Zal hem morgen in de trein eens luisteren. Misschien heb ik hem net even op het verkeerde moment geluisterd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:36 schreef bigshadow het volgende:
Vind het wel een aardig plaat, klinkt soms erg Ben en je merkt dat er meer gelaagdheid inzit dan voorheen, ook meer gebruik van electronica. Er staat imo 1 echte misser op (1 na laatste song) en een paar middelmatige songs, maar de rest vond ik toch wel goed klinken.
Ah leuk! Meteen even kaartjes besteld.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:53 schreef paella het volgende:
7 maart in Paradiso, kaarten nu te koop
Echt Ben Folds nummer! Mooiquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.nbc.com/sing-off/about/benfolds.shtml
Hier is de single te luisteren, een echt nieuw Ben Folds Five nummer: House
ik ga fiks wat bekenden tegenkomen, het is altijd een soort reünie, maar wij gaan ook wel even meeten, toch?quote:
het werd hoog tijdquote:Op vrijdag 17 november 2017 15:30 schreef Bosbeetle het volgende:
» Er is al 1884 dagen niet in dit topic gepost.
Ja, lijkt me leukquote:Op vrijdag 17 november 2017 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga fiks wat bekenden tegenkomen, het is altijd een soort reünie, maar wij gaan ook wel even meeten, toch?
why does he never play poker?quote:
quote:So There
Annie Waits
All U Can Eat
Still Fighting It
Uncle Walter
Selfless, Cold and Composed
Bastard
Erase Me
Cigarette
Fred Jones Part 2
Capable of Anything
Steven's Last Night in Town
Drum Solo
I'm Not the Man
Gracie
Not a Fan
Landed
The Ascent of Stan
You Don't Know Me
Best Imitation of Myself
Fallig Cups / Rock This Bitch
Brick
Zak and Sara
Kate
Not the Same
Encore:
One Angry Dwarf and 200 Solemn Faces
Army
thanksquote:
een van mijn muziekvrienden die ooit ook mee was naar Ben in Berlijn verzuchtte na afloop met een glazige blik in zijn ogen: dit was weer net zo als in Berlijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |