quote:Op donderdag 3 april 2008 01:32 schreef Guuskeee het volgende:
en vetklep zit om 1:30 nog lekker te vreten... dat afvallen zal opschieten zo
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:58 schreef Desii het volgende:
hey....... ik hoorde dat Claire je hebt uitgenodigd om een paar dagen in de villa te logeren.... wat ga je doen???
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:02 schreef dieenebart het volgende:
Waar zet je op in?
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:04 schreef Leandra het volgende:
Kun je daar niet eens ff dat spul tot de orde gaan roepen ofzo??
Dan voorzie ik nog een leuke laatste 1½ maand
Bart als re-integratie coach. Tips?quote:Op donderdag 3 april 2008 02:05 schreef dieenebart het volgende:
To the rescue!!!
Lijkt me een goed idee. Kga nu de redactie mailen, dat ik als re-integratie coach aan de slag wil. Morgen beginnen, doen ze vast![]()
Iemand tips?
(zoiets om de boel semi om de tuin te leiden? Ga nou toch slapen!!!)
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:14 schreef dieenebart het volgende:
Ah, respons.
Ik zal je matsen. Ik speel niet mee. Ik krijg het mooiste baantje van het land, dat wel.
Hoe ze met hun eigen verhaallijn omgaan is niet mijn probleem. Ik kom langs om ze te helpen 'omgaan met een vijandige maatschappij'. Als ze me binnen laten, uiteraard
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:16 schreef akveor het volgende:
De vraag was toch of Claire je had uitgenodigd....?
Maar misschien wordt je wel weer verward met die zuiplap van een Bram.....
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:18 schreef dieenebart het volgende:
claire heeft mij niet uitgenodigd. tenminste, ik heb via/van haar geen uitnodiging ontvangen. wel van de redactie.
die... Bram is niet zo netjes.
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:47 schreef avonne het volgende:
Stel je voor... Amanda gilt en tiert er op los tegen BB-Bart, maar die hoort niks, en zit gewoon een shaggie te draaien met oordopjes in
Hilarisch
quote:Op donderdag 3 april 2008 02:48 schreef dieenebart het volgende:
*ontplugt*
"sorry, schreeuwde je wat? Ja, m'n richterschaaltje begon te trillen, vandaar.
*plugt weer in*
quote:Op donderdag 3 april 2008 03:08 schreef eusjuh het volgende:
Dikkie Dik kan er niet van slapen.........ach goisschie
quote:Op donderdag 3 april 2008 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tussendoor heb ik vandaag de streams bekeken. Wat me steeds meer opvalt, en beslist ook irriteerd, is de manier waarop de Miljonairs acteurs te werk gaan. Spel (?) of Soap (?) of Combinatie (?). In geen enkele van die drie optie's past het de hele dag door te roepen :
- "Even wachten, m'n audio doet het niet"
- (Japio tegen Brian) "Zullen we maar naar kantoor gaan, hier is de audio fuck"
- (Huub tegen Japio) "Even wachten en opnieuw beginnen, 'ze' waren nog niet klaar"
- en even later tegen Plasma : "Bedankt jongens, we beginnen opnieuw"
- (Huub tegen Claire) : "Dadelijk even Brian opnaaien, altijd leuk voor de TV"
- (Huub tegen Brian) : "Goed gespeeld, staat weer prima op beeld"
En zo kun je ieder uur tegenwoordig wel een paar quote's maken ........ De 'illusie' bestaat niet meer op de streams.
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:49 schreef petraa het volgende:
Ik snap er werkelijk geen zak meer van! Jaap/brian of Huub/ Brian!
maar wel leuk is dat BART de Kooi in gaat! Toch?![]()
Goeiemoggel![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef schatje het volgende:
Dus echt alles is de komende tijd tegen Huub gericht. Jaap die hem uit de tent gaat lokken door bij Claire onder de douche te staan. Lulletje rozenwater die een sloerie op hem afstuurt. De Febo die vast ook nog wel het e.e.a. voor hem in petto heeft. Ja, het zal ze zeker lukken om Huub nog een boete aan te smeren.
En Brian en Amanda lachen in hun vuistje.
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:37 schreef avonne het volgende:
ik denk dat Brian zowiezo geen vertrouwen heeft in Jaap. Maar niet geschoten is altijd mis. Alleen het feit dat dit gesprek heeft plaatsgevonden is al in het voordeel van Brian.
Eindelijk komt Brian ook eens als "snood" in de uitzending, hij kan Jaaps onbetrouwbaarheid in Jaaps of Huubs gezicht werpen bij de eerste de beste discussie, en daarbovenop gaan, als mogelijk extraatje, alle ballen op Huub ipv op hem. Driewerf kassa voor Brian !
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef Kaat38 het volgende:
Ik las elders:
Het schijnt dat Kenneth twee weken geleden voor verhoor is meegenomen in verband met een aandeel in een criminele organisatie. Het is nog niet geheel duidelijk waar dit betrekking op heeft, maar het schijnt vrij serieus te zijn.
Heb wel even naar de bron gevraagd dus nu nog geen zekerheid maar het zou mij niet verbazen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:05 schreef avonne het volgende:
hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen. Zelfs niet om show te maken.
Maar 2 keer zegt hij ook letterlijk "meen ik niet" m.a.w. hij zegt in dit gesprek gescripte dingen voor de opnames van TV. En zo weten we dus niet of dit allemaal script is, en wat Jaap echt vindt.
Ook bij Huub, trouwens
Huub "ik denk dat..."
Jaap "ik denk dat NIET"
Huub (schiet in de lach) "ik ook niet..."
Scripts zijn kut. Zwaar kut.
Het gesprek eindigt met de opmerking van Jaap dat de komende week (=aanval op Claire) het verschil kan maken tussen veel of weinig schnabbels. Dat het veel kijkers zal trekken.
En Huub beaamt dat
Wat een voosheid.
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:22 schreef akveor het volgende:
Jaap heeft een podium voor B en A gecreeerd.
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:30 schreef akveor het volgende:
Als Claire weg is heeft Huub geen keus meer dan met Jaap te spelen. Huub zal de volgende zijn. Jaap wil Huub en z'n fans vernederen.... dat is Jaap's enige doel. Zo wil Jaap de finale halen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:09 schreef Varen het volgende:
Huub vertelde aan de Jeudeboulers, dat Brian 2 X kampioen geweest is op de Antillen
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
ooo is dit weer voor tv die mensen met rat jeu de boulen
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:29 schreef Dementor het volgende:
Jaap is bang dat hij geraakt word door een bal
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:32 schreef mazaru het volgende:
Pleaseeee make my day!
Als het maar niet dat kleine balletje is
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian en Amanda hebben die jeu de boulespelers helemaal niet uitgenodigd, die stonden vorige week al op de agenda ineens, toen er weer af en vandaag kwamen ze onverwacht binnen. Die spelers hebben Brian uitgedaagd, omdat hij gezegd had de beste speler te zijn, zoals hij altijd overal het beste in is, volgens zichzelf dan. Was volgens mij nadat ze een spelletje hadden gespeeld met Palma erbij, waar hij natuurlijk weer had gewonnen, vals speler als hij is.
Achter heeft dit in spel gezet, want hoezo is er ineens een jeu de boule baan gemaakt, denk dat die spelers eens hebben aangegeven, dat het misschien leuk zou zijn als de miljonairs eens jeu de boule zouden gaan spelen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:11 schreef Desii het volgende:
wahaha... Brian gooit een bal heel goed... en Huub ketst hem met een bal weg... (jipie)
edit: kut... Brian had nog één bal die daarna het dichtste bij kwam... Brian heb gewonnen
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:07 schreef Smash-it het volgende:
JdB (jeu de boeler): J, ik heb maar 1 keer om je gelachen en ook van je gewalgd.
J: wanneer walgde je van me?
JdB: toen met dat bed, en die kots!
J: dat was ik niet, dat was mijn stand-in. Soms, met die glazen deuren enzo, komen er stand-ins die de gevaarlijke dingen doen
JdB: echt??? (...stilte...) nee... echt? nee, ik geloof je niet.
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:34 schreef petraa het volgende:
Is er al een spelinfo topic voor Joris, ik las dat hij dinsdag de kooi in komt.
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:36 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat Huub nu examen heeft; omdat tie zijn motorpak nog niet aanheeft
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
Hij nam zijn papieren mee, theorie examen dus. Ik wens hem succes.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:47 schreef Margo37 het volgende:
En zijn eigen woorden, wie de eerste keer niet slaagt is een sukkel
\quote:Op donderdag 3 april 2008 14:52 schreef CHAOS_ het volgende:
Toch wel aardig dat ze op de goudenkooi site de status van Huub en Claire hebben veranderd na kommentaar heirop gisteren hier.
Welke status?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:52 schreef CHAOS_ het volgende:
Toch wel aardig dat ze op de goudenkooi site de status van Huub en Claire hebben veranderd na kommentaar heirop gisteren hier.
Gitaarles ??? You must be jokin'.quote:
VV van gisteravond nog gelezen? Dat is toch duidelijk iemand anders dan degene die Brian vandaag weer veren in zijn reet steekt.quote:
Jaap zit alleen in Kantoor, Brian is volgens mij in de slaapkamer.quote:
Ben nu klaar met lezenquote:
Het kwartje valt hier. Dit is onderdeel van het masterplan van Jaap. De persiflage op Huub en Claire, het huwelijksaanzoek tijdens de ontslagronde.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:39 schreef akveor het volgende:
Ricarda aan het smoezen. Hij wil door B en A weggestemd worden.... Jaap houdt hemer dan in....
Tuurlijk, Huub over de rooie helpen, lachen toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft al een paar gruwelijk harde dissen bedacht. Volgens hem wordt het gewoon knokken vanavond.
Moet nog zien dat Huub iets anders doet dan hartelijk lachen om het toneelstukje. Maar leuk is dit niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, Huub over de rooie helpen, lachen toch?
Naar het maken van tv.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
Jaap, Amanda en Brian moeten naar het kantoor. Daar zijn de camera standpunten beter.
Waar kijk ik naar?![]()
Ja hadden we nog niet gehad,word echt tijd dat die twee debielen op hun bek gaan,maar nee hoor die voelen hun eigen nu zo goed en machtig.En maar lachen als Huub weer flipt en een boete krijg.En die twee debielen mogen niet flippen,wat is het verschil.Denk dat Huub alles beter kan hendelen en hun slaan na een minuut al door .Maar eerlijk is het nietquote:Op donderdag 3 april 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, Huub over de rooie helpen, lachen toch?
Huub kennende lacht hij net zo hard mee, misschien wel het hardst, maar het script hè?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:47 schreef Disana het volgende:
Moet nog zien dat Huub iets anders doet dan hartelijk lachen om het toneelstukje. Maar leuk is dit niet.
Ja die neemt Luc boksbeugel toch meequote:Op donderdag 3 april 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
Brian heeft een weekendplan, er komt dus een vrouw voor Huub?
Brian en Amanda's doel is Huub weg.... let maar op. Jaap speelt tegen Claire en B en A gaan Huub uitlokken.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:45 schreef Smash-it het volgende:
J: mijn doel is niet H weg. Ik wil C weg.
B&A: ja!
Nena als weddingplanner is pas een goed idee en nog mooi voor de show ook.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
Ach gossie, Amanda heeft bedacht dat Nathanael de trouwambtenaar moet worden tijdens het huwelijk van H en C.
Heerlijk toch, de FEBO is weer goed bezig, NOT. Amanda en iets zelfs bedenken.....sure.
Heerlijk die sjaggokop van Dellie....20 jaar is ze toch?quote:
Jeps, ben wel benieuwd hoe Claire gaat reageren, vindt het alleen minder dat Ricardo nu weer alle aandacht gaat opeisen..quote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef Disana het volgende:
Dus als ik het goed begrijp beginnen ze vanavond al met een etentje van Jaap en Rachel. En dan gaan ze zaterdag verder met een versierde master bedroom.
Ik voorzie ineens een regel dat als het bezoek zich misdraagt de persoon voor wie ze komen er uit moet.....quote:Op donderdag 3 april 2008 15:52 schreef Smash-it het volgende:
R: de ruzies worden veel heftiger straks met familie en vrienden erbij
C: Anouk laat niet over zich heen lopen hoor, heftig meisje, echt een gekke meid.
Claire kan dit alles heus wel hebben. Daarom denk ik ook met akveor dat het werkelijke doel is Huub over de rooie te laten gaan. Maar of Jaap dat door heeft, weet ik niet. Hij is momenteel veel te vol van zijn meesterplannen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:02 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jeps, ben wel benieuwd hoe Claire gaat reageren, vindt het alleen minder dat Ricardo nu weer alle aandacht gaat opeisen..
Kutscript,had de laatste twee maanden toch wat anders verwacht.Maar nee hoor we gaan Huub maar weer testen,die heeft allang bewezen dat hij in de finale hoort.Nu de rest nog.Ik weet het ,het is maar een spelletje,maar ben echt boos en heb geen eens meer zin om naar dat oneerlijke gedoe te kijken.Kan die koppen van Amanda en Brian niet meer zienquote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef Disana het volgende:
Dus als ik het goed begrijp beginnen ze vanavond al met een etentje van Jaap en Rachel. En dan gaan ze zaterdag verder met een versierde master bedroom.
Zei hij ook over Lieke,goh die gozer is zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
Brian: Claire is de matras van Tilburg. In de sportschool ging ze ook altijd zo tekeer.
Hoe komt die klootzak aan deze info, als het al waar is?
Van Luc en Selene, zei Brianquote:Op donderdag 3 april 2008 16:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zei hij ook over Lieke,goh die gozer is zo voorspelbaar.
Handig toch? Hij heeft maar klein scriptje, meer kan hij niet onthouden zonder hulp van de plasma, net als Amanda.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:06 schreef rooie3 het volgende:
Zei hij ook over Lieke,goh die gozer is zo voorspelbaar.
Ik kots hier ook van, en kijk al heel weinig maar naar deze wanvertoning, niet dus.. we kijken gewoon naar een ultra slechte lange herhaling, en we zullen dus nooit zien hoe mannie en brian op de test worden getest.. met de vingers in de neus naar de finale.. Van mij mag er echt een duizend ponder op vallen..quote:Op donderdag 3 april 2008 16:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kutscript,had de laatste twee maanden toch wat anders verwacht.Maar nee hoor we gaan Huub maar weer testen,die heeft allang bewezen dat hij in de finale hoort.Nu de rest nog.Ik weet het ,het is maar een spelletje,maar ben echt boos en heb geen eens meer zin om naar dat oneerlijke gedoe te kijken.Kan die koppen van Amanda en Brian niet meer zien
Als dat dan maar geen precedenten schept, dadelijk de laatste week elke dag een huwelijk in het hok.....quote:Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef CHAOS_ het volgende:
Nathanael zit toch in Amerika en is geen buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand toch, dus weer eens puur gelul, het huwelijk in de kooi kan wel, kan aangewezen worden als bijzondere trouwlocatie.
Met dank aan de FEBO en Natasja.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian heeft zelf ook dat meisje geneukt, toen de relatie even uit was en Brian was de eerste om tegen Bart te zeggen dat hij in de kooi zou gaan ballen, want hij kon niet zonder sex. Vandaar ook dat hij Nena lastig viel, want die had hij ook graag op dezelfde manier als Amanda gehad, dat Brian niet met een ander neukt is alleen omdat hij dan de back-up van Amanda kwijt is en hij dat heel goed weet.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:12 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat het merendeel op Fok nu wel tevreden is nu het alle ballen op Claire word
Kijken hoe ze zich staande houdt idd, als er daarna maar een script komt waarbij iedereen zich moet bewijzen, inclusief B&A.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:12 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat het merendeel op Fok nu wel tevreden is nu het alle ballen op Claire word
Nee kan die rot kop van hun ook niet zien, zit me dan vreselijk te ergeren.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kutscript,had de laatste twee maanden toch wat anders verwacht.Maar nee hoor we gaan Huub maar weer testen,die heeft allang bewezen dat hij in de finale hoort.Nu de rest nog.Ik weet het ,het is maar een spelletje,maar ben echt boos en heb geen eens meer zin om naar dat oneerlijke gedoe te kijken.Kan die koppen van Amanda en Brian niet meer zien
Alle ballen op Claire ???? Je bedoelt alle ballen op Huub via Claire.....KUTFEBO.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:12 schreef akveor het volgende:
Dat gesprek in de slaapkamer staat mij nog helder voor de ogen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan de FEBO en Natasja.
Natasja: Neuk Amanda voor back up en je zit gebakken.
Jawel, vindt toch echt wel dat ze die finale plaats moet verdienen, nou die kan ze dus verdienen door de de zogenaamde terror van Jaap te overleven.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:12 schreef akveor het volgende:
Als Huub slim is geeft ie haar wel feedback maar laat ie haar een beetje der gang gaan, kan hij ook zien of hij wat heeft aan haar in de finale, scheeld hem ook boetes. Als Huub ruzie heeft met Brian of Amanda springt zij er ook nooit bij dus wat dat betreft kan Huub haar wel los laten...quote:Op donderdag 3 april 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alle ballen op Claire ???? Je bedoelt alle ballen op Huub via Claire.....KUTFEBO.
Give me a B,quote:Op donderdag 3 april 2008 16:18 schreef petraa het volgende:
Ik zou het toch echt leuker vinden als alle ballen op Brian en Amanda komen! Voor de verandering. Ik hoop dat Bart vanavond wat verandering kan brengen.
komt hij vanavond?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:18 schreef petraa het volgende:
Ik zou het toch echt leuker vinden als alle ballen op Brian en Amanda komen! Voor de verandering. Ik hoop dat Bart vanavond wat verandering kan brengen.
Dat roept men al jaren over vrouwen uit Tilburg, ongeacht wie het is. Alleen niet over selene, geloof ikquote:Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
Brian: Claire is de matras van Tilburg. In de sportschool ging ze ook altijd zo tekeer.
Hoe komt die klootzak aan deze info, als het al waar is?
Ik denk dat Jaap Amanda en Brian behoorlijk in de zeik neemt, alles voor de show. Amanda en Brian trappen er met open ogen in en Huub is volgens mij van alles op de hoogte en Claire is niet zo dom als ze zich voordoet, geloof me.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:13 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt maar weer eens dat hij Huub er niet uit stemt. Amanda ziet dat anders.
Wat me hierbij zo tegen staat is de diepe haat die Amanda en Brian voor Huub voelen. Het gaat helemaal niet om Claire. Heeft Jaap dat niet door? Voor hem is het een spel om Claire weg te krijgen.
Tja dat heb je ervan als streamers constant lopen mekkeren dat ze zo saai is... Prima opgepikt door DGK_Redaktie. Het was te verwachten.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alle ballen op Claire ???? Je bedoelt alle ballen op Huub via Claire.....KUTFEBO.
Ach weet je, ik zou liever het matras van Tilburg genoemd willen worden, dan het matras van Brian.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat roept men al jaren over vrouwen uit Tilburg, ongeacht wie het is. Alleen niet over selene, geloof ik
Daar ging weer een verhaal van in de rondte dat ze een meisje dat terminaal ziek was, van een toneelschool heeft weggepestquote:Op donderdag 3 april 2008 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat roept men al jaren over vrouwen uit Tilburg, ongeacht wie het is. Alleen niet over selene, geloof ik
Ik ben pas blij als ze los mogen gaan op Amanda en Brian, maar dat zullen we niet beleven.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:12 schreef akveor het volgende:
De vraag is of Huub zich kan beheersen..... ik heb mijn twijfels of dat nu wel zou lukken.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap Amanda en Brian behoorlijk in de zeik neemt, alles voor de show. Amanda en Brian trappen er met open ogen in en Huub is volgens mij van alles op de hoogte en Claire is niet zo dom als ze zich voordoet, geloof me.
Dittoquote:Op donderdag 3 april 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
De vraag is of Huub zich kan beheersen..... ik heb mijn twijfels of dat nu wel zou lukken.
Misscien dat de febo nog een paar pammetjes over heeft?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
De vraag is of Huub zich kan beheersen..... ik heb mijn twijfels of dat nu wel zou lukken.
Amanda bedoelt lozen, en de FEBO loodst...Brian naar de overwinning.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:20 schreef Disana het volgende:
'Als je met z'n drieën zit voor het spel dan ga je er een loodsen.' Amanda bedoelt 'lozen'.
Wat denk je dat er gebeurt was als die del was aangepakt zoals ze Lieke hebben aangepakt?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben pas blij als ze los mogen gaan op Amanda en Brian, maar dat zullen we niet beleven.
En de haat die Amanda en Brian hebben tegen Huub begrijp ik niet, andersom zou logischer zijn.
Dat kan overigens alleen op verzoek van het bruidspaar zelf. als zij specifiek iemand willen dan kan die buitengewoon ambtenaar van de burgelijkestand worden maar daat moet hij/zij dan nog wel wat voor doen een soort examen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef CHAOS_ het volgende:
Nathanael zit toch in Amerika en is geen buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand toch, dus weer eens puur gelul, het huwelijk in de kooi kan wel, kan aangewezen worden als bijzondere trouwlocatie.
Ze hebben het zo vaak herhaald, dat ze het zelf zijn gaan geloven! Huub is een racist en de moordenaar met voorbedachte rade!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:30 schreef akveor het volgende:
Brian heeft het er weer over dat Huub hen van de trap wil gooien, vergiftigen en een mes tussen de ribben wil duwen. Niveautje weer hoor. Wat is het toch eigenlijkook een achterlijk programma.... Miljonairs die niets anders kunnen bedenken dan dinegen op achterbuurt niveau.
Jij hebt het door....quote:Op donderdag 3 april 2008 16:17 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Als Huub slim is geeft ie haar wel feedback maar laat ie haar een beetje der gang gaan, kan hij ook zien of hij wat heeft aan haar in de finale, scheeld hem ook boetes. Als Huub ruzie heeft met Brian of Amanda springt zij er ook nooit bij dus wat dat betreft kan Huub haar wel los laten...
Was dat neukertje van jou ook niet uit Tilburg?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zal de bedoeling wel zijn. Ik schreef al eerder dat het de bedoeling is om Huub over de rooie te helpen, same old, same old.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
Dat wel natuurlijk, dus is de conclusie blijkbaar dat A&B altijd ontzien worden en elke actie tegen hen wordt afgeblazenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt was als die del was aangepakt zoals ze Lieke hebben aangepakt?
Dan waren er gegarandeerd doden gevallen.
Poepen is smerig, vooral als Lieke en Claire het doen. Claire doet het nog stiekem ook, bah.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:29 schreef Disana het volgende:
Ze had doorgetrokken, maar ze had een drol achtergelaten. Brian vroeg haar toen goed door te trekken.
Smeerlap.
Maar als Claire terug gaat schelden gaat hij zelf over de rooie. (Bron: Palma incident)quote:Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef akveor het volgende:
Jaap vertelt A en Brian nog maar even: Als je op Claire scheldt dan wordt hij daar heel boos over.
Die arme hond van jou moet er weer aan geloven, dat beest heeft straks afgesleten pootjes van al die rondjes extra die hij moet lopenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Poepen is smerig, vooral als Lieke en Claire het doen.
Ik zit inmiddels aan mijn kookpunt, tijd voor pammetjes en een rondje met de hond.
Helemaal niet.Had liever Amanda en Brian op hun bek zien gaan,Claire verdiend dit niet en is geen gevaar voor de hoofdprijs.lquote:Op donderdag 3 april 2008 16:12 schreef akveor het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:33 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind het zo opmerkelijk dat A het hoogste woord voert over hoe dom C is. Met domme opmerkingen aan tafel maken. A is natuurlijk kernfysicus.
Inclusief Wicardo wordt het 4 tegen 2... nu mag personeel plots wel partijdig zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:36 schreef marky het volgende:
We krijgen dus nu een drie- twee situatie waarin we weer terug zijn bij de relatie van Huub en Lieke in het begin. Als Huub en Claire maar stand houden dan gaan ze het weer niet redden. Het blijft jammer dat het nooit echt een keer alle ballen op Amanda en Brian is omdat deze het spel van de werkelijkheid niet kunnen scheiden.
Ik ben het helemaal met je eens, behalve je laatste zin over CL air E , geloof me.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap Amanda en Brian behoorlijk in de zeik neemt, alles voor de show. Amanda en Brian trappen er met open ogen in en Huub is volgens mij van alles op de hoogte en Claire is niet zo dom als ze zich voordoet, geloof me.
.quote:Inclusief Wicardo wordt het 4 tegen 2... nu mag personeel plots wel partijdig zijn
En daarnaast doet hij werkzaamheden als butler en schijnt hoofdbutler te zijnquote:
En Amanda dan? Die laat zich pijn doen, naar beneden praten, afblaffen en volblaffen waarvoor? Omdat ze zich terdege realiseert dat zonder Brian ze al lang weg was geweest.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eigenlijk is Claire een soort van lieve kloon van Lieke. Beiden handhaven hun positie door het aanbieden van hun lichaam aan Huub. Claire gaat daarin nog veel verder dan Lieke. Ze accepteerde het "nemen" van een derde door Huub onder haar ogen en gaat zelfs over tot een trouwerij....
Een echt groupie...die alles slikt....om maar verder te kunnen komen in het spel....
Jaap luistert toch niet naar Cora.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef Disana het volgende:
Cora komt om vijf uur. Misschien kan zij Jaap wat met zijn voeten op de grond zetten waar het de samenwerking met Brian en Amanda en het uitdagen van Huub betreft.
Volgens mij spreekt Amanda Brian regelmatig flink tegen...getuige de ruzies de laatste tijd....quote:Op donderdag 3 april 2008 16:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Amanda dan? Die laat zich pijn doen, naar beneden praten, afblaffen en volblaffen waarvoor? Omdat ze zich terdege realiseert dat zonder Brian ze al lang weg was geweest.
Helaas ook niet al te boeiend, Jaap en Cora.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef Smash-it het volgende:
Cora komt om 17u!
Bij een sms finale zou iedereen sowieso verliezen. Bijna alleen Huub fans zijn bereid een half maandsalaris te verkwisten aan JdM. Het wordt dan ook geen sms finale.....geloof er niets van.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:45 schreef rooie3 het volgende:
De grootste verliezer van dit alles word Jaap,wat zal hij balen als het echt een sms finale word.
Zou het net goed vinden.
wacht nog steeds op een screenshot/filmpje van een plasma met tekstquote:Op donderdag 3 april 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
Letten we wel even op? Amanda en Brian krijgen contstant boodschappen via de plasma. Brian wijst Amanda hier zelfs op.
B: Manny.....en wijst naar de plasma.
Dat klopt, er is regelmatig ruzie, alleen Amanda is dan degene die het goed maakt door zich onderdanig op te stellen en water bij de wijn doet, dat heb ik Brian nog nooit zien doen, nu is het wel zo dat ik denk dat Amanda oprecht is in de relatie, dat ze echt om hem geeft, van Brian ben ik daar niet zo zeker van.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt Amanda Brian regelmatig flink tegen...getuige de ruzies de laatste tijd....
wat dacht je van een sms' en bel finale live op tv ?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij een sms finale zou iedereen sowieso verliezen. Bijna alleen Huub fans zijn bereid een half maandsalaris te verkwisten aan JdM. Het wordt dan ook geen sms finale.....geloof er niets van.
We wachten rustig af....Er zal vast sprake zijn van smsjes....maar dan als onderdeel van een totaalpakket denk ik. Huub is natuurlijk wel goed voor een leuk saldo voor JdM.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:52 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat dacht je van een sms' en bel finale live op tv ?
dan gaan kutpubertjes ook opeens stemmen
huubsoppenhuisvrouwen hebben dan nauwlijk meer invloed op de uitslag
moeten ze zelfs ten voordele van huub sjoemelen om het spannend te houden
Op 9 april heeft zij theorie-examen. Met een beetje geluk wordt dat juist geen feestjequote:Op donderdag 3 april 2008 16:57 schreef rooie3 het volgende:
Huub is geslaagd,word een leuk feestje voor hem.Weer ruzie en ellende,als die snol slaagt komen de bloemen en taart .
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:55 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub is gelsaagd met 2 fout.
Maar ja, dan krijgt ze weer bloemen en taart als troost voor het zakken , wedden?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Op 9 april heeft zij theorie-examen. Met een beetje geluk wordt dat juist geen feestje
Daar slinger ik de streams voor aan !quote:Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef Smash-it het volgende:
Cora komt om 17u!
Amanda gaat in die zaal alleen maar aan haar pruik zitten en kijken of andere haar wel zien.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
Huub weet wanneer Amanda haar 1e, 2e en eventueel 3e examen mag doen. De FEBO doet zijn best om Amanda te laten slagen. Ik lach me kapot.
Huub zou eens moeten weten wat Jaap net allemaal over hem heeft gezegd..quote:Op donderdag 3 april 2008 17:00 schreef Disana het volgende:
Huub herinnert Jaap eraan dat hij info van Brian en Amanda door zou spelen, en herinnert hem eraan wat er gebeurt als Jaap een switch maakt. Jaap zegt slechts dat hij in de knel zit, hetgeen Huub ontkent.
Succes, hoop dat je slaagt.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
haha ik ook voor me auto rijbewijs zaterdag:P
haha nee afgelopen zaterdag geslaagd;)quote:Op donderdag 3 april 2008 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Succes, hoop dat je slaagt.![]()
Gescript gesprekje tussen Jaap en Huub?
Ja, en ik hoor Jaap die info dus niet met Huub delen. Sommigen hier denken dat het een spel van Jaap is, maar ik denk dat hij echt tegen Huub speelt. Het blijft hem eeuwig dwars zitten dat Huub hem verbaal de baas is.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Huub zou eens moeten weten wat Jaap net allemaal over hem heeft gezegd..
+1quote:Op donderdag 3 april 2008 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik hoor Jaap die info dus niet met Huub delen. Sommigen hier denken dat het een spel van Jaap is, maar ik denk dat hij echt tegen Huub speelt. Het blijft hem eeuwig dwars zitten dat Huub hem verbaal de baas is.
kom net binnen van een vergadering maar die rat wil Huub vermoorden incl die broer van rat dus ga maar naquote:Op donderdag 3 april 2008 16:30 schreef akveor het volgende:
Brian heeft het er weer over dat Huub hen van de trap wil gooien, vergiftigen en een mes tussen de ribben wil duwen. Niveautje weer hoor. Wat is het toch eigenlijkook een achterlijk programma.... Miljonairs die niets anders kunnen bedenken dan dinegen op achterbuurt niveau.
Openen?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:08 schreef petraa het volgende:
H: Je staat nog steeds open voor plannen richting B en A toch?
J: als het goeie plannen zijn wel
IS ER NU AL EEN SPELTOPIC VOOR JORIS! Want ik baal als een stier van Jaap
Precies! Maar dat gebeurt niet, frustrerend hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 17:09 schreef petraa het volgende:
J: Alle ballen op Claire en daardoor ook indirect op jou. Ik baal als de tering, maar ik kan niet anders.
H; je zou ook kunnen zeggen ik doe hem op Brian en Amanda.
Succes!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
haha ik ook voor me auto rijbewijs zaterdag:P
Helemaal eens....quote:Op donderdag 3 april 2008 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik hoor Jaap die info dus niet met Huub delen. Sommigen hier denken dat het een spel van Jaap is, maar ik denk dat hij echt tegen Huub speelt. Het blijft hem eeuwig dwars zitten dat Huub hem verbaal de baas is.
klaar: JORIS LEES DIT aubquote:
Nu zal het Huub toch wel duidelijk zijn dat Jaap het uiteindelijk op Huub heeft gemunt?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:09 schreef petraa het volgende:
J: Alle ballen op Claire en daardoor ook indirect op jou. Ik baal als de tering, maar ik kan niet anders.
H; je zou ook kunnen zeggen ik doe hem op Brian en Amanda.
Claire heeft Jaap weer geschminkt?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:13 schreef Disana het volgende:
Praten over praktische dingen zoals bedden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:17 schreef yvonne het volgende:
Claire heeft Jaap weer geschminkt?
DUS DAT!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:25 schreef schatje het volgende:
Jaap kan lekker de tering krijgen. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Cora heeft er 166 stuks staan in hun bungalowpark..........quote:Op donderdag 3 april 2008 17:20 schreef Dementor het volgende:
Jaap en Cora gaan in een bungalow wonen
Cora niet, haar ouders wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Cora heeft er 166 staan in hun bungalowpark..........
Volgens mij geeft CORA behoorlijk wat info door via rare uitspraken. Ze heeft het over foto's genomen door?, grote en kleine ramen....allemaal behoorlijk cryptisch. Jaap en CORA een stel....no way.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:34 schreef Disana het volgende:
Lieke sms't af en toe met Cora. Dat mens kent ook echt geen grenzen als het gaat om het verzamelen van 'vrienden'.
nou wees vooral niet zunnig en post het hier nog 20 maalquote:Op donderdag 3 april 2008 17:25 schreef schatje het volgende:
Jaap kan lekker de tering krijgen. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
hoe kom jij toch aan die info ?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij geeft CORA behoorlijk wat info door via rare uitspraken. Ze heeft het over foto's genomen door?, grote en kleine ramen....allemaal behoorlijk cryptisch. Jaap en CORA een stel....no way.CORA is net zo gecast als Jaap.
Lieke spoort niet maar dat wisten we al.
Dan wil ik graag kwijt dat ik een oprechte afkeer van Brian heb en er een satanisch genoegen in schep rare plaatjes van hem te postenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou wees vooral niet zunnig en post het hier nog 20 maal
meer mag ook hoor
ach als het je gelukkig maakt........quote:Op donderdag 3 april 2008 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wil ik graag kwijt dat ik een oprechte afkeer van Brian heb en er een satanisch genoegen in schep rare plaatjes van hem te posten![]()
[ afbeelding ]
't Is een leuke hobbyquote:Op donderdag 3 april 2008 17:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach als het je gelukkig maakt........
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind Cora leuk.
Echt, naturel, nuchter, Real Life.
Echt waar? Het verbaast me dat ze überhaupt nog binnen mag komen daar na dat hele afpersingsgebeuren, of was dat ook voor de show?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind Cora leuk.
Kan best iets blijvends zijn tussen die twee. Meer een verstandrelatie.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind Cora leuk.
C
mag ik me bij jou aansluiten met afkeer tegen ratquote:Op donderdag 3 april 2008 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wil ik graag kwijt dat ik een oprechte afkeer van Brian heb en er een satanisch genoegen in schep rare plaatjes van hem te posten![]()
[ afbeelding ]
en niet te vergeten alleen opvreet oftewel naar binnen schrokt in 2 minutenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:02 schreef Dementor het volgende:
Daar gaat weer 3x ossehaas a 8,50 AH per stuk.
Eens zien hoe saint brian ze deze keer weer verneukt.
hoe weet je dat toch allemaal ?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar? Het verbaast me dat ze überhaupt nog binnen mag komen daar na dat hele afpersingsgebeuren, of was dat ook voor de show?
Jaap en CORA zijn net zo nep als DGK, met dank aan de FEBO en Flens.
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
mag ik me bij jou aansluiten met afkeer tegen rat Brian
Misschien gewoon gezond verstand, vanaf dag 1 vond ik hun al zo nep als de neten.. Kan het mis hebben, maar dat gevoel heb ik er iig wel bij.. Als mensen echt verliefd zijn enz, dan zie je dat.. dat straal je uit.. bij hun nog nooit gezien..quote:
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je gelooft in CORA en Jaap na alles wat er gebeurd is? De rest acteert ook maar dit ligt er zo dik bovenop.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:02 schreef Yavido het volgende:
Dat vraag ik me ook af, waarschijnlijk zullen we dat antwoord nooit krijgen.....
Tuurlijk, samen sterk. Je zult hem 's nachts maar tegenkomen, tenslotte.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
mag ik me bij jou aansluiten met afkeer tegen rat
Ja, zoals Huub bij Claire....en bij Lieke....en bij Hedda....en bij.........quote:Op donderdag 3 april 2008 18:09 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Misschien gewoon gezond verstand, vanaf dag 1 vond ik hun al zo nep als de neten.. Kan het mis hebben, maar dat gevoel heb ik er iig wel bij.. Als mensen echt verliefd zijn enz, dan zie je dat.. dat straal je uit.. bij hun nog nooit gezien..
Ik dacht eventjes dat ie daar naar toe aan het sturen was toen hij aandrong dat ze ook bij de trouwerij met Rachel aanwezig moet zijn. "Wil je niet lekker tussen de travestieten....?"quote:Op donderdag 3 april 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
Jaap zou nu gewoon als nog met Cora moeten trouwen in de kooi.
Dat weet toch iedereen al langer dan vandaag? Ik snap niet wat de meerwaarde is om dit constant te vermelden dat iemand acteert of doet alsof. Dat zou Nomrc2 wel bedoelen denk ik.....quote:Op donderdag 3 april 2008 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je gelooft in CORA en Jaap na alles wat er gebeurd is? De rest acteert ook maar dit ligt er zo dik bovenop.
top!!! was dat maar waar dat ik die tegen kwam was dat maar waarquote:Op donderdag 3 april 2008 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, samen sterk. Je zult hem 's nachts maar tegenkomen, tenslotte.
En toen?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen al langer dan vandaag? Ik snap niet wat de meerwaarde is om dit constant te vermelden dat iemand acteert of doet alsof. Dat zou Nomrc2 wel bedoelen denk ik.....
En jij bent?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is het dagelijkse zeuruurtje tegen BQ weer begonnen?
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik hun "liefde" wel geloof.. Huub en Claire zijn ook nep qua relatie.. Brian en Amanda al helemaal.. althans in een gezonde relatie trap je niet je wijf dr kop van dr romp volgens mij..quote:Op donderdag 3 april 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zoals Huub bij Claire....en bij Lieke....en bij Hedda....en bij.........
preciesquote:Op donderdag 3 april 2008 18:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen al langer dan vandaag? Ik snap niet wat de meerwaarde is om dit constant te vermelden dat iemand acteert of doet alsof. Dat zou Nomrc2 wel bedoelen denk ik.....
Idd wat een pauperquote:Op donderdag 3 april 2008 18:17 schreef Dementor het volgende:
Die lelijke kermispet mag ook wel eens af.
Hoezo vanavond? Dat is toch nergens gezegd?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
voor wie is bart die er vanavond inkomt???
vragenuurtje zou ik het noemenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is het dagelijkse zeuruurtje tegen BQ weer begonnen?
jij welquote:Op donderdag 3 april 2008 18:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vragenuurtje zou ik het noemen
vraag alleen of iemand zijn/haar uitspraken kan onderbouwen
mag dat ?
<clairemode> Het is de manier waarop hequote:Op donderdag 3 april 2008 18:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mag dat ?
Bart zou objectief moeten zijn, hij is er om de mensen voor te bereiden op de terugkeer in de maatschappij, als ervaringsdeskundige ( want zelf in BB gezeten) weet hij tenslotte hoe zoiets gaat.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
voor wie is bart die er vanavond inkomt???
Lijkt Brian wel,quote:Op donderdag 3 april 2008 18:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mag dat ?
ALS hij voor de schermen komt, het kan net zo goed een streamlock van een uur worden.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bart zou objectief moeten zijn, hij is er om de mensen voor te bereiden op de terugkeer in de maatschappij, als ervaringsdeskundige ( want zelf in BB gezeten) weet hij tenslotte hoe zoiets gaat.
Dus ik denk niet dat hij van zijn voorkeur blijk mag geven.
Maar tot nu toe hebben we gemerkt dat wie er ook maar die Villa binnenkwam na een paar dagen, en soms eerder zich aansloot bij Brian en Amanda, dat heb ik altijd zo'n vreemd fenomeen gevonden.
Het lijkt me wel erg moeilijk om met die lui daar om te gaan, ze zijn volkomen wereldvreemd geworden, dus Bart zal er een hele kluif aan krijgen.
We zullen het zien vanavond, spannend!
aaah..mooi..quote:Op donderdag 3 april 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
Huub is geslaagd voor zijn theorie......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had ook niet anders verwacht.
Ja, dat zou ook nog zo maar kunnen, dat zou wel waardeloos zijn zegquote:Op donderdag 3 april 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
ALS hij voor de schermen komt, het kan net zo goed een streamlock van een uur worden.
Ze hebben ons al van alles geflikt dus ik zie dit ook nog wel gebeuren.
ja staat op nowlivequote:Op donderdag 3 april 2008 18:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoezo vanavond? Dat is toch nergens gezegd?
Die avatar van jouSprekend
Ja zoals Brian bij Tamara , natasia nena,amanda?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zoals Huub bij Claire....en bij Lieke....en bij Hedda....en bij.........
griekse, van del tot dame, ellyquote:Op donderdag 3 april 2008 18:37 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja zoals Brian bij Tamara , natasia nena,amanda?
niks moet alles magquote:Op donderdag 3 april 2008 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Lijkt Brian wel,
wie ben jij dat BQ jouw vragen moet beantwoorden?
Amanda: Als ik geen pet op mag speel ik heel de avond de drein queen.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:41 schreef rooie3 het volgende:
Amanda gaat meteen bellen,want van de plasma mag ze geen pet op.
En ik niet, nee dat weten we... Je bent weer aardig bezig met het vuurtje op te stoken. Laat Nomrc2 gewoon zijn vragen stellen en hou eens op met indirect op de man te spelen.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoezo vanavond? Dat is toch nergens gezegd?
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:24 schreef dieenebart het volgende:
vanaf vanavond 3 april zal ik als reintegratie coach aan de slag gaan met de wannabees.
De bedoeling is dat we de komende maanden een plan gaan uitvoeren, zodat de wannabees zxelfstandig de maatschappij weer in kunnen.
Dit plan zal onder andere bestaan uit doe-opdrachten, groepsgesprekken en persoonlijke gesprekken. Iedere week zal ik een paar keer langskomen (soms alleen achter de schermen) om te praten met die lui. Ze moeten namelijk nog een hoop leren...
Tips, vragen en/of opmerkingen?
heeft ze dat echt zo gezegd????/ als dat zo zou zijn dan zie je dat ze meer dreigtquote:Op donderdag 3 april 2008 18:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Amanda: Als ik geen pet op mag speel ik heel de avond de drein queen.
Achter: oke...
Misschien ontgaat het je, maar mijn punt is dat alles wat Jaap, Amanda, Brian, Ricardo en nog een stel door bijna iedereen onderuit gehaald moet worden. Zodra Huub exact hetzelfde doet, dan hoor je er minimaal iets of niets over of erger nog.....is het prachtig.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:37 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja zoals Brian bij Tamara , natasia nena,amanda?
Ja allicht heeft ie een buikje......dat schijnt bij de onderdelen van de menselijke soort te horen.....quote:Op donderdag 3 april 2008 18:46 schreef schatje het volgende:
Ricardo heeft ook een klein buikje.
Ik vind haar ook wel een mooi kind.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:48 schreef Marieke_B het volgende:
Huub neemt Claire apart.
' Wat zie je er mooi uit' ...
Dus, wat let je (jullie).quote:Op donderdag 3 april 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ontgaat het je, maar mijn punt is dat alles wat Jaap, Amanda, Brian, Ricardo en nog een stel door bijna iedereen onderuit gehaald moet worden. Zodra Huub exact hetzelfde doet, dan hoor je er minimaal iets of niets over of erger nog.....is het prachtig.
ik ben ook ziek!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ontgaat het je, maar mijn punt is dat alles wat Jaap, Amanda, Brian, Ricardo en nog een stel door bijna iedereen onderuit gehaald moet worden. Zodra Huub exact hetzelfde doet, dan hoor je er minimaal iets of niets over of erger nog.....is het prachtig.
Ik vind dat ziekelijk....sorry...
Omdat ze vasthoudt aan principes en zij is geen vuile speler. Ja, dan is het moeilijk maar verdomme, het siert haar wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire zit weer na te denken hoe ze Jaap terug kan pakken....en ze denkt dat't een hele moeilijke is.....
Er is meer aan de hand dan alleen het feit dat ze niet vuil is. Ze ziet het ook niet, ze weet het ook niet, ze bedenkt het ook niet, ze kan het gewoon niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat ze vasthoudt aan principes en zij is geen vuile speler. Ja, dan is het moeilijk maar verdomme, het siert haar wel.
Dat siert haar zeker, ik ga haar steeds meer waarderen. Die kan straks met opgeheven hoofd naar huis, hoeft zich nergens voor te schamen. Al is het blijkbaar geen pré in die Villa als je je fatsoenlijk gedraagt, dan wordt je afgeserveerd als zijnde te dociel en te lief.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat ze vasthoudt aan principes en zij is geen vuile speler. Ja, dan is het moeilijk maar verdomme, het siert haar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |