Nee met Assistance Off kan dat niet (zover ik weet tenminste). Als je een raket afschiet kun je wel een beetje zien hoe recht je gaat (door 't knopje in te houden).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Kun je de camera aanpassen als je de Assistance mode hebt uitgeschakeld? Vind die view maar behoorlijk irritant.
Ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:02 schreef Mojave het volgende:
doet de multiplayer het bij iemand op de PS3?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Nee met Assistance Off kan dat niet (zover ik weet tenminste). Als je een raket afschiet kun je wel een beetje zien hoe recht je gaat (door 't knopje in te houden).
Leuk spelen en mooie beelden in assistance mode. Je bent al online geweest?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:26 schreef Mojave het volgende:
Ja mooi spel. Iets onrealistisch met onbeperkt schieten ed. maar wel lekker knallen! jij?
quote:The XA-20,het futuristische toestel uit Tom Clancy’s EndWar, en de Saab 35 Draaken zijn de vliegtuigen waarmee je aan de slag kunt.
1. Choose “Extras” from the main menu
2. Select “Exclusive Content"
3. Enter your account information, or create one from within the exclusive content menu. If you’ve already linked your Ubisoft account, you’ll be able to skip entering your account information.
4. Select the aircraft you want to download first and click unlock. Once the game restarts, you’ll get a pop-up letting you know that you have new content.
5. Repeat the process for your second aircraft.
Hehe dat zullen de PS3 cheats zijn of zit er ook een L1 etc. op de Xdoos?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef Mert het volgende:
Voor de Xbox360 gamers:
A-12 Avenger 2
At the Hangar, hold L2 and press Square, L1, Square, R1, Triangle, Square to unlock the A-12 Avenger 2.
F-18 HARV
At the Hangar, hold L2 and press L1, Triangle, L1, Triangle, L1, Square to unlock the F-18 HARV.
FB-22 Strike Raptor
At the Hangar, hold L2 and press R1, Square, R1, Square, R1, Triangle to unlock the FB-22 Strike Raptor.
Saab-35 Draken and XA-20 Razorback
Register an account at Ubisoft.com. Then at the main menu, select the "Extras" option. Choose the "Exclusive Content" selection, and sign in with your Ubisoft.com account. You can now download the Saab-35 Draken and XA-20 Razorback aircraft.
mmmm, dat zou idd zo kunnen zijn. Ik heb gisteren geen tijd gehad het uit te proberen, maar er stond toch echt xbox360 bij. Ik zal het vanaaf ff checkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:53 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Hehe dat zullen de PS3 cheats zijn of zit er ook een L1 etc. op de Xdoos?
Bij de hangar dus invoeren;
Xbox 360
Unlock A-12 Avenger II
Hold LT and press X, LB, X, RB, Y, X.
Unlock F-18 HARV
Hold LT and press LB, Y, LB, Y, LB X.
Unlock FB-22
Hold LT and press RB, X, RB, X, RB, Y.
Playstation 3
Unlock A-12 Avenger II
Hold L2 and press Square, L1, Square, R1, Triangle, Square
Unlock F-18 HARV
Hold L2 and press L1, Triangle, L1, Triangle, L1, Square
Unlock FB-22
Hold L2 and press R1, Square, R1, Square, R1, Triangle
Voor de PC kan ik niks vinden maar neem aan dat ze er dus wel in zitten.
Met de singleplayer? Las ergens anders dat die nogal kort was nl.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
Jemig ik ben nu al 3 dagen bijna nonstop bezig
Dat valt wel mee. Volgens mij zag ik al minimaal 15 missies staan en mijn ervaring is dat je niet ff overal zo doorheen vliegt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Met de singleplayer? Las ergens anders dat die nogal kort was nl.
het zijn de 19quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Volgens mij zag ik al minimaal 15 missies staan en mijn ervaring is dat je niet ff overal zo doorheen vliegt.
Online is leuk. Als iemand op de PS3 online wil mijn nick is Cheqy.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het zijn de 19. Toen ik het spel op Normal speelde, had ik vaak geen idee wat ik moest doen.. Bij Hard had ik dat wel dus vloog daar wel hard door heen.
Binnenkort toch maar eens online gaan
Sommige missies speel ik dan ook meerdere keren nuquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:15 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Met de singleplayer? Las ergens anders dat die nogal kort was nl.
ehm..volgens mij in het hangar menu of in het main menu....het werkt in ieder geval wel want ik heb ze ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef djpdjpnl het volgende:
Heb 'm binnen!
Cheats voor de pc;
A-12 Avenger 2 - Hold [Shift] and type xaxdqx at the Hangar.
FB-22 Strike Raptor - Hold [Shift] and type dxdxdq at the Hangar.
F-18 HARV - Hold [Shift] and type aqaqax at the Hangar.
edit; waar voer je die codes nou in? Bij de beginpagina zeg maar? Heeft nergens effect.
Normal, hard en elite lijken best wel veel op elkaar (behalve het aantal kogels en damage per hit).. beetje jammer. Ook wat weinig missies maar de achievements in het spel zijn wel gaaf om te halen. Online bevalt me ook er goed!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:42 schreef ScarFace- het volgende:
Ah mijn joystick word ondersteund![]()
Voelt erg arcade aan misschien dat het anders word met de settings op hard, hulp uit e.d
Ah, een medestander. Mijn Killzone2 ligt ook te verstoffen omdat ik HAWX toffer vindt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:24 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga HAWX nu ontmaagden op m,n PS3. Killzone2 moet maar wachten, dit vind ik vetter.
Niks aan de hand hier. Heb wel vaak dat ik bij sommige manoevres per ongeluk m,n flares afschiet.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:13 schreef Cheiron het volgende:
Vreemd; bij mij schiet hij soms vanzelf raketten af? Zowel in de demo als inde full game. Vraag mij af wat er fout gaat
Bij mij ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niks aan de hand hier. Heb wel vaak dat ik bij sommige manoevres per ongeluk m,n flares afschiet.
Dat gebeurt ook wel eens, maar ik heb het ijvoorbeeld in de stukken dat ik alleen aan kom vliegen al: raak ik alleen de W aan, en toch vuurt hij raketten af.. is wel vervelend als je ammo op speciale raketten oid staat. En ja, ik weet echt 100% zeker dat ik niet een andere knop aan raakquote:Op zondag 22 maart 2009 12:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niks aan de hand hier. Heb wel vaak dat ik bij sommige manoevres per ongeluk m,n flares afschiet.
Stiekem zuigt dit welquote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Prosac het volgende:
Ja dat hoort. Checkpoints zijn alleen voor als je sterft tijdens de missie.
Geniaal spel BTW, lang geleden dat ik zo genoot van een vliegspel
Dan heb je gewoon een kut-pc.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:42 schreef James-Hetfield het volgende:
Vooral als je de missie bijna gedaan hebt en je pc uitflikkert
positief. Hoewel toch er wat minpuntjes online zijn.quote:
Ok. Wat zijn volgens jou de minpuntjes?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
positief. Hoewel toch er wat minpuntjes online zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |