abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:46:23 #103
156669 Lady-night
dames eerst
pi_57823130
IK denk wel dat je Amanda en Brian beter apart had kunnen spreken.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_57823406
Ik denk dat jullie allemaal maar eens een afspraak met Bart moeten gaan maken over hoe het struks nu verder moet met al die Cossers zonder leven.....
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:15:39 #105
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_57823651
Bart zat in jaar 1999 in Nederlands 1 ste real- life- serie Big Brother,
naar de BB-finale keken 4.2 miljoen kijkers. Zelfs Sint Nicolaas sprak in zijn toespraak
met de burgemeester en meneer Aart over Big Brother 1, Bart en Ruud.
Amanda 20 jarige benjamin van DGK, weet niet wie Bart van Big Brother 1 is ?
Dat kan, Amanda was in 1999 een meisje van 11 jaar die in een kort rokje en een piercing naar groep 7
van de basisschool ging met in haar portemonnee het dagelijkse briefje van 10 gulden om snoepjes
voor te kopen bij de plaatselijke Jamin , Amanda had het druk met voor zichzelf opkomen op school
want volgens haar zeggen had ze vreselijke klasgenoten, ze noemde haar stinkhoer.
Voor Amanda een filmpje van BB 1, dag 33, misschien mag ze die van S T bekijken?
Dan kan ze zien hoe het interieur eruit ziet van BB, de buitenplaats en wie de andere BB's zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door tuinfluiter op 04-04-2008 20:06:17 (BETERE KWALITEIT FILMPJE ERBIJ GEZET.) ]
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:25:35 #106
162917 tuinfluiter
pi_57823857
8, 9 jaar later, is dan DE Gouden Kooi, gevangen in luxe, dag in dag uit.....geen uitjes, optredens, winkelen?

Amanda : Ik vind 100 dagen BB niks, kijk eens hoelang wij hier zitten?

Bart als re-integratie coach .

Van 12345678910nl
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:29:28 #107
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_57823935
Had geen flauw benul wie 'dienebart' was, moest googelen. BB1 was hier niet zo popi you see

Ik vind trouwens wel dat er kei-harde garantie afspraken gemaakt moeten worden als er geen succevolle re-intergratie volgt.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:34:50 #108
162917 tuinfluiter
pi_57824041
Deel 2, alle delen tot 8, 9, te vinden bij YouTube.

Van 12345678910nl
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:37:44 #109
162917 tuinfluiter
pi_57824101
Deel 3 zie andere delen tot 8, 9 bij Youtube.( ik moet nu weg........ )

Van 12345678910nl
pi_57824944
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal maar eens een afspraak met Bart moeten gaan maken over hoe het struks nu verder moet met al die Cossers zonder leven.....
strak plan........ BART!!! (wanneer, hoe & waar)

Maar serieus... je deed het goed!
Heb alles gevolgt (behalve gesprek met Jaap)..... je stelde je open op ri. de bewoners met af en toe een sneer (heerlijk)......
Halverwege het gesprek met Brian&Amanda ben ik afgetaaid; lag niet aan jou..... maar die 2 denken echt dat ze geweldig zijn... (je moet inwendig toch wel in een deuk gelegen hebben)

Gesprek met Huub was goed.... (hij ratelt maar door he) .... maar die wil wel het één en ander van je aannemen.
Nou s6 in je vervolggesprekken en zet hier ff de datum neer, wanneer je weer gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Desii op 04-04-2008 12:26:10 ]
pi_57825239
Mijn tip is: '' Wees eerlijk Bartje, maak jezelf niet groter dan je bent. '' (daar wordt je nml kleiner van) Je vertelt tegen Jaap dat je beroepshalve naar alle real life soaps kijkt, na wat doorvragen van Jaap blijkt dat jij gewoon kijkt omdat je in BB hebt gezeten en net als wij gewoon voor Bart met de korte achternaam zitten te staren. Niks beroepshalve dus.

[ Bericht 10% gewijzigd door Borga op 04-04-2008 11:36:30 ]
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_57825411
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuk, trek jij je agenda maar vast want als vaste cos-user zal het jou ook wel zwaar vallen. Of ben jij toevallig net die ene cos-ser met wel een leven? Ik hoorde in de wandelgangen dat er eentje was met wél een leven en ik had zo mijn vermoedens maar jij bent het dus.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 12:33:34 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57826766
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:29 schreef Inukshuk het volgende:
Had geen flauw benul wie 'dienebart' was, moest googelen. BB1 was hier niet zo popi you see

Ik vind trouwens wel dat er kei-harde garantie afspraken gemaakt moeten worden als er geen succevolle re-intergratie volgt.
Ik vrees dat Bartemans zijn contract dan onmiddelijk weer inlevert.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:23:51 #114
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_57827817
het begint wat dun te worden bovenop Bart
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:45:49 #115
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_57829566
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vrees dat Bartemans zijn contract dan onmiddelijk weer inlevert.
Ha die Gert al aan het aftellen?

Nee joh, meneer Bart is volgens mij heul blij dat beppie, truus, klaartje en sien van now life hem helemaal
ge-wel-dig vinden. Die komt vast morgen weer intergreren met de bewoners.

Wat ik overigens een goed plan vind Bart. Integreer jij er maar lustig op los, tis weer wat anders, een coach heel belangrijk over zichzelf te horen lullen dan de uitgemolken verhalen van de bewoners .
Screw the future...
We're cold now!
pi_57830341
Mocht er nou een volgende keer komen. "Bespeel" Huub, Claire en natuurlijk Amanda en Brian afzonderlijk. In beide gevallen acht ik het niet waarschijnlijk dat ze na de kooi als stel bij elkaar blijven. Misschien aardig om daar eens naar te vissen. Ik ben natuurlijk vooral benieuwd naar de lastige belastende informatie die dat over Brian en Amanda zal opleveren.
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 16:06:31 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57831224
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:45 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Ha die Gert al aan het aftellen?

Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,
En dan een mooi eindfeest bij jou in je "achtertuintje" toch?
Mag Bart ook mee, die coacht ons met gemak door de jetlag heen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:14:37 #118
158708 gan-sim
the turning point
pi_57831364
hee bart,ik heb een zwerver gevonden die graag wil dat brian en amanda zich na de kooi over hem ontfermen...
jezus komt....doe alsof je het druk hebt!
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:40:59 #119
2018 PC eend
relativist
pi_57831865
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef gan-sim het volgende:
hee bart,ik heb een zwerver gevonden die graag wil dat brian en amanda zich na de kooi over hem ontfermen...
Ik heb zoiets met een hoer voor Huub
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_57834704
ik vond je goed bezig met alle bewoners!

leuk om je weer te zien en ik kijk uit naar je volgende bezoek!
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:24:57 #121
188345 Py
op zich
pi_57834732
Hé Bart. Ben je nu serieus bezig dat volk met beide beentjes terug op de grond te zetten?
  vrijdag 4 april 2008 @ 19:52:19 #122
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_57835292
Heb de filmpjes gekeken, ik heb zo gelachen om die opmerking over Amanda's stem Wat stelt dat kind zich meteen vijandig op, wil geen woord van Bart aannemen.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:11:26 #123
162917 tuinfluiter
pi_57838840
Bart in DGK als re-integratie coach, afspeellijst met 10 films.

http://nl.youtube.com/view_play_list?p=3DF6C7AA528219AE

Van 12345678910nl
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 00:38:53 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57842171
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:

Van 12345678910nl
Amanda wil wel een reisprogramma presenteren, of "iets met vrouwen, met veel vrouwelijk publiek."
Bart: "Een middagje oorbellen passen."

pi_57842959
Script suggestie

"Zelfkritiek"

Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"

Huub "Vuile racist, kankerlijer, ik trek je kop er af"
Bart "Heel goed, Huub. En wat zeg je dan zelf terug?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"

Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... Para Brian, Para Para"
Bart "en wat zeg je terug?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Bart "Heel goed. Humor is heel goed. Claire?"

Claire "Zo'n persoon zegt "ik vond je saai"'
Bart "En wat antwoordt jij dan?"
Claire "Dat snap ik"

Bart "Amanda? Wat denk je dat een anti-fan tegen jou zou zeggen?"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Amanda "Is goeoeoeoeoeoeoed. Kom maar op !"
Bart trekt pruik af.

Mag dat?
pi_57843083
Ik wil trouwens wel even zeggen dat ik het tof vind dat deze "reïntegratie-gesprekken" op de streams zijn.
Entertaining én leerzaam.

Mijn hartelijke dank aan Bart én Talpa daarvoor.
  zaterdag 5 april 2008 @ 04:42:33 #127
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57844570
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb zoiets met een hoer voor Huub
Kan hij niet betalen
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  zaterdag 5 april 2008 @ 06:17:11 #128
2018 PC eend
relativist
pi_57844684
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 04:42 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Kan hij niet betalen
Het programma betaald he
Misschien was dat zelfs wel mijn punt

Maar mooi dat je er iig vanuit gaat dat hij niet wint
  zaterdag 5 april 2008 @ 09:02:57 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57844996
Wat ook een leuke oefening kan zijn: een groepssessie waarin de bewoners elkaar vertellen welke kritiek hun medespelers waarschijnlijk te horen zullen krijgen in de buitenwereld. Grote kans op escalatie => leuke streams.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:45:53 #130
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_57845860
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,
En dan een mooi eindfeest bij jou in je "achtertuintje" toch?
Mag Bart ook mee, die coacht ons met gemak door de jetlag heen.

Lijkt me geweldig;
Kan niet wachten om mijn co-workers te vertellen; "a visit from Burt and Gurt from fok"
Screw the future...
We're cold now!
pi_57847797
Bart ... zeg tegen ze dat ze als ze uit de Gouden Kooi komen niet te veel op fora moeten kijken en lezen .. geef als voorbeeld dat de users niet allemaal hersenchirurgen zijn ;-)

In de buitenwereld zijn er veel mensen die een mening over jullie hebben en tijdens het uitgaan veelal met een borrel op in discussie gaan treden. Ga er niet mee in discussie, lijkt me erg vermoeiend. (De wind komt uit het oosten, de wind komt uit het westen?) Bedank diegene voor hun mening en loop dan weg.

Ga lachen en geniet van je vrijheid, neem niet alles te persoonlijk. Geef je geld niet te snel uit maar ga jezelf wel heerlijk verwennen it's all about mind and health.. Ga heerlijk op vakantie nadat je contractuele verplichtingen zijn afgelopen.

Doe een metamorfose nadat je alle aandacht zat bent of juist alle negatieve commentaar.

Neem je alle commentaar te serieus trek je het aan wat andere mensen van je zeggen? Werk daaraan en zet je jezelf in een ander daglicht.

Ten slotte, ga lekker uit, veel stappen en lol maken maak het voor jezelf hartstikke leuk, geniet van deze periode. Aan alles komt een eind ... maar bedenk elk gesloten deur ... opent een nieuwe raam .
pi_57848125
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie

"Zelfkritiek"

Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"

Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"

Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"

Claire "Dat snap ik"

Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Bart trekt pruik af.

Mag dat?

Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:28:47 #133
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57848313
quote:

Claire "Dat snap ik"
Haha, briljant.
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 13:47:40 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57848644
quote:
Script suggestie

"Zelfkritiek"

Claire "Dat snap ik"

Bart trekt pruik af.

Mag dat?
Ja dat mag!
Burt from FOK: go your gang!
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:06:54 #135
196280 Dragline
He's a world-shaker
pi_57848956
Ha die Bart, ff een vraagje: heb je van de FEBO een carte blanche gekregen en mag je voor 100% handelen naar eigen inzicht? Ik vraag dit omdat Brian en Amanda tijdens DGK nogal buiten schot zijn gehouden. Het lijkt me interessant om te zien hoe die twee omgaan met terechte kritiek. En vraag eens aan Brian hoe het kan dat iemand na een jaar van intensieve gitaarlessen nog steeds geen fatsoenlijk akkoord kan spelen...
pi_57850402
quote:
Script suggestie

"Zelfkritiek"

Claire "Dat snap ik"

Bart trekt pruik af.

Mag dat?
Topsuggestie
  zondag 6 april 2008 @ 09:58:56 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57864152
Het onderbroekenoffensief: http://www.clipser.com/watch_video/148836
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 april 2008 @ 10:29:17 #138
156669 Lady-night
dames eerst
pi_57864447
Vraag aan Amanda maar eens of ze echt denkt dat zij en B een vervolg krijgen.....met de volgende info:
15 mei 2007
Mandel verteld haar verhaal en dat ze er klaar mee is.
Huub: dat heb ik al zo vaak gehoord. Doet me aan iemand denken....ja zegt Mandel Nena.
Ook Lieke waarschuwt haar dat ze een speeltje voor hem is, dat ze zo alles uit handen geeft.
Lieke: Brian vindt alles prima, dat Jaap haar begluurt en dat Brian niets zegt. Hij neemt het nooit voor hem op. Hij weet hoe je in elkaar zit, wacht een paar dagen, zegt de goede dingen en hij heeft je weer..

16 mei:
De streamlock op Eric en Amanda eerder deze week was inderdaad omdat Amanda niet mocht vertellen dat anale sex Brians favoriete standje is.
Amanda en Eric vertellen dat nu "we mochten er niet over praten"

Amanda heeft het over alle caffees incl. Teasers waar ze heeft gewerkt...
Amanda heeft één ding geleerd van haar moeder....Die zei Aman als je geld nodig hebt, vraag het aan mij, dat moet je altijd durven doen....Ze hebben het over rood staan..
Amanda heeft in Thailand in een maand 5/6 duizend euro uitgegeven....van mama...
Amanda; Ik heb op een gegeven moment het besef gekregen, doordat Teaser ging sluiten en haar moeder haar niet meer alles gaf, dat het wel duur is in het leven...

Amanda is wel heel erg blij met de toenadering die Brian op verzoek van Natasia weer heeft gezocht.
Ze kruipt bijna in Brian weg.
Eric Natrasha spreekt een hartig woordje met Amanda, omdat ze met Brian wil slapen. Maar ze zegt dat ze geen sex met hem wil hebben. Hooguit een beetje knuffelen.

Die belofte van Amanda hield niet lang stand. Iedereen was nog niet uit het zicht verdwenen of ze was alweer aan het konijnen met Brain.

Palma en Herma zijn weer in de Villa en Natasia vertelt hen dat ze Brian overgehaald heeft om weer sex met Amanda te hebben vanwege het spel...ze hebben haar in hun kamp nodig voor dekking...

Afbeelding

Tien: 09:12 - Tactiek

“Nu is Amanda weer richting Brian gegaan”, vertelt Natasia over de hereniging tussen de Antilliaan en de 19-jarige. “Maar ze moeten wel. Als ik over vier maanden naar huis ga, dan blijft Brian alleen achter”, zegt Natasia tegen Palma en Herma. Tja, het spel moet natuurlijk wel gespeeld worden…
pi_57864675
Wel weer humor van de febo om juist Bart als re-intergratie coach op te voeren.
De arme ziel is niet bepaald het beste voorbeeld.
Mislukte ondernemingen (outdoor living Bart? je bent bekend geworden met binnen zitten) en van de arre moede maar weer een voet tussen de deur bij een BB afgeleide.
Wat is er? Kwamen de provinciaaltjes niet meer vanzelf naar je toe?
  zondag 6 april 2008 @ 14:17:40 #140
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_57868455
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:44 schreef kit2u het volgende:
Wel weer humor van de febo om juist Bart als re-intergratie coach op te voeren.
De arme ziel is niet bepaald het beste voorbeeld.
Mislukte ondernemingen (outdoor living Bart? je bent bekend geworden met binnen zitten) en van de arre moede maar weer een voet tussen de deur bij een BB afgeleide.
Wat is er? Kwamen de provinciaaltjes niet meer vanzelf naar je toe?
Da's niet echt een tip, he?
  zondag 6 april 2008 @ 14:25:09 #141
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57868567
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:17 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Da's niet echt een tip, he?
Je mag blijkbaar niet iets leuks doen en je ervaringen delen, stel je eens voor dat je het goed doet en dat men het leuk vindt om naar je te kijken, dan voldoe je niet meer aan het stereotype rls washout en dat is voor sommigen blijkbaar moeilijk te verkroppen, nee, dan maar jou naar beneden praten en beoordelen alsof het een goede bekende van je is.

Mijn tip: omdat het leuk was om naar te kijken en omdat het voor een beetje opschudding zorgde bij de juiste personen, ga lekker zo door en ga je eigen gang, ik vond het leuk om te zien en met mij nog wel meer, te oordelen naar wat er in de COS werd geschreven.
Succes verder.
be nice or go away
pi_57868572
Bart wanneer ga je weer en ik hoop echt dat Huub gisteren goed heeft gezien dat al die dronken wijven hem willen omdat hij Huub uit de kooi is.Kan hij alleen maar ellende van krijgen .Ik vond dat je Huub al goede tips heb gegeven bijv dat hij nu op zijn top zit en dat alles wat afneemt naar mate hij ouder word.Voor Amanda en Brian kan ik echt geen tips verzinnen,die geloven echt alleen maar in hun eigen dingen en Amanda denkt dat ze echt alles is.
pi_57868878
weleens gehoord van Warhol's fifteen minutes of fame?
Dat is voor Bartje allang geweest .
Hem overkwam BB. het is niet dat hij daaraan gewerkt heeft . Eénmaal uit BB blijkt het een lieve knul maar zonder bijzondere talenten. Dus Bart nu weer graag voetjes terug op aarde en het hekje van de voortuin eens goed in de verf zetten.
Gaaap.
pi_57868944
Ik heb een beetje hetzelfde als rooie.... tips voor Brian&Amanda is lastig (behalve dis-tips ) maar je merkt uit hun reacties (vooral van Amanda) dat ze het zelf beter weet dan jou..... dus dat wordt een lastig geval.... maar leg dat gewoon aan hun voor, zo van waar denk je waar ik jullie bij kan helpen?

Jaap heeft volgens mij de minste coaching nodig; die is nog vrij "down to earth", dus denk dat je die gewoon het beste over je eigen ervaringen kan vertellen

Claire stapt, imo, weer heel snel het normale leven in

Huub: tja.... ga een gewoon gesprek aan en zeg eerlijk wat de valkuilen zijn dan ontvouwt het gesprek zich vanzelf wel. (hij durft wel kritisch naar zijn eigen te kijken; maar ik hoop dat tie er ook wat meedoet.... en dat is niet iets wat jij kan bewerkstelligen (laat ik die er maar weer eens ingooien)
pi_57868990
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
weleens gehoord van Warhol's fifteen minutes of fame?
Dat is voor Bartje allang geweest .
Hem overkwam BB. het is niet dat hij daaraan gewerkt heeft . Eénmaal uit BB blijkt het een lieve knul maar zonder bijzondere talenten. Dus Bart nu weer graag voetjes terug op aarde en het hekje van de voortuin eens goed in de verf zetten.

Gaaap.
Truste....
pi_57869014
als je bonnetje 8,50 is en je geeft 20 euro . Da's een goeie tip.

Gaap
pi_57869047
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:46 schreef Desii het volgende:

[..]

Truste....
Ik begrijp je wel.
We waren allemaal een beetje verliefd op de eerste BB-ers.
Maar dat is geen reden om niet objectief te blijven.
  Moderator zondag 6 april 2008 @ 15:04:38 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57869362
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:48 schreef ThomasSlayer het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel.
We waren allemaal een beetje verliefd op de eerste BB-ers.
Maar dat is geen reden om niet objectief te blijven.
Het is, vind ik, een aardig idee om de winnaar van de RLS waar het allemaal mee begon, los te laten op de huidige bewoners. Bart deed het leuk. Het waren onderhoudende gesprekken.

Meer dan dat is het niet. Maar ook niet minder.
pi_57870156
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.

dat is natuurlijk geen tip. dit wel:

http://www.propecia.nl/

zondag 6 april 2008 @ 16:43:25 #150
188345 Py
op zich
pi_57871591
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef willem-jozef het volgende:
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.

goeie tip!

En wat Avonne zei over rollenspellen.

Voor de rest vind ik het moeilijk om je nog tips te geven, Bart. Je doet denk ik dat wat je kan doen. Het voorbeeld geven van iemand die de betrekkelijkheid van de dingen inziet en lekker nuchter alles terugrelativeert tot zijn ware proporties. Die voorbij interpretatie en projectie kan kijken.

Maar het lastige is dat je volgens mij in de situatie zit dat je een soort vlieg-instructeur bent, die de leerlingen voor de eerste vlucht probeert te wijzen op de gevaren die ze onderweg gaan tegenkomen. Terwijl de hele klas niet kan wachten tot ze de lucht in mogen en zich mogen laven aan alle 'roem' en fans die buiten op ze staan te wachten. Jij bent nu nog een leuke afwisseling in hun bekrompen wereldje. Ze zullen eerst moeten gaan beseffen hóe gedeformeerd ze zijn, voordat ze het nut inzien van jouw gecoach. Kortom: eerst zul je ze de belachelijkheid van hun huidige gedrag moeten laten inzien.

Eerst alles belachelijk maken wat ze doen dus,
daarna kunnen de rollenspellen beginnen
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 18:30:32 #151
128220 Peter6000
pi_57873645
Ik volg het programma al een tijdje niet meer (ben van plan in de slotfase for old time`s sake wel weer te gaan meedoen), maar de deelnemer Huub begon altijd heel hard te schreeuwen als hij zijn zin niet kreeg.

Mocht Huub dat nog steeds doen, lijkt het me handig hem erop te wijzen dat hij met dit gedrag in de buitenwereld (bijvoorbeeld bij de bakker) niet geaccepteerd wordt, en zelfs gevaar loopt op zijn bek getimmerd te worden, of door zijn omgeving als een gestoorde schreeuwende gek gezien te worden.

Mocht Huub dit gedrag inmiddels niet meer vertonen, vraag ik u deze post als niet gepost te beschouwen.
pi_57873697
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:43 schreef Py het volgende:
Maar het lastige is dat je volgens mij in de situatie zit dat je een soort vlieg-instructeur bent, die de leerlingen voor de eerste vlucht probeert te wijzen op de gevaren die ze onderweg gaan tegenkomen. Terwijl de hele klas niet kan wachten tot ze de lucht in mogen en zich mogen laven aan alle 'roem' en fans die buiten op ze staan te wachten.

--

Eerst alles belachelijk maken wat ze doen dus,
daarna kunnen de rollenspellen beginnen
Edmund: Hang on, hang on! What about the months of training?

Flashheart: Hey, wet-pants! This isn't the Women's Auxiliary Balloon Corps. You're in the Twenty Minuters now.

Darling: Er, Sir . . .

Flashheart: . . . Prat at the back!

Darling: I think we'd all be intrigued to know why you're called the Twenty Minuters.

Flashheart: Well, it's simple! The average life expectancy for a new pilot is twenty minutes.

Edmund: Life expectancy . . . of twenty minutes . . .

Flashheart: That's right. Goggles on, chocks away, last one back's a homo! Hurray!

[ Bericht 13% gewijzigd door avonne op 07-04-2008 03:27:37 ]
  zondag 6 april 2008 @ 19:30:41 #153
188345 Py
op zich
pi_57874884
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:33 schreef avonne het volgende:

[..]

Edmund: Hang on, hang on! What about the months of training?

Flashheart: Hey, wet-pants! This isn't the Women's Auxiliary Balloon Corps. You're in the Twenty Minuters now.

Darling: Er, Sir . . .

Flashheart: . . . Prat at the back!

Darling: I think we'd all be intrigued to know why you're called the Twenty Minuters.

Flashheart: Well, it's simple! The average life expectancy for a new pilot is twenty minutes.

Edmund: Life expectancy . . . of twenty minutes . . .

Flashheart: That's right. Goggles on, chocks away, last one back's a homo! Hurray!
Bart is Flasheart idd
pi_57875106
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg het programma al een tijdje niet meer (ben van plan in de slotfase for old time`s sake wel weer te gaan meedoen), maar de deelnemer Huub begon altijd heel hard te schreeuwen als hij zijn zin niet kreeg.

Mocht Huub dat nog steeds doen, lijkt het me handig hem erop te wijzen dat hij met dit gedrag in de buitenwereld (bijvoorbeeld bij de bakker) niet geaccepteerd wordt, en zelfs gevaar loopt op zijn bek getimmerd te worden, of door zijn omgeving als een gestoorde schreeuwende gek gezien te worden.

Mocht Huub dit gedrag inmiddels niet meer vertonen, vraag ik u deze post als niet gepost te beschouwen.
Heeft Huub al zelf aangestipt dat hij daar bang voor was.Je zal gewoon moeten omschakelen in de buitenwereld,dat hoorde ik hem met Bart bespreken.
  maandag 7 april 2008 @ 16:17:04 #155
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_57891102
Eigenlijk zou een groepsgesprek wel leuk zijn, waarin ze openlijk kritiek naar elkaar moeten uiten, positief en negatief. En ze dan confronteren met elkaars lelijkste beelden, ik noem een douche incidentje
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_57962341
Wanneer ga je weer ?
  donderdag 10 april 2008 @ 19:17:37 #157
162917 tuinfluiter
pi_57963418
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:

Van 12345678910nl
Alle Youtube films van Bart als re-integratie coach in DGK zijn eraf gehaald? Waarom?

1. Amanda en Brian.
http://www.clipser.com/watch_video/149222

2.
http://www.clipser.com/watch_video/149245

3.
http://www.clipser.com/watch_video/149309

Films van MariaAlex.

Bart jouw bezoekje was de kennismaking, wanneer kom je voor het vervolg?
  zondag 13 april 2008 @ 11:23:43 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58017795
Opzetje zoveel dat een stille dood is gestorven?
  donderdag 17 april 2008 @ 21:31:25 #159
188345 Py
op zich
pi_58122213
Hebben ze geklaagd Bart, de bewoners? Dat je al hun zendtijd inpikt met vervelende verhaaltjes die ze helemaal niet willen horen. Of ben je een weekje achter de schermen met ze bezig?

Of ben je nu de reïntegratiecoach van pa Recourt geworden?
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:29:37 #160
je weet wel
pi_58148699
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef willem-jozef het volgende:

Zie hem nu pas!

(die hoort eigenlijk, bijna, in het Hooliganstopic thuis... )

Kga volgende week weer, ins'allah
pi_58149688
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef dieenebart het volgende:

[..]

nou...
alle ballen op...?
de enige die echt naar je luistert is huub
en claire natuurlijk,
maar die luistert sowiezo alleen maar
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:10:45 #162
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58149704
quote:
Ah, lachen! Waren leuke streams de vorige keer dat je er was. Ik kijk er naar uit!
pi_58158417
quote:

[..]

Kijk, dat is nog eens goed nieuws !

Eindelijk weer intelligente, interessante "Voer voor psychologen" streams !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:28:29 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58158589
Mooi!
Laat even weten wanneer precies, dan zorg ik dat ik streams aanschaf.
pi_58158685
Het wordt tijd dat Bart weer langskomt, stuk voor stuk hebben ze ietwat oefening nodig zover dit valt te bereiken. Ik geef alvast een schema aan:

Claire: toch zeker 3 maal een pittige sessie, benen op de grond werk en lekker met zichzelf aan de gang.
Huub: minstens 10 sessies waarin duidelijk gemaakt word dat hij gewoon het normale leven in moet gaan en ook zijn eerste hoofdplan PABO moet oppakken!
Jaap: tjaaaaaaaaaaa....wat denk je zelf, zet die maar eens op de grond, ik hoop dat je er goed voor betaald krijgt want dit is een vette klus: schop hem maar terug naar de college banken en laat hem maar eens op kamers gaan wonen, ofwel: down to earth.
Die tv carriere gaat hem niet worden.
Amanda: ik heb niks met dat kind, ik vind het hooguit rot om te zien dat een meisje van 20 zo ordinair is en zo'n rotjeugd heeft gehad, zelfrespect heeft ze nodig en niet de mega kapsones die ze nu heeft maar leren houden van haar zelf, ik vrees dat je daar minimaal 10 jaar voor uit moet trekken.
Brian: onbegonnen werk! Laat hem maar op zijn muil gaan, die is niet meer te redden.
pi_58180037
Up! ik wil wel eens reactie op mijn bovenstaande stukje, waar is Bart als je hem nodig hebt
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:18:20 #167
je weet wel
pi_58223794
quote:
Op zondag 20 april 2008 15:49 schreef Kaat38 het volgende:
Up! ik wil wel eens reactie op mijn bovenstaande stukje, waar is Bart als je hem nodig hebt
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:23:08 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58223896
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 12:18 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Nou, antwoorden dan

Ik had overigens niet verwacht dat je nog terug zou mogen komen. Hebben A en B niet geklaagd?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_58228652
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 12:18 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Vaag antwoord, spreekverbod, geen zin, zelf geen ideetjes, niet mee eens? Moet kunnen hoor maar laat even horen.
pi_58388995
Bart, je was weer fantastisch vanaaf.
Amanda is toch precies zoals zo vaak omschreven... onbeschoft, hardleers etc etc etc ....
Begin de volgende keer even over die pruik en al dat andere neppe aan haar.
Ik vond het weer topstreams.. Kondig de volgende keer even aan wanneer je weer gaat...
pi_58390936
goed gedaan Bart!
ik ben benieuwd of je nog mag komen.

conclusie:

Bart komt vertellen over de gemene buitenwereld
Amanda is het er niet mee eens,
want het is maar net hoe je er zelf mee om gaat
en moet je zien wat een opmerking van Bart over ketchup al met ze doet!!

DOEL BART = BEREIKT!
(nu alleen nog even een keer terug om ze deze beelden te laten zien
en dan als voorbeeld dat dit soort dingen ook in de buitenwereld tegen je gezegd worden,
ondanks dat 'je er geen zin in hebt')

pi_58391488
Dieenebart
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 23:51:23 #173
128220 Peter6000
pi_58391796
Behoud je neutraliteit, en probeer duidelijk te maken dat eventuele kritiek opbouwend bedoeld is.
Als coach is een goede verstandhouding met je cliënt essentieel, anders neemt die niets van je aan.
  dinsdag 29 april 2008 @ 23:53:57 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58391833
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Behoud je neutraliteit, en probeer duidelijk te maken dat eventuele kritiek opbouwend bedoeld is.
Als coach is een goede verstandhouding met je cliënt essentieel, anders neemt die niets van je aan.
Eens. Met als kanttekening:
Amanda ga je niet meer voor je winnen. Die neemt niks meer van je aan dus lekker laten gaan.
Die komt zichzelf wel tegen en kun je uiteraard via Brian nog bereiken .

Het was de streamaanschaf voor een avondje iig waard, dus bedankt!
pi_58392915
Superstreams....go Bart
  woensdag 30 april 2008 @ 01:53:35 #176
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_58393231
Bart komt juist daar om ze te laten inzien dat buiten niet iedereen even aardig zal zijn.Del kan er niet mee omgaan want vindt zichzelf helemaal geweldig.Juist Bart wil haar zeggen dat de beide beentjes echt op de vloer moeten blijven maar nee hoor ze weet het beter!Bart heeft gelijk als hij zegt dan niet meer met haar te willen/kunnen werken.Oh, bart kent de broer van Claire en is dus meteen zwaar anti B & A volgens hun.Bart gaf ook claire en Huub dezelfde tips maar nee, dat viel niet op bij B & A.Nou voor wie hulp wil ,geef het hen Bart en laat de rest dan maar op hun bek gaan buiten!
pi_58393378
Ik heb het dus gemist maar heb de filmpjes inmiddels gevonden

deel 1
Bekijk deze YouTube-video

deel 2

etc
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 11:27:14 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_58395953
Bart, je was top gisteravond, bedankt.

Ik hoop dat je terug mag komen van Brian en Amanda.

[ Bericht 38% gewijzigd door beequeen op 30-04-2008 11:39:10 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58397454
Om reintegratiecoach te zijn dien je wel zelf geintegreerd te zijn.
Daar Bart een zelfstandige loner is lijkt me dit onmogelijk.
En waarom heeft hij niet wat meer respect voor Brian en Amanda. Trekt hij het niet dat Amanda reeds een sterke onafhankelijke vrouw is. Ik snap niet dat Bart zo gaat voor de kruiperige houding van Huub en Claire. Alhoewel Bart zichzelf wel graag als de wijze goeroe ziet. Laat erg graag merken dat ie ook een paar hersens heeft. Ja en dan zijn Brian en Amanda natuurlijk wel een makkelijke prooi, hetgeen alleen maar iets zegt over zijn zwakte als coach. Maar goed , een logisch gevolg van zelf niet geintegreerd zijn en geen professionele onafhankelijke houding in kunnen nemen. Triest hoor.
pi_58397666
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:27 schreef beequeen het volgende:
Bart, je was top gisteravond, bedankt.

Ik hoop dat je terug mag komen van Brian en Amanda.
je mag van mij gewoon wegblijven
pi_58398110
Bart. Jij zelf vertelt doodleuk dat jij nog steeds hinder ondervind van je optreden bij BB1, hoe wil jij dan in hemelsnaam de spelers van de Gouden Kooi gaan helpen. Ik denk dat het belangrijker is, dat jij voor jezelf hulp aan gaat vragen. Je komt heel traumatisch over.Hoe kan je dan neutraal deze mensen gaat helpen. Om ze een trauma aan te praten???? Je bent duidelijk niet objectief bezig. En ook ik vindt het niet kloppen dat jij ingezet bent als coach. Jij en de familie van Claire hebben nogal aardig de vinger in de pap. En dat blijkt bij deze weer eens heel duidelijk. Ga niet de BBer uithangen en zeggen dat deze bewoners het heel moeilijk gaan krijgen als ze straks weer buiten staan, want ik denk dat ze het er beter af zullen brengen dan jij. Zij zullen geen trauma's eraan over houden zoals jij en ik denk dat het voor jou beter is om je eigen coach te gaan zoeken. Misschien is pappie Ron wel een goede coach voor je of broertje Bram. Je laat je al door deze mensen gebruiken want anders zou je er nu niet zitten en je zelf verlagen met de uitspraken die je deed. Als je zo'n hinder hebt ondervonden en volgens jouw zeggen nog steeds ondervindt na 9 jaar toen je het BBhuis uitkwam en camera's een verschrikking vindt ,wat doe je dan in de Gouden Kooi????? Of ben je weer te lang uit de media geweest en heb je juist weer wat aandacht nodig. Ik denk dat ze dan nog beter Ruud uit BB als coach neer hadden kunnen zetten. Sorry Bart, maar ik had je anders ingeschat maar schijnbaar heb jij het zelfde fatsoen, normen en waarde als de familie van Claire en als Huub. Geen normen geen waarde en geen respect!!!!!!Jammer.
pi_58398363
Moet toch een eer zijn dat er speciaal mensen zich aan gaan melden om iets tegen je te willen zeggen, Bart.

Ja, toon wat respect voor Amanda. Dit doe je dmv naar haar tetters te kijken ipv haar in de ogen aan te kijken. Eveneens zou ze het zeer waarderen als je tegen haar aan gaat schuren.
Go hard or go home
  woensdag 30 april 2008 @ 14:44:36 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58398568
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
Moet toch een eer zijn dat er speciaal mensen zich aan gaan melden om iets tegen je te willen zeggen, Bart.

Ja, toon wat respect voor Amanda. Dit doe je dmv naar haar tetters te kijken ipv haar in de ogen aan te kijken. Eveneens zou ze het zeer waarderen als je tegen haar aan gaat schuren.
Dat geeft maar aan hoe lang je een BN'er blijft
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58398914
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef noekje het volgende:

Hier, vereer ik jou ook nog even met wat woorden.
Kun je je arm er nog verder in steken?
pi_58399290
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:09 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Hier, vereer ik jou ook nog even met wat woorden.
Kun je je arm er nog verder in steken?
*aai geeft over je boze bolletje*

Feit blijft dat Amanda eens moet gaan beseffen dat je niet van mensen af kan komen dmv een pruikje of een telefoontje. Ze heeft het incasseringsvermogen van een toetje. Bij één keer wat negatief commentaar en het was nog mild, is ze gelijk over de piemel. Het echte leven is harder dan een opmerking over wat decibellen.
Het is fijn dat je daar afgeschermd blijft van het negatieve comentaar maar er komt een dag dat je de wijde wereld in moet en je gaat beseffen dat geen hond op het liefdesduet zit te wachten en je uitlacht ipv toelacht.
Zo werkt het gewoon, helaas voor Amanda.
Go hard or go home
pi_58399561
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:39 schreef noekje het volgende:

[..]

*aai geeft over je boze bolletje*

Feit blijft dat Amanda eens moet gaan beseffen dat je niet van mensen af kan komen dmv een pruikje of een telefoontje. Ze heeft het incasseringsvermogen van een toetje. Bij één keer wat negatief commentaar en het was nog mild, is ze gelijk over de piemel. Het echte leven is harder dan een opmerking over wat decibellen.
Het is fijn dat je daar afgeschermd blijft van het negatieve comentaar maar er komt een dag dat je de wijde wereld in moet en je gaat beseffen dat geen hond op het liefdesduet zit te wachten en je uitlacht ipv toelacht.
Zo werkt het gewoon, helaas voor Amanda.
Jammer dat je je jalousie niet in kunt houden en met onzinnige argumentjes iemand aan moet vallen die wel zelfstandig, onafhankelijk en assertief is.
pi_58399687
quote:
Op woensdag 30 april 2008 16:03 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Jammer dat je je jalousie niet in kunt houden en met onzinnige argumentjes iemand aan moet vallen die wel zelfstandig, onafhankelijk en assertief is.
Wij hebben een andere visie op wat zelfstandig, onafhankelijk en assertief gedrag is. Laten we het daar maar op houden.
Go hard or go home
pi_58400510
Zou Noekje ook tetters hebben?

Feit is dat het nogal onfatsoenlijk is om, als gast, tegen Amanda tot twee keer toe te zeggen dat ze haar decibellen wat moet verlagen.

Feit is ook dat door dat te doen er direct een moeilijk overbrugbare vertrouwensbreuk is ontstaan tussen hem en Amanda.

Feit is ook dat Bart na twee bezoeken inhoudelijk verdomd weinig gebracht heeft. Het tweede bezoek kenmerkte zich al helemaal door leegte en gebrek aan inhoudelijkheid

Feit is ook dat het zeer onprofessioneel is om tegen alle andere spelers een hard oordeel uit te spreken over Amanda i.p.v. tegen Amanda zelf.

Misschien had Bart wel last van ego? Misschien waren de opmerkingen van Amanda dat Bart haar niet kon helpen wel confronterend voor hem omdat er wel een kern van waarheid in zat?

Immers, de pretentie hebben iemand te kunnen helpen en dat aangeven, terwijl je zelf nog dagelijks tegen problemen aanloopt, lijkt mij ietwat vals.

Ik pleit Amanda echter niet vrij. Vertrekken van tafel is niet zo heel erg vreemd, gezien Bart's opmerkingen in haar richting. Maar even afmelden behoort dan wel tot het goede fatsoen.

In tegenstelling tot z'n eerste bezoek, lijkt Bart nu, ten opzichte van de spelers, z'n neutraliteit verloren te hebben en geeft hij blijk van duidelijke voorkeuren. In zijn rol vind ik dat ronduit een misselijke en nogal laakbare houding. Temeer omdat juist hij, vanwege z'n vriendschap met de broer van Claire en met Claire, zich daar verre van zou moeten houden. Ik kan dan ook voor een redelijk deel met de onvrede van Brian en Amanda meegaan.

Bart in deze rol:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 30-04-2008 17:34:51 ]
pi_58400530
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Feit is dat het nogal onfatsoenlijk is om, als gast, tegen Amanda tot twee keer toe te zeggen dat ze haar decibellen wat moet verlagen.
Onzin, en Bart is geen gast hij is een coach.
pi_58405779
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:29 schreef Dementor het volgende:

[..]

Onzin, en Bart is geen gast hij is een coach.
Bart is als coach te gast. Voor de nuance.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:21:08 #191
145755 kahaarin
pi_58405808
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:19 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Bart is als coach te gast. Voor de nuance.
Een coach mag je van verwachten dat hij eerlijk en duidelijk is, ik kan me voorstellen dat als je met Amanda moet communiceren haar volume een beetje vervelend kan zijn, zacht gezegd.
be nice or go away
pi_58405951
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:21 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Een coach mag je van verwachten dat hij eerlijk en duidelijk is, ik kan me voorstellen dat als je met Amanda moet communiceren haar volume een beetje vervelend kan zijn, zacht gezegd.
Meta-communicatie is per definitie een teken van zwakte of simpele manier om je boven iemand te stellen.
Lekker professioneel.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:31:50 #193
145755 kahaarin
pi_58406017
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:28 schreef stevi0 het volgende:

[..]

Meta-communicatie is per definitie een teken van zwakte of simpele manier om je boven iemand te stellen.
Lekker professioneel.
Overschreeuwen is toch een teken van onmacht, als je niet zeker bent van je zaak dan ben je eerder geneigd om je woorden heel veel kracht (volume) mee te geven, het lijkt wel of Amanda de behoefte heeft om gehoord te worden ten koste van alles, haar eigen stem en de wrevel van anderen ten spijt.
be nice or go away
pi_58406063
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Overschreeuwen is toch een teken van onmacht, als je niet zeker bent van je zaak dan ben je eerder geneigd om je woorden heel veel kracht (volume) mee te geven, het lijkt wel of Amanda de behoefte heeft om gehoord te worden ten koste van alles, haar eigen stem en de wrevel van anderen ten spijt.
I rest my case.
  woensdag 30 april 2008 @ 22:42:05 #195
145755 kahaarin
pi_58406223
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:34 schreef stevi0 het volgende:

[..]

I rest my case.
Klein nootje dan, Bart had gewoon gelijk om haar daar op te wijzen, of ze het nu leuk vind of niet, het is niet de manier waarop de meeste mensen wensen te communiceren, hij heeft in mijn ogen zijn werk dus gewoon goed gedaan.
be nice or go away
pi_58407187
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou Noekje ook tetters hebben?

Feit is ook dat door dat te doen er direct een moeilijk overbrugbare vertrouwensbreuk is ontstaan tussen hem en Amanda.

Feit is ook dat Bart na twee bezoeken inhoudelijk verdomd weinig gebracht heeft. Het tweede bezoek kenmerkte zich al helemaal door leegte en gebrek aan inhoudelijkheid

Feit is ook dat het zeer onprofessioneel is om tegen alle andere spelers een hard oordeel uit te spreken over Amanda i.p.v. tegen Amanda zelf.

Misschien had Bart wel last van ego? Misschien waren de opmerkingen van Amanda dat Bart haar niet kon helpen wel confronterend voor hem omdat er wel een kern van waarheid in zat?

Immers, de pretentie hebben iemand te kunnen helpen en dat aangeven, terwijl je zelf nog dagelijks tegen problemen aanloopt, lijkt mij ietwat vals.

Ik pleit Amanda echter niet vrij. Vertrekken van tafel is niet zo heel erg vreemd, gezien Bart's opmerkingen in haar richting. Maar even afmelden behoort dan wel tot het goede fatsoen.

In tegenstelling tot z'n eerste bezoek, lijkt Bart nu, ten opzichte van de spelers, z'n neutraliteit verloren te hebben en geeft hij blijk van duidelijke voorkeuren. In zijn rol vind ik dat ronduit een misselijke en nogal laakbare houding. Temeer omdat juist hij, vanwege z'n vriendschap met de broer van Claire en met Claire, zich daar verre van zou moeten houden. Ik kan dan ook voor een redelijk deel met de onvrede van Brian en Amanda meegaan.

Bart in deze rol:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Feit is dat Amanda een volume heeft dat pijn doet aan je trommelvliezen en blijkbaar ook een feit dat niemand ooit tegen haar gezegd heef dat zulk een volume irritant is, misschien omdat men in 'haar kringen' men haar zo'n leuke meid vindt.

Feit is ook dat niemand van de 'professionals' die zelfde raad in haar hersentje heeft kunnen planten. Ze weet allles beter en als ze het niet kan plaatsen loopt ze weg en gaat iets anders doen.

Feit is ook dat Amanda heeft laten zien liever haar kop in het zand te steken dan te luisteren naar kritiek en daar iets mee te doen.

Feit is ook dat Bart tijdens het tweede bezoek heeft geconstateerd dat Amanda geen gebruik meer wenste te maken van de kennis van Bart en dat Bart daarop het besluit nam geen tijd meer aan Amanda te besteden vanwege de getoonde houding.

Misschien had Amanda wel last van een ego. Misschien dat Amanda door haar lange aanwezigheid in de kooi meer denkt te weten dan Bart, die maar drie maanden afgezonderd is van de buitenwereld

De pretentie menen te hebben wijsheden te kunnen ventileren over "het leven na..." ,na winnaar te zijn geworden van het eerste spraakmakende RL-gebeuren, en ook daarna te hebben getoond te weten waar de klepel hangt na iets te horen rammelen, is niet misplaatst.

Ik pleit ook mijn eigen beoordeling niet vrij. Ik kijk door mijn eigen brilletje.

En wat neutraliteit betreft.... Als iemand zijn waardering voor wie dan ook heeft uitgesproken is de neutraliteit verleden tijd

Bart in deze rol:
[x ] geschikt
[ ] ongeschikt
[/quote]

[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 30-04-2008 23:32:18 ]
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_58407597
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:

Ik pleit ook mijn eigen beoordeling niet vrij. Ik kijk door mijn eigen brilletje.

Bart in deze rol:
[x ] geschikt
[ ] ongeschikt
Feit is dat ik zie dat je je posting 0 procent hebt gewijzigd. Dat had in dit geval beter 100 procent kunnen zijn

Met groet, NMNS
pi_58407601
En toen
pi_58407626
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Feit is dat ik zie dat je je posting 0 procent hebt gewijzigd. Dat had in dit geval beter 100 procent kunnen zijn

Met groet, NMNS
Ach, mijn brilletje is ook niet altijd even goed gepoetst
pi_58407639
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
En toen
Gaat heen gij snoodaard, morgenvroeg om vier uur gaat de wekker weer.....

pi_58407659
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Gaat heen gij snoodaard, morgenvroeg om vier uur gaat de wekker weer.....

pi_58407739
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

mazzelpik......
  donderdag 1 mei 2008 @ 01:36:34 #203
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_58409697
Even over dat Bart eerlijk uitsprak veel moeite heeft gehad met alle aandacht rondom zijn persoon.Wil dat zeggen dat hij anderen niet kan helpen?Nee dus,juist dan kan je dat!Ik leefde mee als iemand zijn moeder verloor maar begreep nooit echt de volledige impact tot ik er zelf mee te maken kreeg.Ja,mis mam nog steeds en heb dat misschien niet volledig verwerkt maar oh wat begrijp ik anderen nu zoveel beter!Bart wil alleen maar helpen en een type als Del stoot hem af om verkeerde redenen.Juist zij moet met de beentjes weer op de vloer want ze zweeft gewoon!Juist iemand die daar geweest is waar de bewoners nu (of na 22 mei)zitten kan goede adviezen geven.Dat Bart een vriend is van de broer van Claire komt door hun BB ervaringen maar staat los van de kennis die hij nu heeft na al het gedoe rondom hem.
  donderdag 1 mei 2008 @ 04:31:38 #204
2018 PC eend
relativist
pi_58410642
Even ter Barts verdediging...
Hij keek zelf volgens mij helemaal nooit streams
Hij heeft al zijn info voornamelijk van streamgedeformeerde groupies uit de cos, nou dan weet je het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')