YW, Thanks for the Caps !quote:Op donderdag 3 april 2008 22:05 schreef chufi het volgende:
THX Nostalgist
Je stelt je mening al en beetje bij over Bart Ericaquote:Op donderdag 3 april 2008 22:08 schreef ericahysterica het volgende:
ik moet bart wel nageven dat hij voor leuke streams zorgt
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian is helemaal niet bang, alleen maar afwachtend, zoals hij altijd is. Hij kijkt de kat uit de boom, that's it.
En flikkert er weer keihard uit nu. Zo'n ego is best zwaar, daar is geen tak tegen bestand.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian is helemaal niet bang, alleen maar afwachtend, zoals hij altijd is. Hij kijkt de kat uit de boom, that's it.
toen moest Bart ff ze mond houwe, want Brian was nog niet klaarquote:Op donderdag 3 april 2008 22:12 schreef Ziet het volgende:
brian is juist dingen gaan doen in de kooi om met beide benen op de grond te blijven, bijvoorbeeld met spullen sjouwen bij het ex-ponstar feest
of bezemen
bart: maar je maakt ook wel eens een zooitje, je gooit ook weleens een tafel om
(had die 3 deuren nou genoemd, dat is toch het enige wat brian heeft 'gebezemd'?)
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
En flikkert er weer keihard uit nu. Zo'n ego is best zwaar, daar is geen tak tegen bestand.
Mèn, wat lult hij weer! Dodelijk vermoeiend, arme Bart.
Amanda onderbreekt Brian keihard door iets op haarzelf te betrekken.
Brian: aiaiaiai
Dat dus.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda onderbreekt Brian keihard door iets op haarzelf te betrekken.
Brian: aiaiaiai
De deuren komen in sessie 2, moeten we straks maar even zetten in de Bart topic: praat met Brian over agressie.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:12 schreef Ziet het volgende:
brian is juist dingen gaan doen in de kooi om met beide benen op de grond te blijven, bijvoorbeeld met spullen sjouwen bij het ex-ponstar feest
of bezemen
bart: maar je maakt ook wel eens een zooitje, je gooit ook weleens een tafel om
(had die 3 deuren nou genoemd, dat is toch het enige wat brian heeft 'gebezemd'?)
Ik geloof niet dat hij na de kooi dit soort fragmenten wil terugzien, de maf.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian gaat weer kwaad worden, Amanda laat hem weer niet uitspreken en zit zichzelf weer op de voorgrond te plaatsen.....
Zelfs ik schrok even toen ze haar muil opentrok. Brian zit helemaal in z'n egotriptrip te vertellen over zijn grote goedheid en opeens,' JA MAAAAR BART, IIIIK......'quote:Op donderdag 3 april 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik zou haar ook binnen tien minuten de deur uitflikkeren.....kan niet met die types....voel dus wel een beetje met Brian mee
Nu is het al "arme Bart"quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef ericahysterica het volgende:
arme bart gaat er steeds uitgeputter uitzien die houdt het nog geen dag tussen die dombo s uit
Ik geniet fanatiek mee (terwijl ik eigenlijk andere tijden wou zienquote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijke streams. Thanks to dieenebart !
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Nu is het al "arme Bart"
Straks ga je nog fanpost sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef noekje het volgende:
Ik mis iets in Bart z'n verhaal.
Het stinkt en lijkt op een dier zonder poten??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
Ja, leuk hè? Voor het eerst sinds tijden dat ik de streams al bijna een uur aan heb.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef BuffyJan het volgende:
Wow wat een heerlijke streamavond dit![]()
Zo lang geleden dat ik echt met plezier de streams aan heb gehad![]()
Bart rules!!
Amanda heeft ook autoles
Het stinkt en lijkt op een dier zonder poten??WhahaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Als Bart zichzelf serieus neemt, en dat verwacht ik, dan neem hij iedere bewoner ook gewoon zo ze zijn en serieus. Ik denk echt niet dat hij iemand de les gaat lezen daar.....zo verstandig is hij wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef cobain94 het volgende:
Bart begon alweer over de decibels van amanda.. Ga zo door..
Het stinkt en lijkt op een dier zonder poten??Had je hem die tip maar moeten geven in zijn topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bart als re-integratie coach. Tips?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ik wil bijna het woord pruik gaan tellen in dat topic want en of het genoemd is daar.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had je hem die tip maar moeten geven in zijn topic
Bart als re-integratie coach. Tips?
Bart speelt nu al met de streamers.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als Bart zichzelf serieus neemt, en dat verwacht ik, dan neem hij iedere bewoner ook gewoon zo ze zijn en serieus. Ik denk echt niet dat hij iemand de les gaat lezen daar.....zo verstandig is hij wel.
Wacht maar, totdat hij Huub een irritant ventje noemt als hij dronken is....quote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Bart speelt nu al met de streamers..Omdat hij er bij jaap over begon(over de decibels) moest hij dat nu wel tegen amanda zeggen..Hij heeft nou al fans..
En ze is 20!! 20 ja!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Marieke_B het volgende:
Mensen,
Amanda zit er al 14 maanden en ze zit er nog steeds en ze zit er voorlopig nog langer...
*high five*quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zit er langer, jij zat er korter... Jahaaa Amanda dat weten we wel en ook dat je 20 bent.
Te weinig bijgelezen. Sorryquote:Op donderdag 3 april 2008 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil bijna het woord pruik gaan tellen in dat topic want en of het genoemd is daar.
Het viel me daarstrak ook al op dat ze aan de keukentafel het idee scheen te hebben dat Bart toch wel speciaal voor haar kwam en dat zij de meeste kennis had over zo'n lang verblijf in De Kooi. Ze vindt zichzelf erg belangrijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Waarom zegt Amanda opeens,' Ik zit hier al 14 maanden..blabla'
Ze hadden het over het slopen van deuren!
Ze denkt dat zij wel weet hoe het is als ze er uit komt ..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef BuffyJan het volgende:
Wat lult die Amanda toch de hele tijd over t feit dat ze langer in een RLS zit dan Bart.
Dat doet er toch niet toe?
Stom kind
'joa waunt ik ben AMANDAAAAH enneeehh ik proat zoals ik wiuhl joa, want ik heb nu raijj lehzz ennuh als IK straks duh kooi uitkuhm doan ben IK raijk, en andurs maijn vrienduhhh braaijuhn en hebbug wuh ehn rulasie joa!'quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef BuffyJan het volgende:
Wat lult die Amanda toch de hele tijd over t feit dat ze langer in een RLS zit dan Bart.
Stom kind
Out of the blue hè? Zo opeens trekt ze haar muil open. Zij heeft een soort van Gilles de la Tourette. Ipv schelden gaat ze zichzelf ophemelen. Heel hard en heel vaak.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het viel me daarstrak ook al op dat ze aan de keukentafel het idee scheen te hebben dat Bart toch wel speciaal voor haar kwam en dat zij de meeste kennis had over zo'n lang verblijf in De Kooi. Ze vindt zichzelf erg belangrijk.
Ik verwacht niet anders dan dat Bart minstens 3 keer iets zal zeggen in de trand van "hou nou je mond maar eens".quote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht maar, totdat hij Huub een irritant ventje noemt als hij dronken is....
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:32 schreef Yavido het volgende:
[..]
'joa waunt ik ben AMANDAAAAH enneeehh ik proat zoals ik wiuhl joa, want ik heb nu raijj lehzz ennuh als IK straks duh kooi uitkuhm doan ben IK raijk, en andurs maijn vrienduhhh braaijuhn en hebbug wuh ehn rulasie joa!'
Huub licht Jaap in over de problemen tussen Brian en Amanda en zegt nu is niet slim wat je doet.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef avonne het volgende:
Volgt iemand Jaap en Huub?
Ik hoor hetquote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
Eindelijk Huub heeft het in de gaten!
De relaaasie tussen bassie en adriaan staat op springen.
Ik verslikte me heel hard in mn drankjequote:Op donderdag 3 april 2008 22:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Out of the blue hè? Zo opeens trekt ze haar muil open. Zij heeft een soort van Gilles de la Tourette. Ipv schelden gaat ze zichzelf ophemelen. Heel hard en heel vaak.
Bart gaat wel een overuurtje maken....toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik verwacht niet anders dan dat Bart minstens 3 keer iets zal zeggen in de trand van "hou nou je mond maar eens".
Maar of dat vanavond zal zijn... Hij wou om 23 uur naar huis, toch?
Gelijk uitbuiten toch .. Ik schrijf ook alles wat ik extra werk .quote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bart gaat wel een overuurtje maken....toch?
Die dondert gewoon door en kijkt na een tijdje verbaasd en in totale shock op als ze alleen op straat staat of in d'r huisje zit......En dan nog vermoed ik dat ze hele verhalen af zit te steken tegen d'r stoelenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef yvonne het volgende:
Aan Amanda hebben ze straks "buiten"nog handen vol werk
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:38 schreef noekje het volgende:
Wel mooi dat Bart eindelijk eens wat goed advies krijgt van die 20 jarige die er al 14 maanden zit.
Dat kan die toch mooi in zijn rugzak stoppen en daar heeft hij zijn hele leven profijt van!
Die komt weer verlicht thuis.[ afbeelding ]
Hoi en welkom!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef kujiwaga het volgende:
H en J bespreken de dierentuin. Plannen olifant, bever en giraffe komen voorbij.
H. plan bever is het beste B en A staan op knappen, B probeert alles verborgen te houden.
Mooiste zou zijn als ze kunnen bewerkstelligen dat B ontslagronde voor A gaat aanvragen zegt H
Geen verontschuldigingen voor nodig, het is gewoon zoquote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Mag ik ff? AMANDA KUTHOERRRRRRRRRRR
sorry
Lol.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi en welkom!
Leuke eerste post, het lijkt de africam wel.
Amanda had die drie maanden BB echt niet gehaald...geen post..geen bezoek..niet naar "buiten"..geen telefoontjes...geen krant en tijdschriften..geen cadootjes zoals kleding, makeup, parfum, sieraden..zelf je brood bakken enzo..geen butler..geen kapsalon..geen film kijken..domme opdrachten..en tussendoor je de pestpokke vervelen..etc etc..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef BuffyJan het volgende:
Stom kind
Dank je wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi en welkom!
Leuke eerste post, het lijkt de africam wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |