abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57935288
Kan iemand mijn kleine meid vertellen dat mama t niet fijn vind als ze probeerd zo dicht mogenlijk tegen mijn ribben aan te liggen
krijg t er helemaal benauwd van
pi_57936001
Gelukkig kun je bij je ouders terecht Llewella En als je dan terug komt en't is allemaal voorbij heb je ook echt resultaat

*Spreekt kleine meid van Bla_Bla_Bla even streng toe*
pi_57936101
LLM'ers, veel sterkte met die laatste loodjes en nu even vervelende babies.

Hele mooie echofoto's! Zo duidelijk ook!
  woensdag 9 april 2008 @ 15:45:20 #254
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57936105
Sjak hoe is het met je?

En alle anderen bijna mama's alles nog goed?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_57937864
Morgen ben ik 19 weken zwanger en ik voel nog steeds niks in combinatie met de emo-hormonen word ik daar wel een beetje triest van
pi_57938341
Ik wil wel een dagje ruilen met je Liza Mijn ribben worden helemaal blauw geschopt en ik heb een plek aan mijn buik waar steeds een schoudertje zit te wroeten, au

Denk dat je heel binnenkort wel wat gaat voelen, bij mij was het in't begin als ik 's avonds ging liggen vooral, dan heb je ook de tijd om het je op te laten vallen.
pi_57938379
En vaak als je probeert om het te voelen dan voel je het juist niet :S
pi_57938968
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:40 schreef Basimah het volgende:
En vaak als je probeert om het te voelen dan voel je het juist niet :S
inderdaad
en porren helpt ook niet
  woensdag 9 april 2008 @ 19:09:30 #259
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57940222
Ik weet nog steeds niet of ik nou echt m'n beebje voel of dat de wens de vader is van de gedachte. Vanmiddag zat ik op m'n werk achter de PC en toen voelde het ook ineens weer "druk" in m'n buik. Maar echt duidelijke bewegingen voel ik nog niet Van de vorige keer herinner ik het me heel anders van het begin dus ik blijf nog even twijfelen denk ik.

M'n buik begint nu wel ontzettend uit te dijen. Bijna ongelooflijk dat ik nog steeds amper 2 kilo aan ben gekomen, m'n buik ziet er uit alsof ie meer weegt
pi_57940232
Komt vast wel Liza, straks denk je van mag ik even rust

Hier gaat alles goed, vandaag alweer 30 weken!
Nachtrust wordt ook hier wat lastiger, met groot verdriet van lief, die klaagt er al over dat hij zo vaak wakker is..
Tja..ik zit ook niet te wachten op tig keer naar het toilet lopen, slaap ook liever door
Gisteravond en vannacht wel wat harde buiken gehad, gelukkig waren die vanmorgen wel weer over, niet fijn..
Voor de zekerheid toch nog weer urine laten controleren, maar geen blaasontsteking..

Morgen weer naar de VK, dan ook urine meenemen om daar te laten checken en ze zou ook hb gaan meten..ben benieuwd
Nog 2 weken werken en dan heb ik al verlof (nog maar 6 dagen dus!)

't komt nu wel heel dichtbij, wel heel erg leuk, maar ook eigenlijk wel heel erg eng allemaal!
Denkende aan de bevalling enzo
Bedacht me net toen ik wat foto's gemaakt had dat ik maar gelijk de batterij moest opladen, want je weet maar nooit...
  woensdag 9 april 2008 @ 20:13:51 #261
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57941766
Zo op controle geweest en alles was weer goed! Leeloo ligt nog steeds in een stuit maar was goed gegroeid en ik ook. Bloeddruk was iets hoger dan de vorige keer, maar nog niet te hoog en mijn HB was 8.0. De assistente zei ook dat ze niet wist wat ik deed maar dat ik het zo maar moest blijven doen.
  woensdag 9 april 2008 @ 20:56:31 #262
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57942842
Bar! Het gaat best OK met me. De massage gisteren heeft me erg goed gedaan en ook wel veel rust gegeven. Ik merk dat ik met vertrouwen kijk naar de bevalling. Ik hoop echt dat ik dat gevoel kan vasthouden.

Morgen ga ik weer naar de gynaecoloog, de laatste controle voor de inleiding. Gek hoor. Ik heb nog steeds redelijk wat gerommel in mijn buik en hoop eigenlijk dat het nu eindelijk gewoon door gaat zetten. Het lijkt me namelijk veel fijner als het spontaan begint dan als ik ingeleid ga worden.

Mooie echo Crazymoon!
Lekker douchen!
pi_57944101
Fijn dat je je zo positief voelt Sjak, ik hoop van harte dat 't komende nacht flink gaat doorzetten!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 9 april 2008 @ 22:30:14 #264
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57945164
Ik denk het eigenlijk niet hoor Fuente...

Ik heb net eens even Zwangerschap en geboorte deel 217-220 zitten doorlezen. Wat gek om dat allemaal zo terug te kunnen lezen. Wel erg grappig om te zien hoe gelijk Belana en ik opliepen en er waren toen ook veel LLM's. Nu is het wat dat betreft wat rustiger hier, lijkt wel. Fon en Flowerbox lopen toch nog een paar weken achter me (waar zijn die trouwens?)
Lekker douchen!
pi_57946455
Hier, je zult Wennie wel bedoelen?
En idd, je hebt de spotlight helemaal voor jou alleen, nog minder dan een week te gaan!
  donderdag 10 april 2008 @ 08:12:40 #266
4177 Jojogirl
pi_57950055
Fijn dat je je er zo goed over voelt Sjak. Ik hoop ook voor je dat het alsnog spontaan begint. Lijkt me altijd betr dan inleiden. Maarja, je beeb heeft het voor het zeggen, dus dat blijft afwachten
  donderdag 10 april 2008 @ 08:35:20 #267
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57950248
Inmiddels denk ik er iets anders over....Jetske wordt net wakker onder de waterpokken
Ik probeer nu zoveel mogelijk info te verzamelen want ik heb geen idee of dit nu kwaad kan. Pfff, ik kan helaas pas om 10.30 naar de huisarts, en dat is eigenlijk te laat want om 12.00 uur moet ik bij de gyn zijn, dat red ik allemaal of net, of net niet.... En oppas regelen want ik wil dat Schanul mee gaat naar de gyn. Ik wil namelijk bespreken of het niet beter is de inleiding uit te stellen.
Pffff, zou er bij deze zwangerschap "iets" normaal kunnen gaan aub?
Lekker douchen!
pi_57950284
he bah, wat vervelend. Heeft jetske er veel last van? voor jullie
  donderdag 10 april 2008 @ 08:41:05 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57950311
Oh sjak... dat is wel een hele nare timing. Goed uitzoeken allemaal hoor!
Men is niet voor niets altijd heel voorzichtig met waterpokken bij pasgeborenen...
Jemig wat rot zeg...
  donderdag 10 april 2008 @ 08:45:53 #270
4177 Jojogirl
pi_57950372
O nee, Sjak. Volgens mij kan het wel kwaad helaas Niet voor jou, maar wel voor een pasgeboren baby.
Toen Finn laatst waterpokken had, heb ik ook vanalles opgezocht over zwanger zijn en een kind met waterpokken in huis hebben.

Hè wat kut nu.
pi_57950413
oi, da's wel heel beroerd allemaal Sjak

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 10 april 2008 @ 08:52:36 #272
593 sjak
Juffie Bloem
pi_57950453
Ik ga zo maar eens de verloskundige bellen. Die kan misschien alvast wat advies geven.
Jetske is er hartstikke beroerd van, ze heeft volgens mij best hoge koorts en zit binnen mum van tijd helemaal onder. Naast de kleine plekjes zijn het ook al hele vlekken aan het worden...maar dat is voor een ander topic.
Bah! Ik baal vreselijk!

[ Bericht 12% gewijzigd door sjak op 10-04-2008 08:58:14 ]
Lekker douchen!
  donderdag 10 april 2008 @ 08:58:55 #273
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57950518
Liza, Demi voelde ik pas voor het eerst met 22 weken, dus zou me nog geen zorgen maken hoor.

jetske, beterschap!!
pi_57950600
Wat naar sjak!

Ik kwam laatst een kennis tegen met haar kindje met waterpokken, en had toen ook zoiets van ik blijf een beetje op afstand; maar die zei het kan qua zwangerschap alleen kwaad in een vroeg stadium (indien je het zelf nog niet hebt gehad?), maar idd met een kleine zo snel op komst zou ik zeker even navragen hoe en wat, want zometeen wordt die kleine alsnog besmet na de geboorte.
Sukses met het gesprek! en sterkte voor Jetske!

Ik ben zelf helemaal hyper de pyper, naja nu zakt het inmiddels wel weer een beetje af, maar gisteren m'n rijbewijs opgehaald, en per gisteren ook een auto, die m'n vader 'eventjes' gisteren voor me gekocht heeft (naja, moet hem uiteraard zelf wel betalen, maar hij wilde niet langer toezien hoe ik met zwangere buik op de scooter stap ).
Vanmiddag wordt ie als het goed is afgeleverd, net de verzekering geregeld.
Eergisteravond zei ik nog tegen m'n vader van dat we voorlopig geen auto zouden aanschaffen om eerst maar eens te kijken hoe of wat, gezien we ook nog bezig zijn met verbouwen en nieuwe huisinrichting, en de kleine op komst met de nodige kosten daar aan. Maargoed, m'n vader heeft daar geen genoegen aan genomen, en wist wel wat voor auto ik ongeveer wilde, dus heeft meteen maar actie ondernomen.
Eentje waar een kinderwagen en een kind in past iig

Ik was al blij dat ik nu eindelijk m'n rijbewijs had zo voordat de kleine komt (met het idee van anders kom je er nooit meer aan toe ), maar nu ook meteen een leuk autootje onder m'n kont, waaah
Dit is em, en dit ook

Hmmm, en het wiegje is gisteren besteld, die word in de week dat ik met zwangerschapsverlof ga bezorgd.

Dus weer genoeg geld uitgegeven gisteren
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_57951379
He Sjak, wat rot! Hopelijk kan je snel naar de dokter, is Jetske er vlug weer bovenop en hebben jij en de baby er geen last van. Leuk is wel anders natuurlijk .

Wat leuk, een auto cadeau ! Lijkt wel vaak samen te gaan baby op komst en dan maar nieuwe auto. Hebben wij ook gedaan. Oude was wel al groot genoeg, maar voelde toch ineens niet zo heel erg veilig meer en was al op leeftijd . Geniet er maar van om in je karretje rond te sjeezen ! (wel voorzichtig hé!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')