Deze waren uit die paar doosjes TCG-card gekomen die ik gekocht had. Viel wel mee met de huidige dollar koers!quote:
Ik ben 0/36000 hatered met Booty Bay (maar ik heb wel die Bloodsail Parrot). En elke keer als je met Landro lult dan komt zo'n bruiser je slaan. En uiteraard de patrols die ook lekker op je in komen meppen. Nee, mijn echte leven was niet in gevaar... :-Pquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:22 schreef Mauro het volgende:
Had je je muis onder stroom gezet?
Was je aan het koorddansen tussen twee wolkenkrabbers?
Zat je op de rails van een druk traject?
Hoe kun je nou je eigen leven in gevaar brengen?
Rare idol voor als je resto bentquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:30 schreef Baret-V2 het volgende:
Eindelijk 70 geworden en meteen resto gegaan!
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Swifter
Meteen 25k honor gegrind voor gladiator's sakvation, alles wat ik nodig had in 2 dagen verzemeld.
Ik zeg maar niks over die screenshot. Voor ik et weet heb ik vogelkooi op mn dakquote:
Dat weet ik ook wel maar mij lijkt dat er best wel ergens een questreward in je zakken zit die beter is voor restoquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie net resto is gespecced
PvP squidfacequote:Op dinsdag 8 april 2008 13:20 schreef GI het volgende:
Uhm zeg gerust wat over het screenshot van mijn karakter...
*vingers knakt*
Zegt het kindjequote:Op dinsdag 8 april 2008 13:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks over die screenshot. Voor ik et weet heb ik vogelkooi op mn dak![]()
Vraag me toch af wanneer dat Alliance tuig nou een Horde gaat rollen. Je merkt direct verschil![]()
Alliance is zooooo voor kindjes
Valt nog best tegen volgens mijquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar mij lijkt dat er best wel ergens een questreward in je zakken zit die beter is voor resto
quote:
*Niet happen, niet happenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:43 schreef Metonae het volgende:
Je steelt me de woorden uit mn smoelwerk Wyri!Niet lief! Niet dat Troll veel beter is
Hehe, ik ben heel braaf naar level 70 gequest andersquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar mij lijkt dat er best wel ergens een questreward in je zakken zit die beter is voor resto
[..]
PvP squidface
Lelijke schijtsmurfquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:20 schreef GI het volgende:
Uhm zeg gerust wat over het screenshot van mijn karakter...
*vingers knakt*
Hey Hey! Doe eens lief jij!quote:
Ik ben gewoon niet zo dol op die mannelijke Draeneiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |