abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 10:08:21 #276
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57951616
even egoberichtje

Een rotnacht achter de rug...
We lagen een uurtje in bed, wil ik me van mijn linkerzij naar mijn rug draaien, krijg ik me daar pijn in mijn maag... hoe ik ook zat, lag, stond het werd steeds erger.. na 10 minuten met de pijn werd het echt ondraaglijk.. ik schreeuwde denk ik héél de buurt bij één.. Ik kreeg geen lucht en hapte dus constant naar adem.. ventje werd er van wakker en kwam me troosten.. toen kreeg ik drang om te liggen, maar hielp niet.. deed nog meer pijn... terug recht, lukte niet, ventje moest me helpen.. heb zelf uit het raam gehangen om lucht te krijgen, maar niks hielp.. En ik maar roepen ik (zover ik kon) ik krijg geen lucht en mijn maag lijkt ontploft.. zo'n pijn... ben bibberend naar beneden gegaan en ben op de zetel gaan zitten, want wou dochtertje niet wakker maken.. opeens kreeg ik het warm, voelde me draaien, dacht echt even dat ik zou wegvallen... snakkend naar adem, ventje zeggend dat hij iemand moest bellen want ik ga kapot... mijn maag is ontploft krijg geen lucht.. dat was het enigste wat ik gezegd kreeg.. 5 minuutjes voor huisarts er was, was het opeens verdwenen zoals het was opgekomen.. voelde me belachelijk dat de huisarts nu precies voor niks kwam.. kreeg eindelijk terug genoeg lucht en de hitte in mijn hoofd verdween.. ik bibberde over mijn héél lijf... maar de ergste pijn was weg.. nog een lichtte druk links aan mijn ribben liet weten dat de pijn er wel degelijk was geweest.. huisarts heeft me onderzocht, gehoord naar ons beebje en het was allemaal in orde.. Nu blijkt het dus mijn darm zijn geweest, die op het randje van scheuren heeft gestaan door het draaien meegetrokken door mijn baarmoeder. Nu kon hij nog paar dagen héél gevoelig zijn.. Vannacht allesinds niks geslapen en de volgende nachten zullen ook gebroken nachten worden, schrik om te draaien...
De pijn zit er nog... maar is draagelijk...
Maar zo'n nacht wil ik niet meer meemaken

pi_57951799
Jeetje wat naar lunastar!!! Wordt er geen verdere actie ondernemen qua ziekenhuis ofzow om te zien of alles nu goed blijft zitten?

Ik heb 1 keer snachts bij de huisartsenpost gezeten, voor de zwangerschap, bang dat m'n darm zou knappen en dat bleek juist mijn maag te zijn. Die arts reageerde lichtelijk sjaggo dat ie snachts zijn bed uit moest komen voor zoiets, maar ik had echt zoiets van ik neem het risico niet dat er wel iets goed mis is (ik heb een darmziekte en ben heel wat gewend en loop niet snel te piepen, maar toen was ik wel even in paniek).
Ik kan me dus ongeveer voorstellen hoe je je gevoeld zal hebben, maar dan ook nog een kleine in je buik lijkt me helemaal paniebel.

Jezelf goed de rust geven! En mocht je nou de komende dagen nog last blijven houden, in zoverrre je kunt blijven ontspannen en niet de paniek in schieten, dat helpt de pijn te verzachten (maar is wel heel moeilijk dan). En gewoon bellen weer als je het opnieuw niet vertrouwd.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 10 april 2008 @ 10:20:16 #278
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_57951854
Ik kan niet zo goed achter de pc zitten, dus je hoort niet zoveel van mij Heb vannacht welgeteld 2 uur geslapen, dus je kan mij vandaag weggooien

Sjak, wat vreselijk balen zeg! Hopelijk is Jetske snel weer opgeknapt. Dat zijn toch geen dingen waar je op zit te wachten zo aan het eind van je zwangerschap Zo zaten wij gisteravond bij de hap omdat Robin ineens een vrij heftige allergische reactie had op iets Drankje gehad en het is weer over gelukkig.

Llewella, leuk hoor een autootje! Ik vind het zo een uitkomst met een kleintje! Maar ik ben dan ook erg verwend op dat gebied Hulde voor de OV-moeders

Luna wat vreselijk zeg! Hopelijk trekt de pijn snel weg en gebeurt het niet nog een keer.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 10 april 2008 @ 10:21:48 #279
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57951897
de arts heeft gezegd rustig aan te doen.. beebje geluisterd en beebje laat haar goed voelen al héél de nacht en ochtend dus ben toch gerustgesteld... maar durf nu dus nauwelijks te draaien in bed...
en als de pijn terug opkomt moest ik van arts idd naar ziekenhuis gaan... maar hoop dat die pijn niet meer terugkomt

oh wat wel was, ventje was héél bezorgd en lief... heb het hem daarna ook gezegd dat ik blij was dat hij zo kalm, maar bezorgd en lief reageerde...
  donderdag 10 april 2008 @ 10:24:41 #280
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57951957
Sjak hopelijk is jetske vlug aan de beterhand en kan je beebje onbezorgd de wereld komen verkennen
pi_57952085
Sjak wat ontzettend rottig , beterschap voor Jetske hoor!

Luna, wat een schrik zeg zo midden in de nacht, gelukkig dat de pijn nu in elk geval draagelijk is

Llewella leuk auto'tje

Hier vanmorgen mijn vriendje op de trein gezet...dus ben nu een dikke week alleen
pi_57952269
arme sjak, wat een zorg erbij zo op 't laatst. echt een rot-timing. ik hoop nu voor je dat de baby toch nog even braaf tot dinsdag blijft zitten. en als jetske de eerste erge dagen maar achter de rug heeft zal ze zich hopelijk snel weer wat beter voelen. misschien moet ze vanaf dinsdag dan toch maar een paar dagen uit logeren ofzo? tot zeker is dat de besmettelijke periode over is? gats, ellendig! de baby heeft trouwens wel wat van jouw weerstand in zich in 't begin, maar je wil natuurlijk ook geen risico's nemen... moeilijk zeg. sterkte ermee!
pi_57952336
Pfoeh Luna wat een verhaal! Gelukkig ging die pijn uiteindelijk toch over! En nu rustig aan doen hé! En als je nog iets voelt, gewoon snel naar de dokter/het ziekenhuis. Wel goed om te horen dat baby er blijkbaar geen last van heeft.

Blabla: Dikke knuffel! Rot hé zo'n week zonder man . Genoeg ijs en leuke DVD's inslaan? Veel fokken ook . You can do it (en ik spreek uit ervaring, morgenavond zie ik eindelijk die van mij terug ).
pi_57952566
Thnx Liza
heb idd alvast de hele serie sex and the city gehaald en vanavond eet ik lekker pizza als comfort food hihi..
En de rest van de week zullen vrienden en familie wel voor flink wat afleiding zorgen, geloof dat vriendje die opdracht had gegeven
pi_57952584
Sjak, wat een beroerde timing!!!
wat is je nu geadviseerd?

Voor moeders zonder nachtrust...op naar betere tijden
pi_57952596
Bla_bla, niet leuk zo alleen thuis zijn
staat mij half mei ook te wachten
pi_57954012
Sjak, Luna en Bla een dikke knuffel. Niet zulke positieve berichten hier zeg!
  donderdag 10 april 2008 @ 11:56:46 #288
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57954059
Luna, wat een naar verhaal. Gelukkig dat alles nog goed is met je kindje, maar wel eng zeg.

Blabla, fijn dat iedereen je opvangt nu je in je eentje bent.
  donderdag 10 april 2008 @ 15:19:19 #289
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57958516
Het zijn gelukkig geen waterpokken! Maar wat wel? Zowel de huisarts als de dermatoloog staan voor een raadsel. De dermatoloog gokte op een combinatie van insectenbeten en netelroos. Ze is superzielig. Ze heeft echt veel jeuk, dat dikke oog maar ook dikke knieen en enkels. En overal van die vlekken. Ze blijft gelukkig wel vrolijk. Ze heeft nu druppels gehad en ik heb calendulazalf voor d'r gekocht. Ik hoop dat ze er snel af is.

De gynaecoloog heeft aangegeven toch dinsdag te willen beginnen met inleiden. Pas als er echt duidelijk zou zijn dat het iets besmettelijks is dan kunnen we een andere afweging maken. Maar vooralsnog kan de inleiding beter doorgaan. Het is een grote baby die hoogstwaarschijnlijk het gewicht van Jet wel gaat evenaren, ik ben benieuwd. Verder zag de baby er goed uit, het hartje klopte lekker. Mijn bloeddruk was alleen wat hoog (verbazingwekkend he! )
Lekker douchen!
pi_57958779
Toch een beetje goed nieuws Sjak.
Als het netelroos is: extra kalk laten innemen van die bruistabletten of gewoon lekker veel melk enzo (ben ik hier ook aan na meganetelroosaanval afgelopen weekend). En natuurlijk geen aarbeien of andere smaak, kleur, geur, ... stoffen (de Exxx, je weet wel).
Bij netelroos zouden de vlekken zich moeten "verplaatsen" .

Ha en goed babynieuws! Super! Nu nog aftellen naar volgende week!
  donderdag 10 april 2008 @ 17:08:01 #291
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57960785
en
Oftewel, wat moet je hier nou weer mee?
Gaan ze Jetske nog verder onderzoeken of moet dit afdoende zijn zo?
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 10 april 2008 @ 17:18:47 #292
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57961013
Sjak, dat is al beter nieuws, alhoewel allergische reacties heel naar zijn....

Luna, wat moet dat vreselijk eng zijn geweest! dacht je niet meteen aan een blindedarmontsteking?

CrazyMoon, wat een mooie lieve echo's!
  donderdag 10 april 2008 @ 19:37:54 #293
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57963836
Gelukkig Sjak, dan zijn jullie in elk geval veilig, maar wel dat ze niet weten wat het dan wel is.
pi_57964713
Sjak, gelukkig dat het geen waterpokken blijken te zijn!

Dat ik vlak voor de zwangerschap ineens spontaan last van een exceemplek kreeg op m'n hand heb ik ginsengcreme aangeraden gekregen van m'n ouders.
Eerst had ik hormoonzalf van de dokter, maar vanwege de zwangerschap toen mee gestopt voor de zekerheid. En moet zeggen de ginsengcreme hielp beter! Schijnt tegen diverse huidaandoeningen te helpen.
(Moet zeggen, mijn vriend kreeg er ook ineens last van, en ook een meisje op m'n werk bleek ineens spontaan last te krijgen, hangt kennelijk iets in de lucht? Mijn vriend en ik weten nog steeds niet wat het geweest is, misschien waspoeder omdat ik nog weleens eens een ander merk haal in de aanbieding, of misschien douchegel)

En spannend hoor! Aftellen maar!!!

Ohw, enne ik heb dus bij deze de auto voor de deur staan, al de eerste 2 ritjes gemaakt, eerst alleen, eng! En daarna met mijn vriend toen ie thuis was, dat voelde al relaxter
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Jubileum moderator donderdag 10 april 2008 @ 20:29:01 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57964972
Het went vanzelf Llewella, dat rijden. Het is wel een geweldig leuk autootje ook om in te rijden

Sjak fijn dat het geen waterpokken zijn! Nu staat er niets meer in de weg, dus hup prostaglandingussen of pannenkoeken eten of wat ook, bevallen moet je!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 10 april 2008 @ 21:47:16 #296
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57966976
Llewella, fijn dat je je rijbewijs hebt. Een heerlijk papiertje is dat. Het geeft zoveel (v)rijheid. Geniet er van
Ginsengcreme, koop je dat bij de Tuinen?

Hier lijkt de rust weer wat teruggekeerd Vanmiddag leek het eerst wat slechter te gaan met Jetske maar de druppels, de calendula en de paracetamol lijken hun werk te doen. Ze werd uiteindelijk wat rustiger en zelf alle plekken leken wat minder te worden. Ik durf inderdaad te gaan denken nu dat het goed gaat komen.
Nu mag van mij de baby wel weer komen. Dit weekend hebben we ook nog geen plannen, en anders is dinsdag nog maar 4 dagen weg Spannend....

Dit weekend gaan we pannenkoeken eten denk ik...(ben benieuwd wat de diabetesverpleegkundige daarvan zou zeggen)

[ Bericht 8% gewijzigd door sjak op 10-04-2008 22:00:00 ]
Lekker douchen!
pi_57967628
Ik heb deze ginseng creme: Korean Ginseng Crème Pompflacon à 500ml (http://www.ginseng-creme.nl)
Maar wellicht dat ze het ook bij de tuinen hebben.

Sukses met de pannenkoeken

Ik heb pannenkoeken al geplanned staan voor 19 juni (16 juni m'n vader jarig, 18 juni vriendlief, dus 20 juni zou dan mooi opvolgend zijn )
Amber Mae
  donderdag 10 april 2008 @ 22:18:04 #298
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57968052
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:47 schreef sjak het volgende:

Dit weekend gaan we pannenkoeken eten denk ik...(ben benieuwd wat de diabetesverpleegkundige daarvan zou zeggen)
Dat je dat beter niet kunt doen , of meer spuiten, of s**** aan de DB verpleegkundige hebben .

Fijn Sjak, dat het meevalt qua waterpokken, het zit er bijna op joh, deze zwangerschap! Straks weer lekker eten wat en wanneer je wil.

Llewella, een rijbewijs is echt top, ik herken het wel hoor, dat voor het eerst alleen rijden, ik had het zweet ook overal staan.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_57968520
Lewela gefeliciteerd!

Ik ben zonet gewoon op de bank in slaap gevallen In de categorie "dingen die je normaal nóóit doet en zwanger opeens wel"
pi_57975382
Wat fijn dat t een stuk beter gaat met Jetske Is niks he zo klein meiske wat zich zo rot voelt

Hie vanacht superslecht geslapen, maar de eerste nacht alleen zit er weer op, aftellen is al begonnen hihi

Zometeen ergens tussen 9 en 12 komt de mevrouw an de kraamzorg voor de intake, ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')