Zoek maar eens op armory naar mijn lieve priest.quote:
Ik krijg nou ook niet echt bepaald een harde plasser van het geheel....quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo dol op die mannelijke DraeneiFemales zijn leuk.. maar die males.. Nee,, echt niet
Alles aan male Draenei zuigt gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:37 schreef GI het volgende:
[..]
Ik krijg nou ook niet echt bepaald een harde plasser van het geheel....
Maar dat is dan ook niet waar ik WoW voor speel.
idd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:37 schreef GI het volgende:
[..]
Ik krijg nou ook niet echt bepaald een harde plasser van het geheel....
Maar dat is dan ook niet waar ik WoW voor speel.
Volgens mij haal je deze stelling zelf meerdere malen onderuit in dit topicquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:28 schreef Metonae het volgende:
[..]
Er zijn geen kindjes te vinden @ Horde sidejammer, maar helaas
Mn paladin is femalequote:
Ik level mn rogue liever naar 70 ^^ Zodat ik straks in Arena keihard kan gaan stunlocken.. <3quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:03 schreef GI het volgende:
Nou, dat is fijn. Dan ga je gezellig met je belfje een rondje over sunwell isle doen. Dan praten de grote mensen hier wel verder
Ook goed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:18 schreef Metonae het volgende:
Ik level mn rogue liever naar 70 ^^ Zodat ik straks in Arena keihard kan gaan stunlocken.. <3
En daarna op de hordes? ^^ Nee? Zwakquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef GI het volgende:
Uhm.
Ik heb van de week zelfs een groepje horde staan helpen. Ze hadden duidelijk moeite met een lvl 65 elite. Dus ik heb een zooitje fireballs losgegooid
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef Metonae het volgende:
Als je ze niks kan doen is er vrij weinig aan imoGanken is het leukste wat er is
Ik zie een probleem in je geloofwaardigheid opduiken...quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:28 schreef Metonae het volgende:
Er zijn geen kindjes te vinden @ Horde side
Yep... maar het blijft Alliance.. maar Female Draenei is by far the best Alliance race ^^quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dit beter dan?
[ link | afbeelding ]
Ganken is het meest fucking irritante, godsgruwelijk vervelende spelbederf wat ik me kan bedenken in WoW/ Ik heb nog liever de hele dag goldspam.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef Metonae het volgende:
Als je ze niks kan doen is er vrij weinig aan imoGanken is het leukste wat er is
Valt me altijd op, dit soort kinderachtige types zijn altijd mensen die uitsluitend aan arena doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:18 schreef Metonae het volgende:
Ik level mn rogue liever naar 70 ^^ Zodat ik straks in Arena keihard kan gaan stunlocken.. <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |