abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 april 2008 @ 12:50:35 #26
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_57802545
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:46 schreef Desii het volgende:
ga een potje sparren (schrijf ik dat oke??) met Brian en schiet een keer uit met je linker/rechtervuist
*dan zit ik met een big smile*

En wil je gaan rellen met Huub.... lijkt me lachuh... heel de villa op zijn kop zetten (harde muziek, salamanders/spinnen, neem klein vuurwerk mee, stink-en rookbommen.... raketwerpers, atoombommen.... afijn de hele bende) juist als Amanda&Brian vroeg naar bed gaan.... wacht.. wacht..... nog beter de avond voordat Amanda moet afrijden (als je er dan bent natuurlijk)

Ene.. wil je een poging wagen om Amanda te versieren..... gewoon voor de fun van een para-Brian
Moet jij niet in bed liggen? Ik vind je redelijk ziek

Amanda versieren... over my dead body. En ik kom maar voor een paar uurtjes per keer, dus 's nachts de beest uithangen zal er niet bij zijn. Ze moeten zich juist weer een beetje normaal gaan gedragen, en leren omgaan met kritiek.
Vooral dat laatste heb ik nu al zin
pi_57802600
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Amanda versieren... over my dead body. En ik kom maar voor een paar uurtjes per keer, dus 's nachts de beest uithangen zal er niet bij zijn. Ze moeten zich juist weer een beetje normaal gaan gedragen, en leren omgaan met kritiek.
Ik voel een DGK spin-off aankomen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 3 april 2008 @ 12:58:07 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57802692
Vraag ze hoe ze na DGK hun geld willen verdienen. Laat ze meteen een plan B maken, want in de media (wat ze waarschijnlijk allemaal willen), lukt het ze toch niet.

Een vraag die mij de hele tijd bezig houdt is hoe de winnaar het onderhoud van en de belastingen op het huis gaat betalen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 3 april 2008 @ 12:59:15 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57802714
quote:
Ze moeten zich juist weer een beetje normaal gaan gedragen, en leren omgaan met kritiek.
Misschien moet je een en ander in een rollenspel verwerken. Waarbij jij de criticaster bent die iedereen het kritische vuur na aan de schenen legt. Maar dan ook echt na aan de schenen. Dus Brian confronteren met zijn agressiviteit naar Amanda toe, Amanda met haar zogenaamde diploma's, Jaap met zijn onbetrouwbaarheid, Huub met zijn arrogantie en Claire met haar ...
Daar denken we nog even over na.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 april 2008 @ 13:00:11 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57802737
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
Een vraag die mij de hele tijd bezig houdt is hoe de winnaar het onderhoud van en de belastingen op het huis gaat betalen.
Het huis zit niet meer bij de prijs inbegrepen aangezien niemand twee jaar in het huis zal zitten.
  donderdag 3 april 2008 @ 13:00:16 #31
je weet wel
pi_57802738
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
Vraag ze hoe ze na DGK hun geld willen verdienen. Laat ze meteen een plan B maken, want in de media (wat ze waarschijnlijk allemaal willen), lukt het ze toch niet.

die villa valt toch allang niet meer te winnen?

edit: zit nog iemand op te letten
  donderdag 3 april 2008 @ 13:04:31 #32
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57802819
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien moet je een en ander in een rollenspel verwerken. Waarbij jij de criticaster bent die iedereen het kritische vuur na aan de schenen legt. Maar dan ook echt na aan de schenen. Dus Brian confronteren met zijn agressiviteit naar Amanda toe, Amanda met haar zogenaamde diploma's, Jaap met zijn onbetrouwbaarheid, Huub met zijn arrogantie en Claire met haar ...
Daar denken we nog even over na.
Wel alles grappenderwijs natuurlijk.
be nice or go away
pi_57802993
Ik ben ervan overtuigd dat zodra ze dat huis uit zijn, Natasia alle ballen op Brian gooit. Ze wilde hem al in de kooi, maar Brian hield dit af vanwege Wilgo. Amanda wordt door Natasia alleen maar getolereerd omdat en zolang ze de backup is van Brian. En Brian gaf pas nog aan dat hij een vrouw als Natasia nodig heeft.
Ik denk dat het geen kwaad kan om Amanda alvast voor te bereiden op dit rl scenario. De haat van Natasia en de walging van Brian... Hoe gaat Amanda dit handlen over nog geen twee maanden?
pi_57803069
Speaking of Natasia. Misschien ook aardig om de bedreigingen even ter sprake te brengen die geuit zijn door enkele bewoners. Hoe serieus houden zij zich daarmee bezig, iig Huub dan.
Go hard or go home
pi_57803311
quote:

[..]

Owwhhh das nou jammer (maar ik begrijp ut)
pi_57803409
Maak ze maar snel duidelijk dat hun populariteit heel erg omhoog gepraat is door de febo en door de optredens die ze tot nu toe gehad hebben. Het geld ligt echt niet voor het oprapen.
Ook het aangeleerde "sterrengedrag" moet zo snel mogelijk afgeleerd worden.
En misschien moet je even aan Amanda duidelijk maken dat haar 'diploma's' in de grote boze buitenwereld niet zo veel voorstellen.
En inderdaad, dat behalve Huub misschien, niemand in die kooi ook maar enig muzikaal talent heeft.
En dat er straks geen beveiliging klaarstaat als iemand de pruik van hun hoofd trekt, of gewoon vertelt dat ze niet kunnen zingen of rappen of vertelt dat ze je een enorme eikel vonden of tegen je zegt dat je een enorme kutkabouter bent of, of, of vul maar in

Sterkte ermee, lijkt me geen makkelijke klus en ik ben ook benieuwd in hoeverre ze iets van je aannemen. Vooral Amanda en Brian staan nogal in de stand van: zeg jij iets wat ons niet bevalt, ga dan maar weer weg.

Mag je overigens hier verslag doen van wat je meemaakt?
  donderdag 3 april 2008 @ 13:36:34 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57803442
Kun jij straks ook ontslagen worden door de miljonairs?
pi_57803820
Held!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_57804100
vraag maar aan Brian hoe die het z'n strot uit kon krijgen om zichzelf samen met mikey de MINDERBEDEELDEN
van deze wereld te noemen?
Dan moet je n.l. een echte kronkel in je kop hebben toch?
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_57804194
Wat een leuk idee !

Laat ze maar gewoon zichzelf worden. Als ze hun masker kunnen laten vallen, dan komt het uiteindelijjk wel goed....

En doe jij ook wat groeten aan FOK!?

[ Bericht 2% gewijzigd door Nostalgist op 03-04-2008 15:18:58 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_57804283
Vraag aan Amanda of ze niet bang is dat ze straks in elkaar wordt gerost door Brian, als er straks geen camera's meer zijn?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_57804469
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:18 schreef Scandalous het volgende:
Vraag aan Amanda of ze niet bang is dat ze straks in elkaar wordt gerost door Brian, als er straks geen camera's meer zijn?
wat is dat nou weer voor irrelevante vraag, die brian die slaat haar nadat ze thuis zijn gekomen meteen hartstikke dood en zal haar volledig zelf opeten. dat weet iedereen toch al?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_57804484
Wat is de titel van dit project..."De blinde gaat de kreupele helpen?"
pi_57804510
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:28 schreef danos het volgende:

[..]

wat is dat nou weer voor irrelevante vraag, die brian die slaat haar nadat ze thuis zijn gekomen meteen hartstikke dood en zal haar volledig zelf opeten. dat weet iedereen toch al?
Ik wil gewoon horen wat ze daarop gaat zeggen, aangezien niemand het er daar over mag hebben
pi_57804643
Alleen al afentoe het woord pruik laten vallen! Dat is genoeg wat betreft Amanda!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_57804681
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef petraa het volgende:
Alleen al afentoe het woord pruik laten vallen! Dat is genoeg wat betreft Amanda!
Dan mag hij nooit meer terugkomen.Ik zou Brian een klap voor zijn kop geven,pruik aftrekken bij Amanda en dan je rugzak omdoen en de poort uit lopen.
  donderdag 3 april 2008 @ 14:42:03 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57804722
Óf het is een verlate 1-aprilgrap....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 3 april 2008 @ 14:48:54 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57804866
Ja, ik heb het even rustig op mijn werk en dus ben ik even gaan zoeken:

[COS # 3403] 100% pruts! Zeker weten!
  donderdag 3 april 2008 @ 15:25:21 #49
je weet wel
pi_57805623
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik heb het even rustig op mijn werk en dus ben ik even gaan zoeken:

[COS # 3403] 100% pruts! Zeker weten!
12 maart! Goed bezig, Cc.

ik pleit al jaren voor een beetje behoorlijke behandeling van rls-symptomen.
  donderdag 3 april 2008 @ 15:26:17 #50
je weet wel
pi_57805640
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is de titel van dit project..."De blinde gaat de kreupele helpen?"

het spreekwoord was toch "De lamme helpt de blinde"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: