quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:19 schreef Dirty-dutch het volgende:
23.59: (L)X-Liesje(L) Alleen thuis.... @douche (M0rg3n zuip3n l0v3 m3 sgat3s)
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
* Ezechielk is vanmiddag even Walter81-fan
Grote oorbellen noemde ik ook al, misschien kan walter die in het grijs erbij kan tekenen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:41 schreef noekje het volgende:
Grote oorbellen, tongpiercing, bontkraag en wat zaad bij de mondhoeken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:14 schreef Walter81 het volgende:
[ *plaatje* ]
Marokkaantje was lastig om een plaatsje te geven met enkel paint, dus dan maar tussen de flessen.
en dr string rond dr heupen, en natuurlijk een open msnscherm...quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vergeet de webcam niet ergens in een hoekje! Al d'r homies moeten wel mee kunnen kijken natuurlijk!
Laptop, webcam+msn ÉN het plaatje IN het msnvenster staat er al inquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
String kan nog, maar een MSN scherm niet. Dat past simpelweg niet meer in het plaatje
Of, als Walter 1337 paint skills heeft, plakt ie de tekeningen in een MSN scherm?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:26 schreef Walter81 het volgende:
Nog een klein beetje verergerd:
Gwn-L33sJuhh **moGGuh die omaatjuh der poes uitstrooje* wjnmk hzvvj love u 4ever
Waarom heeft iedereen dat soort mensen dan toch op MSN?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:47 schreef Druuna het volgende:
ik zag op msn iemand een foto plaatsen van de dikke tieten en buik van haar zwangere pitbull, er stond bij,
ik ben zo trots op haar buikie:P:P En dan
Ik was misselijk
Of bv mensen die een foto van een dooie in msn plaatsen,
dit was opa!
of nog erger een overleden kind...![]()
Marokkaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |