[COS # 3479] Speelt Jaap een focking dubbelspel ?Het gesprek tussen Jaap en Brian riep een beetje vraagtekens op, script, een opzetje van H&J, vaag-Jaap of echt een breuk tussen Huub en Jaap?
Er is gezegd dat hij geen getuige meer mag zijn iig.
Jaap was in elk geval slapeloos en zocht zijn heil bij eten.
Guuskeeequote:
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:58 schreef Desii het volgende:hey....... ik hoorde dat Claire je hebt uitgenodigd om een paar dagen in de villa te logeren.... wat ga je doen???
quote:
quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:04 schreef Leandra het volgende:Kun je daar niet eens ff dat spul tot de orde gaan roepen ofzo??
Dan voorzie ik nog een leuke laatste 1½ maand

quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:05 schreef dieenebart het volgende:To the rescue!!!
Lijkt me een goed idee. Kga nu de redactie mailen, dat ik als re-integratie coach aan de slag wil. Morgen beginnen, doen ze vast
Iemand tips?
(zoiets om de boel semi om de tuin te leiden? Ga nou toch slapen!!!)
Bart als re-integratie coach. Tips?quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:14 schreef dieenebart het volgende:Ah, respons.
Ik zal je matsen. Ik speel niet mee. Ik krijg het mooiste baantje van het land, dat wel.
Hoe ze met hun eigen verhaallijn omgaan is niet mijn probleem. Ik kom langs om ze te helpen 'omgaan met een vijandige maatschappij'. Als ze me binnen laten, uiteraard

quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:16 schreef akveor het volgende:De vraag was toch of Claire je had uitgenodigd....?
Maar misschien wordt je wel weer verward met die zuiplap van een Bram.....

quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:18 schreef dieenebart het volgende:claire heeft mij niet uitgenodigd. tenminste, ik heb via/van haar geen uitnodiging ontvangen. wel van de redactie.
die... Bram is niet zo netjes.
quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:47 schreef avonne het volgende:
Stel je voor... Amanda gilt en tiert er op los tegen BB-Bart, maar die hoort niks, en zit gewoon een shaggie te draaien met oordopjes in
Hilarisch

quote:
Op donderdag 3 april 2008 02:48 schreef dieenebart het volgende:*ontplugt*
"sorry, schreeuwde je wat? Ja, m'n richterschaaltje begon te trillen, vandaar.
*plugt weer in*
eusjuhquote:
quote:
Op donderdag 3 april 2008 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:Tussendoor heb ik vandaag de streams bekeken. Wat me steeds meer opvalt, en beslist ook irriteerd, is de manier waarop de
Miljonairs acteurs te werk gaan. Spel (?) of Soap (?) of Combinatie (?). In geen enkele van die drie optie's past het de hele dag door te roepen :
- "Even wachten, m'n audio doet het niet"
- (Japio tegen Brian) "Zullen we maar naar kantoor gaan, hier is de audio fuck"
- (Huub tegen Japio) "Even wachten en opnieuw beginnen, 'ze' waren nog niet klaar"
- en even later tegen Plasma : "Bedankt jongens, we beginnen opnieuw"
- (Huub tegen Claire) : "Dadelijk even Brian opnaaien, altijd leuk voor de TV"
- (Huub tegen Brian) : "Goed gespeeld, staat weer prima op beeld"
En zo kun je ieder uur tegenwoordig wel een paar quote's maken ........ De 'illusie' bestaat niet meer op de streams.
quote:
Op donderdag 3 april 2008 08:49 schreef petraa het volgende:Ik snap er werkelijk geen zak meer van! Jaap/brian of Huub/ Brian!
maar wel leuk is dat BART de Kooi in gaat! Toch?
Goeiemoggel
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef schatje het volgende:Dus echt alles is de komende tijd tegen Huub gericht. Jaap die hem uit de tent gaat lokken door bij Claire onder de douche te staan. Lulletje rozenwater die een sloerie op hem afstuurt. De Febo die vast ook nog wel het e.e.a. voor hem in petto heeft. Ja, het zal ze zeker lukken om Huub nog een boete aan te smeren.
En Brian en Amanda lachen in hun vuistje.
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:37 schreef avonne het volgende:ik denk dat Brian zowiezo geen vertrouwen heeft in Jaap. Maar niet geschoten is altijd mis. Alleen het feit dat dit gesprek heeft plaatsgevonden is al in het voordeel van Brian.
Eindelijk komt Brian ook eens als "snood" in de uitzending, hij kan Jaaps onbetrouwbaarheid in Jaaps of Huubs gezicht werpen bij de eerste de beste discussie, en daarbovenop gaan, als mogelijk extraatje, alle ballen op Huub ipv op hem. Driewerf kassa voor Brian !
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:38 schreef Kaat38 het volgende:Ik las elders:
Het schijnt dat Kenneth twee weken geleden voor verhoor is meegenomen in verband met een aandeel in een criminele organisatie. Het is nog niet geheel duidelijk waar dit betrekking op heeft, maar het schijnt vrij serieus te zijn.
Heb wel even naar de bron gevraagd dus nu nog geen zekerheid maar het zou mij niet verbazen.
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:05 schreef avonne het volgende:hierin zegt Jaap heel duidelijk dat hij niet tegen Brian en Amanda wil spelen. Zelfs niet om show te maken.
Maar 2 keer zegt hij ook letterlijk "meen ik niet" m.a.w. hij zegt in dit gesprek gescripte dingen voor de opnames van TV. En zo weten we dus niet of dit allemaal script is, en wat Jaap echt vindt.
Ook bij Huub, trouwens
Huub "ik denk dat..."
Jaap "ik denk dat NIET"
Huub (schiet in de lach) "ik ook niet..."
Scripts zijn kut. Zwaar kut.
Het gesprek eindigt met de opmerking van Jaap dat de komende week (=aanval op Claire) het verschil kan maken tussen veel of weinig schnabbels. Dat het veel kijkers zal trekken.
En Huub beaamt dat

Wat een voosheid.
roevkaquote:
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:30 schreef akveor het volgende:Als Claire weg is heeft Huub geen keus meer dan met Jaap te spelen. Huub zal de volgende zijn. Jaap wil Huub en z'n fans vernederen.... dat is Jaap's enige doel. Zo wil Jaap de finale halen.
VarenEr komen mensen een potje jeu-de-boulen met de bewoners, welk een jolijt!
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:09 schreef Varen het volgende:Huub vertelde aan de Jeudeboulers, dat Brian 2 X kampioen geweest is op de Antillen
quote:
quote:
quote:
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:45 schreef CHAOS_ het volgende:Brian en Amanda hebben die jeu de boulespelers helemaal niet uitgenodigd, die stonden vorige week al op de agenda ineens, toen er weer af en vandaag kwamen ze onverwacht binnen. Die spelers hebben Brian uitgedaagd, omdat hij gezegd had de beste speler te zijn, zoals hij altijd overal het beste in is, volgens zichzelf dan. Was volgens mij nadat ze een spelletje hadden gespeeld met Palma erbij, waar hij natuurlijk weer had gewonnen, vals speler als hij is.
Achter heeft dit in spel gezet, want hoezo is er ineens een jeu de boule baan gemaakt, denk dat die spelers eens hebben aangegeven, dat het misschien leuk zou zijn als de miljonairs eens jeu de boule zouden gaan spelen.
quote:
Op donderdag 3 april 2008 13:11 schreef Desii het volgende:wahaha... Brian gooit een bal heel goed... en Huub ketst hem met een bal weg... (jipie)
edit: kut... Brian had nog één bal die daarna het dichtste bij kwam... Brian heb gewonnen
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:07 schreef Smash-it het volgende:JdB (jeu de boeler): J, ik heb maar 1 keer om je gelachen en ook van je gewalgd.
J: wanneer walgde je van me?
JdB: toen met dat bed, en die kots!
J: dat was ik niet, dat was mijn stand-in. Soms, met die glazen deuren enzo, komen er stand-ins die de gevaarlijke dingen doen
JdB: echt??? (...stilte...) nee... echt? nee, ik geloof je niet.
Petraaquote:
quote:
quote:
quote:
Gouden_LeeuwBrian heeft gitaarles, geen commentaar verder.
[ Bericht 98% gewijzigd door kahaarin op 03-04-2008 15:13:32 ]