Waarom? Die is super deskundig en stelt altijd geweldige vragen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:58 schreef Susi het volgende:
Jezz wat heb ik toch een hekel aan Barbara Barend
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:59 schreef romaniaza het volgende:
[..]
Waarom? Die is super deskundig en stelt altijd geweldige vragen.
teken ik dan hebben we tegen beide finalisten gespeeld (en gewonnenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef TLC het volgende:
Goede uitslag voor PSV![]()
En Dick Advocaat met zijn ploeg zeg![]()
![]()
Halve finales ;
Getafe - Zenith
PSV - Sporting Portugal
Ik zeg een finale PSV - Getafe
Seff is sowiesoquote:
Ze zegt meneer tegen me..quote:
Inderdaad. Zorgen dat je geen tegendoelpunt krijgt in Eindhoven en je bent een ronde verder.quote:
AHquote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef romaniaza het volgende:
[..]
Sowieso lang eruit denk ik... Zweepslag hoogstwaarschijnlijk.
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:04 schreef Houniet het volgende:
Al nieuws over Gomes?
quote:Gomes ondergaat vrijdag een echo
PSV coach Sef Vergoossen liet na de wedstrijd weten dat doelman Gomes vrijdag een echo zal ondergaan. Dan moet de ernst van de blessure blijken. Volgens Vergoossen kan het om kramp gaan maar ook om een spierverrekking.
Irritante vragen idd.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:58 schreef Susi het volgende:
Jezz wat heb ik toch een hekel aan Barbara Barend
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Irritante vragen idd.![]()
[ afbeelding ]
Lekker 0-0 spelen, volgende ronde in gaan, en een postbus openen waar alle azijnpissers hun klachten over anti-voetbal naartoe kunnen sturen.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:14 schreef DemonCleaner het volgende:
Goed resultaat. Uit doet Fiorentina het niet best dus PSV maakt zeker een goeie kans door te gaan.
Denk dat er in een iets aanvallender samenstelling wel een overwinning in had gezeten, om even mee te zeikenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lekker 0-0 spelen, volgende ronde in gaan, en een postbus openen waar alle azijnpissers hun klachten over anti-voetbal naartoe kunnen sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |