Ze hadden normale diesel gebruikt toen toch? niet de biodiesel die ze in de zaden hadden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:46 schreef Jimmeh het volgende:
Met die biobrandstof hebben ze een Endurance Race gereden.
Aflevering van vorig seizoen
Volgens mij was die biodiesel niet goed, omdat May de verkeerde zaden had gehaald.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze hadden normale diesel gebruikt toen toch? niet de biodiesel die ze in de zaden hadden.
Ik blijf het een geweldige aflevering vinden. Hoop dat ik ooit zoiets mee kan racen
Dat was het juist. Ze wilden benzine (deliciouse petrol) maken, maar May had (useless) diesel zaden gepakt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij was die biodiesel niet goed, omdat May de verkeerde zaden had gehaald.
Dat wordt geen overwinning voor de Duiters op BBC2 vanavondquote:Jeremy Clarkson tells the story of what's been called the original Mission Impossible - the audacious commando raid on the German occupied dry dock at St Nazaire in France on March 28th 1942.
Operation Chariot, as the raid was code named, had a simple aim to destroy the dry dock and thus deny the German battleship Tirpitz a safe haven on the Atlantic coast of France. The plan required the Navy to sail a group of commandos up the heavily defended Loire estuary on a destroyer fitted with a time-bomb in her bows. The destroyer was to ram the St Nazaire dock gates and the commandos were then to jump off, blow up all the dock installations and then fight their way past 4,000 German troops before the bomb in the ship went off.
Ook hier won Duitsland in de laatste minuten... CLK Black Series.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:30 schreef De_Hertog het volgende:
Ach, alle leuke ploegen zijn al weg. Ik ga gewoon Top Gear kijken, daar is de kans groter dat Duitsland niet wint
Bon Jambonquote:
Dat was ook best interessant verhaalquote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef Guard het volgende:
Jeremy heeft meteen na TG ook nog een programma op BBC2:
[..]
Dat wordt geen overwinning voor de Duiters op BBC2 vanavond
ik zat op het eind toch echt even te denken, wanneer ontploft die boot nu?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was ook best interessant verhaal
Geweldige mooie auto, idd!..quote:Op zondag 29 juni 2008 22:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ook hier won Duitsland in de laatste minuten... CLK Black Series.
Duidelijkquote:
Ja, en dat verhaaltje wat de explosie inleiddequote:Op zondag 29 juni 2008 23:36 schreef Guard het volgende:
[..]
ik zat op het eind toch echt even te denken, wanneer ontploft die boot nu?
Hopelijk geen 2 girls in 1 cupquote:Op maandag 30 juni 2008 14:03 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vorige week had 'ie ook al zoiets moois.
Inderdaad, daarom kwam ik in dit topicquote:
Mijn opmerking sloeg eigenlijk op dat wedstrijdje met Sabine, dacht dat dat deze week zou komen. Maar deze overwinning is ze gegund hoor, mooi autotjequote:Op zondag 29 juni 2008 22:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ook hier won Duitsland in de laatste minuten... CLK Black Series.
Ik ga morgen bijkijkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:12 schreef Agiath het volgende:
Even bijgekeken.
Ik heb wil dubbel gelegen, vooral om de politieauto van Richard
Sowieso kopieert Fok! alles van een beetje tabloid... dus het stukje van Fok!/Daily Mail neem ik gewoon met een korreltje zout. Het bericht van de producer van Top Gear vond ik een stuk overtuigender.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
Toekomst Top Gear aan zijden draadje
http://www.topgear.com/blogs/planettopgear/132-tgtv-update/
Wat is het nou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |