Tong natuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
En wie is meneer Kaktus?
naamtopicquote:
Ik heb de stembanden van ole nooit van dichtbij gezien. Al ben ik een eikel.quote:
Ah wij eten gevulde champignonsquote:
ook nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 3 april 2008 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah wij eten gevulde champignonsmet geroerbakte redlof
Echt waar geen wit- maar roodlof, nog nooit van gehoord
Reuzensjampies kattekopquote:Op donderdag 3 april 2008 18:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gevulde champignons? Dat wordt een karige maaltijd dan
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wijchen inderdaad, maar door de uitspraak dacht ik Wiegen. Anyway, daar hoop ik een leuk appartementje te vinden, in de buurt van Nijwegen waar ik als het goed is ga werken.
Nog niet rond, maar ik heb er alle vertrouwen in. Ik wil niet teveel reizen, daarom zoek ik iets in de omgeving van Nijmegen (of Nijmegen zelf). Maakt eigenlijk niet uit waar, als het maar naar mijn zin is en dat ik eventueel met de fiets/bus kan reizen. Het bedrijf zei dat in Wijchen veel werknemers komen wonen en dat het best makkelijk is om iets te vinden als je actief zoekt.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]tof, Nijmegen is leukl
maar je hebt dus een baan daar? Gefeliciteerd
Ik zal eens rondvragen voor je voor woonruimteHoe gebonden ben je aan Wijchen? Mag het bijvoorbeeld ook Beuningen zijn? Beuningen is de andere slaapstad van Nijmegen en ligt vlakbij Wijchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |