Dat dus.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda onderbreekt Brian keihard door iets op haarzelf te betrekken.
Brian: aiaiaiai
De deuren komen in sessie 2, moeten we straks maar even zetten in de Bart topic: praat met Brian over agressie.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:12 schreef Ziet het volgende:
brian is juist dingen gaan doen in de kooi om met beide benen op de grond te blijven, bijvoorbeeld met spullen sjouwen bij het ex-ponstar feest
of bezemen
bart: maar je maakt ook wel eens een zooitje, je gooit ook weleens een tafel om
(had die 3 deuren nou genoemd, dat is toch het enige wat brian heeft 'gebezemd'?)
Ik geloof niet dat hij na de kooi dit soort fragmenten wil terugzien, de maf.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian gaat weer kwaad worden, Amanda laat hem weer niet uitspreken en zit zichzelf weer op de voorgrond te plaatsen.....
Zelfs ik schrok even toen ze haar muil opentrok. Brian zit helemaal in z'n egotriptrip te vertellen over zijn grote goedheid en opeens,' JA MAAAAR BART, IIIIK......'quote:Op donderdag 3 april 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik zou haar ook binnen tien minuten de deur uitflikkeren.....kan niet met die types....voel dus wel een beetje met Brian mee
Nu is het al "arme Bart"quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef ericahysterica het volgende:
arme bart gaat er steeds uitgeputter uitzien die houdt het nog geen dag tussen die dombo s uit
Ik geniet fanatiek mee (terwijl ik eigenlijk andere tijden wou zienquote:Op donderdag 3 april 2008 22:16 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijke streams. Thanks to dieenebart !
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Nu is het al "arme Bart"
Straks ga je nog fanpost sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |