abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57810497
Is jullie reuk ook zo enorm? Ik ruik echt alles en daar word ik nou juist beroerd van
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57810606
Ik heb eindelijk sinds gisteren beweging in mijn buik
pi_57810851
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:41 schreef Reinhilde het volgende:

Wel nog steeds zo misselijk dat als ik alleen al kijk naar iets eetbaars, ik mn maag al voel omdraaien.
Het enige wat ik kan eten zonder dat ik daarna nog misselijker ben zijn Golden Delicious appels. Andere appels werkt niet.
Raar lijf
Je kan een beschuitje proberen? Of creamcrackers?
(in de catergorie: gewoon naar binnenstoppen, of je er nu zin in hebt of niet en afwachten of het wat helpt)

Mijn lijf wilde op een gegeven moment eigenlijk steeds sinaasappels Zijn nétten doorheen gegaan in de eerste paar weken.
  donderdag 3 april 2008 @ 19:26:59 #29
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57810859
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:11 schreef Fuente het volgende:
Is jullie reuk ook zo enorm? Ik ruik echt alles en daar word ik nou juist beroerd van
Dat had ik echt super erg de eerste 12 weken. Ik kon de koelkast niet openen zonder te kokhalzen, of de vaatwasser.
pi_57810880
quote:
Check!
Af en toe wel lekker, bij lekkere luchtjes, maar heel vaak alleen maar vervelend inderdaad.
En het is nog niet over hier
pi_57811117
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef freecell het volgende:

Mijn lijf wilde op een gegeven moment eigenlijk steeds sinaasappels Zijn nétten doorheen gegaan in de eerste paar weken.
Dat had m'n moeder ook !

Ik ruik ook hééél erg goed sinds ik zwanger ben! (en heb ook vaak de reactie "bah wat ruikt/stinkt het hier naar ..."
pi_57811144
Kaar, wat ongelofelijk leuk! ben beetje jaloers
pi_57811246
Dat met die neus heb ik nogsteeds, moet ook echt van ieder geurtje kokhalzen, hondenvoer, Lucas zijn billen afvegen, koffie, langs de viswinkel lopen...
Morgen nog maar 5 weken te gaan en van de week ineens besloten dat ik perse een wiegje wil Dat moet dus van het weekend nog vlug even geregeld, en dan wordt het vluchtkoffertje-inpakken tijd
  donderdag 3 april 2008 @ 20:50:09 #34
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57813055
Kaar wat een leuk gevoel is dat he!
Llewella, dachten ze dat je dierentuin geen probleem zou geven bij het vinden van een kraamzorg?
Als je misselijk bent wel blijven eten hoor. Je kunt de ochtend het best starten met "iets". Een cracker, een sultana, het maakt niet zo uit. Als er maar iets in je maag zit voor je actief wordt. Als het echt niet gaat kun je langs de huisarts gaan.

Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest. Als de baby blijft zitten wordt ik de uitgerekende datum ingeleid. Ik hoop dat het niet nodig is.
Lekker douchen!
pi_57813436
sjak, nee daar heb ik niks over gehoord; maar de dieren staan ook in een aparte ruimte, en er is backup geregeld voor de dieren zelf.

Maar de kwaamverzorgster moet dan niet panisch zijn voor het idee dat er slangen in zich in huis bevinden
Heb dan ook bewust gevraagd naar iemand die niet bang is voor dieren.
Mocht het een probleem worden zou ik ze altijd nog elders onder kunnen brengen tijdelijk, maar houd m'n dieren toch liever wel hier in hun eigen omgeving.

Overigens is het vandaag kennelijk de dag dat ik mag gaan aftellen naar de bevalling toe; want ook de postbode stond vandaag aan de deur met het kraampakket, echter lag ik even een middagdutje te doen en heb de bel niet gehoord, dus die zal dan morgen opnieuw langsgebracht worden.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_57813705
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef freecell het volgende:

Komt me bekend voor, maar dan met mandarijnen.
pi_57813901
Hier hielp een bakje appelmoes 's morgens heel goed om mee te starten... ik had van die portie-kuipjes gehaald en dan zette ik er 's avonds een naast mn bed. Overigens was die liefde op een gegeven moment ook echt over en er staan nog altijd een paar kuipjes in de koelkast, ik geloof dat ze bijna over de datum gaan .
Fake it till you make it...
pi_57813943
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:15 schreef Kaar het volgende:

[..]

Komt me bekend voor, maar dan met mandarijnen.
hier ook manderijnen, en meloen!!!!!

Ben zelf naarstig op zoek geweest naar meloen lipgloss
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_57818951
Nog maar 6 boven me!

De spieren aan de onderkant van mijn buik doen pijn. Mijn man riep ook direct bij thuiskomst dat mijn buik gezakt was?! Snap niet waarom, maar geloof wel dat hij gelijk heeft. Beetje eng idee vind ik het, zijn mijn spieren daar naar z'n grootje? Wijst het op te vroeg bevallen? Nah ja... ik mag voorlopig niet klagen, ik krijg mijn dagen (met middagtukkie) rond, leer nog eens autorijden omdat fietsen niet meer lukt ennnnnnn... ik heb nog steeds geen (onhoudbare) jeuk!
Heb gisteren een paar boeken bij de drukkerij gehaald en we hebben kaartjes uitgezocht! Yess, weer iets van het lijstje afstrepen.
En... toch even klagen... we kwamen er vanavond achter dat we een vervoersprobleem hebben. 3 kinderen op de achterbank gaat niet omdat onze auto niet geschikt is voor 3 3-puntsgordels achterin. En de auto's die dat wel hebben, zijn tikkie te duur in gebruik voor ons.
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:12:32 #40
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57819315
LLiewella, hier waren de vele huisdieren (ook reptielen zoals je weet) helemaal geen probleem, ik hoop dan ook dat we deze keer dezelfde kraamhulp hebben.
pi_57821633
Wij hebben alleen een kat, maar die is wel dodelijk irritant af en toe
Volgens mij veroorzaken reptielen geen overlast zolang ze opgesloten zitten? Lijkt me dus niet dat ze daar problemen mee hebben.
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:03:53 #42
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57821874
Ik ben zenuwachtig...
Straks (9.00 uur) naar het ziekenhuis voor de echo. Ik ben nu 7 weken en een paar? dagen. Hoeveel precies weet ik nog niet, maar dat hoop ik straks wel te horen!

Ik ben nu even weinig op Fok!, klinkt namelijk erg bekend die moeheid! Ik lig 's avonds al vroeg te slapen en zoals gisteren werd ik wakker en dacht ik: "mag ik blijven liggen?" en tja, helaas wacht het werk gewoon

Maar vandaag lekker vrij en zo de deur uit voor de echo!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator vrijdag 4 april 2008 @ 08:26:41 #43
5428 crew  miss_sly
pi_57822078
Succes met de echo, Marie! Ik hoop dat alles goed is en jullie een mooi frummeltje met knipperlichtje te zien krijgen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57822089
quote:
Ja! En idd, koelkast opendoen, de vuilnisbak, als de onderbuurvrouw een shag rookt, bah

Ik ga de appelmoes nog even niet proberen, gister bijna over mn nek gegaan van appelsap

Dus dadelijk maar een lekker appeltje!

Marie, succes en veel plezier!
  Jubileum moderator vrijdag 4 april 2008 @ 08:28:43 #45
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57822091
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:07 schreef Llewella het volgende:
Denk zo maar eens tutten in de babykamer, hemeltje moet nog opgehangen worden, en vandaag is het schattige theekopjes mobieltje binnengekomen wat ik op kosten van m'n schoonouders heb uitgezocht.
Ahhh doe eens foto's showen??? Foto`s van de kinderkamers deel 16
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57824268
Ik had gisteravond in bed echt steken die best wel vervelend waren en een beetje een ongi gevoel erbij...volgens mij lag de baby met dr hoofdje ergens beneden tegenop te duwen ofzo...want even daarna voelde (en zag ) ik d'r schuiven en hield het gesteek op

wel handig op zich want ik was me al aan t afvragen of de steekjes die ik eergister overdag had mischien op een blaasonsteking duidde...maar dat lijkt me dan niet het geval anders zou ik er denk ik constant last van hebben?
pi_57826675
Wel uitkijken met de reptielen en hygiene. Veel reptielen dragen salmonellabacterien met zich mee en dat is voor ee n klein babytje heel erg gevaarlijk.

Hoe ging de echo Marie?
Ik ben vandaag precies 35 weken, straks dat wiegje vlug halen en een pakje newborn luiers Volgens mij ben ik dan helemaal klaar... Had ergens het idee vandaan gehaald dat ik maar weinig pyjamatjes had, dus heb er zes bijgekocht, nu heb ik drie stapels van ongeveer 7/8 pyjama's...
pi_57826881
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:29 schreef FoN het volgende:
Had ergens het idee vandaan gehaald dat ik maar weinig pyjamatjes had, dus heb er zes bijgekocht, nu heb ik drie stapels van ongeveer 7/8 pyjama's...
En nu zal je zien dat je er ook nog een hele stapel krijgt als kraamcadeautje
pi_57826988
ik heb geen speciale pyamatjes in de kleintje maten, de pakjes zijn allemaal zo zacht dat bijna alles wel als pyamatje kan dienen....d8 ik
pi_57827089
Gwen lig nu pas sinds 2 weken in pyama, omdat haar kleertjes niet allemaal zo makkelijk zitten tijdens de nacht. Een spijkerjurkje dat omhoog kruipt is niet alles. Merlijn heeft volgens mij bijna 3 maanden gewoon in zijn kleertjes geslapen., of alleen in zijn truitje in de slaapzak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')