! * Ffuh douchuh, belmaar 06-192873465* - NIET HIERR - vanaaf estupendooo!! lossss
Maar je mag wél naar het feest!quote:Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste is bijna 21 jaarwoont in engeland btw.
2e is een emo die in mn klas zat, werd altijd gepestzal wel druk worden op z'n feestje
3e is een breezah sletje
quote:Op zondag 20 april 2008 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar je mag wél naar het feest!
Net als de rest van Fok nu trouwens.
Ik denk zo'n btje de overgebleven panda's.quote:Op maandag 21 april 2008 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
En wie is er allemaal wreed wezen feesten bij de emo?
Ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 21 april 2008 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
En wie is er allemaal wreed wezen feesten bij de emo?
Goed, iemand een vertaling van die onderste regel?quote:
Issues iemand?quote:Op maandag 21 april 2008 23:10 schreef afcajos het volgende:
WIL JE ECHT NOOIT MEER KWIJT
KAN ECHT NIET MEER ZONDER JE
JE BENT ECHT ME ALLES
LJENMG zou ik opzich niet weten
edit: na even wat research
LAAT JE ECHT NOOIT MEER GAAN
![]()
omg (ja die kan er nog wel bijquote:
Een Bambi-achtige naamquote:Op maandag 21 april 2008 23:20 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
omg (ja die kan er nog wel bij)
[ afbeelding ]
nee dit dan, overdosis aan smiley ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Enslaved het volgende:
Ik heb hier een onzeker persoon:
In (L) al een vijf à zes maanden (F) :$ maar ze weet nog van niets :$ ben erg verlegen :$
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Enslaved het volgende:
Ik heb hier een onzeker persoon:
In (L) al een vijf à zes maanden (F) :$ maar ze weet nog van niets :$ ben erg verlegen :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |