Raar lijfquote:Op donderdag 3 april 2008 18:41 schreef Reinhilde het volgende:
Wel nog steeds zo misselijk dat als ik alleen al kijk naar iets eetbaars, ik mn maag al voel omdraaien.
Het enige wat ik kan eten zonder dat ik daarna nog misselijker ben zijn Golden Delicious appels. Andere appels werkt niet.
Dat had ik echt super erg de eerste 12 weken. Ik kon de koelkast niet openen zonder te kokhalzen, of de vaatwasser.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:11 schreef Fuente het volgende:
Is jullie reuk ook zo enorm? Ik ruik echt alles en daar word ik nou juist beroerd van
Check!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:11 schreef Fuente het volgende:
Is jullie reuk ook zo enorm? Ik ruik echt alles en daar word ik nou juist beroerd van
Dat had m'n moeder ookquote:Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef freecell het volgende:
Mijn lijf wilde op een gegeven moment eigenlijk steeds sinaasappelsZijn nétten doorheen gegaan in de eerste paar weken.
Komt me bekend voor, maar dan met mandarijnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef freecell het volgende:
Mijn lijf wilde op een gegeven moment eigenlijk steeds sinaasappelsZijn nétten doorheen gegaan in de eerste paar weken.
hier ook manderijnen, en meloen!!!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:15 schreef Kaar het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar dan met mandarijnen.
Ja! En idd, koelkast opendoen, de vuilnisbak, als de onderbuurvrouw een shag rookt, bahquote:Op donderdag 3 april 2008 19:11 schreef Fuente het volgende:
Ahhh doe eens foto's showen??? Foto`s van de kinderkamers deel 16quote:Op donderdag 3 april 2008 15:07 schreef Llewella het volgende:
Denk zo maar eens tutten in de babykamer, hemeltje moet nog opgehangen worden, en vandaag is het schattige theekopjes mobieltje binnengekomen wat ik op kosten van m'n schoonouders heb uitgezocht.
En nu zal je zien dat je er ook nog een hele stapel krijgt als kraamcadeautjequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:29 schreef FoN het volgende:
Had ergens het idee vandaan gehaald dat ik maar weinig pyjamatjes had, dus heb er zes bijgekocht, nu heb ik drie stapels van ongeveer 7/8 pyjama's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |