Wat naar sjak!
Ik kwam laatst een kennis tegen met haar kindje met waterpokken, en had toen ook zoiets van ik blijf een beetje op afstand; maar die zei het kan qua zwangerschap alleen kwaad in een vroeg stadium (indien je het zelf nog niet hebt gehad?), maar idd met een kleine zo snel op komst zou ik zeker even navragen hoe en wat, want zometeen wordt die kleine alsnog besmet na de geboorte.
Sukses met het gesprek! en sterkte voor Jetske!
Ik ben zelf helemaal hyper de pyper, naja nu zakt het inmiddels wel weer een beetje af, maar gisteren m'n rijbewijs opgehaald, en per gisteren ook een auto, die m'n vader 'eventjes' gisteren voor me gekocht heeft (naja, moet hem uiteraard zelf wel betalen, maar hij wilde niet langer toezien hoe ik met zwangere buik op de scooter stap

).
Vanmiddag wordt ie als het goed is afgeleverd, net de verzekering geregeld.
Eergisteravond zei ik nog tegen m'n vader van dat we voorlopig geen auto zouden aanschaffen om eerst maar eens te kijken hoe of wat, gezien we ook nog bezig zijn met verbouwen en nieuwe huisinrichting, en de kleine op komst met de nodige kosten daar aan. Maargoed, m'n vader heeft daar geen genoegen aan genomen, en wist wel wat voor auto ik ongeveer wilde, dus heeft meteen maar actie ondernomen.
Eentje waar een kinderwagen en een kind in past iig
Ik was al blij dat ik nu eindelijk m'n rijbewijs had zo voordat de kleine komt (met het idee van anders kom je er nooit meer aan toe

), maar nu ook meteen een leuk autootje onder m'n kont, waaah
Dit is em,
en dit ookHmmm, en het wiegje is gisteren besteld, die word in de week dat ik met zwangerschapsverlof ga bezorgd.
Dus weer genoeg geld uitgegeven gisteren
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae