strak plan........ BART!!! (wanneer, hoe & waar)quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal maar eens een afspraak met Bart moeten gaan maken over hoe het struks nu verder moet met al die Cossers zonder leven.....
Leuk, trek jij je agenda maar vast want als vaste cos-user zal het jou ook wel zwaar vallen. Of ben jij toevallig net die ene cos-ser met wel een leven? Ik hoorde in de wandelgangen dat er eentje was met wél een leven en ik had zo mijn vermoedens maar jij bent het dus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal maar eens een afspraak met Bart moeten gaan maken over hoe het struks nu verder moet met al die Cossers zonder leven.....
Ik vrees dat Bartemans zijn contract dan onmiddelijk weer inlevert.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:29 schreef Inukshuk het volgende:
Had geen flauw benul wie 'dienebart' was, moest googelen. BB1 was hier niet zo popi you see![]()
Ik vind trouwens wel dat er kei-harde garantie afspraken gemaakt moeten worden als er geen succevolle re-intergratie volgt.
Ha die Gertquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees dat Bartemans zijn contract dan onmiddelijk weer inlevert.
Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,quote:
Ik heb zoiets met een hoer voor Huubquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef gan-sim het volgende:
hee bart,ik heb een zwerver gevonden die graag wil dat brian en amanda zich na de kooi over hem ontfermen...
Amanda wil wel een reisprogramma presenteren, of "iets met vrouwen, met veel vrouwelijk publiek."quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart in DGK als re-integratie coach, afspeellijst met 10 films.
http://nl.youtube.com/view_play_list?p=3DF6C7AA528219AE
Van 12345678910nl
Het programma betaald hequote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,![]()
En dan een mooi eindfeest bij jou in je "achtertuintje" toch?
Mag Bart ook mee, die coacht ons met gemak door de jetlag heen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"
Huub "Vuile racist, kankerlijer, ik trek je kop er af"
Bart "Heel goed, Huub. En wat zeg je dan zelf terug?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"
Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... Para Brian, Para Para"
Bart "en wat zeg je terug?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Bart "Heel goed. Humor is heel goed. Claire?"
Claire "Zo'n persoon zegt "ik vond je saai"'
Bart "En wat antwoordt jij dan?"
Claire "Dat snap ik"
Bart "Amanda? Wat denk je dat een anti-fan tegen jou zou zeggen?"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Amanda "Is goeoeoeoeoeoeoed. Kom maar op !"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Haha, briljant.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Claire "Dat snap ik"
Ja dat mag!quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"
Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Claire "Dat snap ik"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Topsuggestiequote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Claire "Dat snap ik"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Da's niet echt een tip, he?quote:Op zondag 6 april 2008 10:44 schreef kit2u het volgende:
Wel weer humor van de febo om juist Bart als re-intergratie coach op te voeren.
De arme ziel is niet bepaald het beste voorbeeld.
Mislukte ondernemingen (outdoor living Bart? je bent bekend geworden met binnen zitten) en van de arre moede maar weer een voet tussen de deur bij een BB afgeleide.
Wat is er? Kwamen de provinciaaltjes niet meer vanzelf naar je toe?
Je mag blijkbaar niet iets leuks doen en je ervaringen delen, stel je eens voor dat je het goed doet en dat men het leuk vindt om naar je te kijken, dan voldoe je niet meer aan het stereotype rls washout en dat is voor sommigen blijkbaar moeilijk te verkroppen, nee, dan maar jou naar beneden praten en beoordelen alsof het een goede bekende van je is.quote:
Truste....quote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
weleens gehoord van Warhol's fifteen minutes of fame?
Dat is voor Bartje allang geweest .
Hem overkwam BB. het is niet dat hij daaraan gewerkt heeft . Eénmaal uit BB blijkt het een lieve knul maar zonder bijzondere talenten. Dus Bart nu weer graag voetjes terug op aarde en het hekje van de voortuin eens goed in de verf zetten.
Gaaap.
Ik begrijp je wel.quote:
Het is, vind ik, een aardig idee om de winnaar van de RLS waar het allemaal mee begon, los te laten op de huidige bewoners. Bart deed het leuk. Het waren onderhoudende gesprekken.quote:Op zondag 6 april 2008 14:48 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel.
We waren allemaal een beetje verliefd op de eerste BB-ers.
Maar dat is geen reden om niet objectief te blijven.
quote:Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef willem-jozef het volgende:
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.
dat is natuurlijk geen tip. dit wel:
http://www.propecia.nl/
Edmund: Hang on, hang on! What about the months of training?quote:Op zondag 6 april 2008 16:43 schreef Py het volgende:
Maar het lastige is dat je volgens mij in de situatie zit dat je een soort vlieg-instructeur bent, die de leerlingen voor de eerste vlucht probeert te wijzen op de gevaren die ze onderweg gaan tegenkomen. Terwijl de hele klas niet kan wachten tot ze de lucht in mogen en zich mogen laven aan alle 'roem' en fans die buiten op ze staan te wachten.
--
Eerst alles belachelijk maken wat ze doen dus,
daarna kunnen de rollenspellen beginnen
Bart is Flasheart iddquote:Op zondag 6 april 2008 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Edmund: Hang on, hang on! What about the months of training?
Flashheart: Hey, wet-pants! This isn't the Women's Auxiliary Balloon Corps. You're in the Twenty Minuters now.
Darling: Er, Sir . . .
Flashheart: . . . Prat at the back!
Darling: I think we'd all be intrigued to know why you're called the Twenty Minuters.
Flashheart: Well, it's simple! The average life expectancy for a new pilot is twenty minutes.
Edmund: Life expectancy . . . of twenty minutes . . .
Flashheart: That's right. Goggles on, chocks away, last one back's a homo! Hurray!
Heeft Huub al zelf aangestipt dat hij daar bang voor was.Je zal gewoon moeten omschakelen in de buitenwereld,dat hoorde ik hem met Bart bespreken.quote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg het programma al een tijdje niet meer (ben van plan in de slotfase for old time`s sake wel weer te gaan meedoen), maar de deelnemer Huub begon altijd heel hard te schreeuwen als hij zijn zin niet kreeg.
Mocht Huub dat nog steeds doen, lijkt het me handig hem erop te wijzen dat hij met dit gedrag in de buitenwereld (bijvoorbeeld bij de bakker) niet geaccepteerd wordt, en zelfs gevaar loopt op zijn bek getimmerd te worden, of door zijn omgeving als een gestoorde schreeuwende gek gezien te worden.
Mocht Huub dit gedrag inmiddels niet meer vertonen, vraag ik u deze post als niet gepost te beschouwen.
Alle Youtube films van Bart als re-integratie coach in DGK zijn eraf gehaald? Waarom?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart in DGK als re-integratie coach, afspeellijst met 10 films.
http://nl.youtube.com/view_play_list?p=3DF6C7AA528219AE
Van 12345678910nl
Zie hem nu pas!quote:Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef willem-jozef het volgende:
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.
dat is natuurlijk geen tip. dit wel:
http://www.propecia.nl/
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kga volgende week weer, ins'allah
Ah, lachen! Waren leuke streams de vorige keer dat je er was. Ik kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef dieenebart het volgende:
Kijk, dat is nog eens goed nieuws !quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2008 15:49 schreef Kaat38 het volgende:
Up! ik wil wel eens reactie op mijn bovenstaande stukje, waar is Bart als je hem nodig hebt
Nou, antwoorden danquote:
Vaag antwoord, spreekverbod, geen zin, zelf geen ideetjes, niet mee eens? Moet kunnen hoor maar laat even horen.quote:
Eens. Met als kanttekening:quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Behoud je neutraliteit, en probeer duidelijk te maken dat eventuele kritiek opbouwend bedoeld is.
Als coach is een goede verstandhouding met je cliënt essentieel, anders neemt die niets van je aan.
je mag van mij gewoon wegblijvenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:27 schreef beequeen het volgende:
Bart, je was top gisteravond, bedankt.
Ik hoop dat je terug mag komen van Brian en Amanda.![]()
Dat geeft maar aan hoe lang je een BN'er blijftquote:Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
Moet toch een eer zijn dat er speciaal mensen zich aan gaan melden om iets tegen je te willen zeggen, Bart.
Ja, toon wat respect voor Amanda. Dit doe je dmv naar haar tetters te kijken ipv haar in de ogen aan te kijken. Eveneens zou ze het zeer waarderen als je tegen haar aan gaat schuren.
Hier, vereer ik jou ook nog even met wat woorden.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
Moet toch een eer zijn dat er speciaal mensen zich aan gaan melden om iets tegen je te willen zeggen, Bart.
Ja, toon wat respect voor Amanda. Dit doe je dmv naar haar tetters te kijken ipv haar in de ogen aan te kijken. Eveneens zou ze het zeer waarderen als je tegen haar aan gaat schuren.
*aai geeft over je boze bolletje*quote:Op woensdag 30 april 2008 15:09 schreef stevi0 het volgende:
[..]
Hier, vereer ik jou ook nog even met wat woorden.
Kun je je arm er nog verder in steken?
Jammer dat je je jalousie niet in kunt houden en met onzinnige argumentjes iemand aan moet vallen die wel zelfstandig, onafhankelijk en assertief is.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
*aai geeft over je boze bolletje*
Feit blijft dat Amanda eens moet gaan beseffen dat je niet van mensen af kan komen dmv een pruikje of een telefoontje. Ze heeft het incasseringsvermogen van een toetje. Bij één keer wat negatief commentaar en het was nog mild, is ze gelijk over de piemel. Het echte leven is harder dan een opmerking over wat decibellen.
Het is fijn dat je daar afgeschermd blijft van het negatieve comentaar maar er komt een dag dat je de wijde wereld in moet en je gaat beseffen dat geen hond op het liefdesduet zit te wachten en je uitlacht ipv toelacht.
Zo werkt het gewoon, helaas voor Amanda.
Wij hebben een andere visie op wat zelfstandig, onafhankelijk en assertief gedrag is. Laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:03 schreef stevi0 het volgende:
[..]
Jammer dat je je jalousie niet in kunt houden en met onzinnige argumentjes iemand aan moet vallen die wel zelfstandig, onafhankelijk en assertief is.
Onzin, en Bart is geen gast hij is een coach.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Feit is dat het nogal onfatsoenlijk is om, als gast, tegen Amanda tot twee keer toe te zeggen dat ze haar decibellen wat moet verlagen.
Bart is als coach te gast. Voor de nuance.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Onzin, en Bart is geen gast hij is een coach.
Een coach mag je van verwachten dat hij eerlijk en duidelijk is, ik kan me voorstellen dat als je met Amanda moet communiceren haar volume een beetje vervelend kan zijn, zacht gezegd.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:19 schreef stevi0 het volgende:
[..]
Bart is als coach te gast. Voor de nuance.
Meta-communicatie is per definitie een teken van zwakte of simpele manier om je boven iemand te stellen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een coach mag je van verwachten dat hij eerlijk en duidelijk is, ik kan me voorstellen dat als je met Amanda moet communiceren haar volume een beetje vervelend kan zijn, zacht gezegd.
Overschreeuwen is toch een teken van onmacht, als je niet zeker bent van je zaak dan ben je eerder geneigd om je woorden heel veel kracht (volume) mee te geven, het lijkt wel of Amanda de behoefte heeft om gehoord te worden ten koste van alles, haar eigen stem en de wrevel van anderen ten spijt.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:28 schreef stevi0 het volgende:
[..]
Meta-communicatie is per definitie een teken van zwakte of simpele manier om je boven iemand te stellen.
Lekker professioneel.
I rest my case.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Overschreeuwen is toch een teken van onmacht, als je niet zeker bent van je zaak dan ben je eerder geneigd om je woorden heel veel kracht (volume) mee te geven, het lijkt wel of Amanda de behoefte heeft om gehoord te worden ten koste van alles, haar eigen stem en de wrevel van anderen ten spijt.
Klein nootje dan, Bart had gewoon gelijk om haar daar op te wijzen, of ze het nu leuk vind of niet, het is niet de manier waarop de meeste mensen wensen te communiceren, hij heeft in mijn ogen zijn werk dus gewoon goed gedaan.quote:
Feit is dat Amanda een volume heeft dat pijn doet aan je trommelvliezen en blijkbaar ook een feit dat niemand ooit tegen haar gezegd heef dat zulk een volume irritant is, misschien omdat men in 'haar kringen' men haar zo'n leuke meid vindt.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou Noekje ook tetters hebben?![]()
Feit is dat het nogal onfatsoenlijk is om, als gast, tegen Amanda tot twee keer toe te zeggen dat ze haar decibellen wat moet verlagen.
Feit is ook dat door dat te doen er direct een moeilijk overbrugbare vertrouwensbreuk is ontstaan tussen hem en Amanda.
Feit is ook dat Bart na twee bezoeken inhoudelijk verdomd weinig gebracht heeft. Het tweede bezoek kenmerkte zich al helemaal door leegte en gebrek aan inhoudelijkheid
Feit is ook dat het zeer onprofessioneel is om tegen alle andere spelers een hard oordeel uit te spreken over Amanda i.p.v. tegen Amanda zelf.
Misschien had Bart wel last van ego? Misschien waren de opmerkingen van Amanda dat Bart haar niet kon helpen wel confronterend voor hem omdat er wel een kern van waarheid in zat?
Immers, de pretentie hebben iemand te kunnen helpen en dat aangeven, terwijl je zelf nog dagelijks tegen problemen aanloopt, lijkt mij ietwat vals.
Ik pleit Amanda echter niet vrij. Vertrekken van tafel is niet zo heel erg vreemd, gezien Bart's opmerkingen in haar richting. Maar even afmelden behoort dan wel tot het goede fatsoen.
In tegenstelling tot z'n eerste bezoek, lijkt Bart nu, ten opzichte van de spelers, z'n neutraliteit verloren te hebben en geeft hij blijk van duidelijke voorkeuren. In zijn rol vind ik dat ronduit een misselijke en nogal laakbare houding. Temeer omdat juist hij, vanwege z'n vriendschap met de broer van Claire en met Claire, zich daar verre van zou moeten houden. Ik kan dan ook voor een redelijk deel met de onvrede van Brian en Amanda meegaan.
Bart in deze rol:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik pleit ook mijn eigen beoordeling niet vrij. Ik kijk door mijn eigen brilletje.
Bart in deze rol:
[x ] geschikt
[ ] ongeschikt
Ach, mijn brilletje is ook niet altijd even goed gepoetstquote:Op woensdag 30 april 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Feit is dat ik zie dat je je posting 0 procent hebt gewijzigd. Dat had in dit geval beter 100 procent kunnen zijn
![]()
Met groet, NMNS
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat heen gij snoodaard, morgenvroeg om vier uur gaat de wekker weer.....
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |