Topic van vorig jaar juni ook van mij :
Die "service" van MediamarktDus uiteindlijk een creditnota gekregen na 2 maanden en een hoop ellende.
Vervolgens heb ik daarvan een nieuwe set gekocht de Panasonic SC-PT350W.
Perfect setje tot afgelopen zondag , de 2 achterste boxen zijn draadloos.
Nu blijft het lampje van de receiver rood branden maakt geen connectie meer met mijn DVD speler.
Gevolg geen geluid meer uit de achterste boxen, heb al van alles geprobeerd / gereset / nagekeken.
Nu dus mijn probleem :
Deze set moet ik dus voor reparatie weer brengen bij de Mediamarkt zit immers nog garantie op.
Alleen heb ik daar niet echt zin in vanwege die ervaring van vorig jaar. En dat zou betekenen dat ik dus zeker 2 maanden zonder boxen / dvdspeler zit.
Kan ik eisen van ze omdat dit de 2e keer is 1 jaar tijd dat ze mij meteen een alternatief bieden?
Ik heb maar 1 onderdeel nodig en dat is die receiver weet bijna zeker dat het daar aan ligt, en anders is die wireless kaart in mijn DVD speler stuk.
Wat is wijsheid om nu toch zo snel mogelijk weer een werkende set te hebben zonder dat het geld kost?
Of weet iemand hoe de service van Panasonic zelf is? Kan ik die ook rechtstreeks bellen? Die site is een beetje gaar namelijk.
(orginele doos heb ik uiteraard niet meer)
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..