abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 april 2008 @ 10:45:20 #1
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57799793
Zwangerschap en geboorte deel 371

De aanstaande papa's en mama's :

*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke***
27 april 2008: flowerbox
06 mei 2008: Wennie
09 mei 2008: FoN
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
*** 11 juni 2008: Silmarwen en Knut***
17 juni 2008: KD-fotografie
18 juni 2008: Mrien
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla (meisje)
28 juni 2008: Libel
28 juni 2008: Llewella (meisje)
07 juli 2008: Lunastar
20 juli 2008: Bright (papa)
05 augustus 2008: Madelieve (meisje)
07 augustus 2008: Janena
07 augustus 2008: Kaar (jongen)
10 augustus 2008: simmu en sangdrax
28 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO
07 september 2008: freecell en TARAraboemdijee
19 september 2008: Jojogirl
22 september 2008: DevilsChase
30 september 2008: Leana (tweeling)
04 oktober 2008: marit1978
10 oktober 2008: Miffy1984
27 oktober 2008: geppie & poepoog
28 oktober 2008: CrazyMoon
1 november 2008: Jepali
15 november 2008: Igraine
19 november 2008: Marie79
21 november 2008: Owlet
26 november 2008: Reinhilde
5 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

Laatste reactie:
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:40 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Banaan was geloof ik om de magnesium inderdaad.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 09-04-2008 11:27:22 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 april 2008 @ 10:51:32 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57799914
En ik heb er vannacht dus niets van gemerkt he, die kramp van freecell
(gisteravond dan weer wel)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 3 april 2008 @ 11:18:26 #3
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57800452
Hebben/hadden jullie ook zo'n last van moezijn?
Ik lag gisterenavond iets voor 23.00 uur in bed, kwam er rond 9.00 uur pas uit...
En nu ben ik echt moe, zou zo kunnen gaan slapen.

Terwijl ik normaal al genoeg zou hebben aan 6/7 uur slaap op een nacht.
Ik herken dit helemaal niet vergeleken met de zwangerschap van Demi eigenlijk.
  donderdag 3 april 2008 @ 11:26:45 #4
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57800617
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:18 schreef KD-fotografie het volgende:
Hebben/hadden jullie ook zo'n last van moezijn?
Ik lag gisterenavond iets voor 23.00 uur in bed, kwam er rond 9.00 uur pas uit...
En nu ben ik echt moe, zou zo kunnen gaan slapen.

Terwijl ik normaal al genoeg zou hebben aan 6/7 uur slaap op een nacht.
Ik herken dit helemaal niet vergeleken met de zwangerschap van Demi eigenlijk.
Ik was de eerste 12 weken echt constant dood en dood moe. Echt in slaap vallen tijdens mijn pauze enzo. Daarna vol energie en sinds ongeveer 28 weken slaap ik 's middags graag nog een uurtje.
  donderdag 3 april 2008 @ 11:26:48 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57800620
Mm, ik zal m'n multivitamines dan ook maar weer wat trouwer slikken, misschien dat dat dan ook helpt tegen de kramp.

Ik vind die vermoeidheid echt het grootste verschil tussen de vorige keer en nu KD. Zeker de eerste weken vond ik het vreselijk, toen sliep Finn ook nog eens heel slecht. Nu gaat het wel beter, maar ik doe echt wel even rustig aan als hij 's middags slaapt en ga dan niet even het hele huidhouden doen.
pi_57800627
Ik heb er wel dagen tussen zitten dat ik echt moe ben ook al heb ik best genoeg geslapen.
Gelukkig niet elke dag hoor

Maar hoor vaak mijn niet zwangere collega's ook roepen dat ze moe zijn, dus mischien ligt t wel aan t weer
pi_57800766
Ik ben ook echt veeeel vermoeider dan de eerste keer. De post van Silmarwen geeft me moed want van genieten komt nog niet veel door de vermoeidheid en de misselijkheid. Bij Ronja was ik wel misselijk maar lang niet zo heftig als nu, ik zal blij zijn als het over is!
  donderdag 3 april 2008 @ 11:34:31 #8
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57800776
De eerste weken viel bij mij wel mee, was wel moe maar anders moe, nu voel ik me echt uitgeput.
vind het ook helemaal nie leuk voor Demi, ondanks dat ze er heel goed en lief mee omgaat.
pi_57800964
hier tot week 11 ook echt uitgeput!
hoe veel ik ook sliep, voelde me echt totaal zonder energie.
Nu gaat het overdag gelukkig stuk beter, maar na 21uur ben ik niets meer waard en ga ik naar bed.
meestal dan.
Bij eerste zw.schap voerde de misselijkheid de boventoon, dus viel me die vermoeidheid nieteens zo op
pi_57802222
Goedendag
Bij mij knapte de vermoeidheid na de 14e week weer wat op en inmiddels gaat het eigenlijk gewoon goed. Niet meer zo moe.
Nog wel iets sneller moe dan als ik niet zwanger ben, maar het is echt geen groot verschil
pi_57802849
Bij mij ging de misselijkheid na zo'n 16 weken over, en de vermoeidheid na zo'n 19 weken.

Gisteren wel weer erg moe, even geslapen voor het eten, maar ook erg veel gedaan en onrustig geslapen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_57803172
Moe ben ik niet echt, was ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Behalve op het laatst, toen wel een beetje.

Vanmorgen de echo gehad, er was wel iets te zien, maar ws veel priller dan gedacht. Het was 3,4 mm groot wat volgens de gyn op zo'n 6 weken komt. Dan zou best kunnen kloppen, gezien ik niet weet wanneer mijn cyclus begonnen is en ook niet wanneer mijn eisprong dan geweest zou zijn.

Er was dus ook nog geen hartactie te zien, helaas. Het was volgens de gyn te vroeg maar hij zei wel dat het er uit zag als een 'goede' zwangerschap. Waarom weet ik niet. Maar wat wel leuk is, is dat ik volgende week weer mag komen voor een echo.

De afspraak vanmiddag met de vk heb ik maar even twee weken verzet, dat heeft nu dus niet zoveel zin.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_57803371
Ik ben ook echt zo vreselijk moe. Ik ben gelukkig vanmiddag vrij dus ik kruip zo lekker even een uurtje mijn bed in.
Sinds gisteren ben ik de hele dag misselijk, erg fijn

Vanochtend (en nu nog een klein beetje) had ik erge krampen, maar gelukkig tot op heden geen druppel bloed. Maak me toch wel zorgen, eigenlijk
pi_57803536
Reinhilde: Als je je echt zorgen maakt gewoon de verloskundige bellen
Ik heb trouwens in het begin ook wel wat krampen gehad en tot nu toe gaat alles nog prima, dus het hoeft niets te zijn.

De kriebeltjes worden trouwens frequenter Nog steeds geen stampjes maar echt kriebeltjes. Lollig gevoel
pi_57803909
Owlet, Jammer dat je minder lang zwanger bent dan in eerste instantie gedacht was, maar wel heel fijn dat het er volgens de Gyn uitzag als een goede zwangerschap en dat je volgende week weer een echo krijgt!

Hier ook wel vermoeidheid, maar juist ook meer activiteit, beetje tegenstrijdig Sommige momenten kan ik als een blok in slaap vallen in ieder geval

Dinsdag hadden we een pretecho, was erg leuk en mooi om te zien! Zo duidelijk allemaal! (2d/3d/4d)

zojuist de intake voor de kraamzorg gehad, krijg 49 uur, dus dat is mooi!
pi_57804007
Dat was Igraine, mrien
hopelijk knippert er volgende week een mooi hartje, Igraine!
pi_57804239
Igraine fijn dat hij in elk geval aangaf dat het eruit zag als een goede zwangerschap
en fijn dat je komende week een nieuwe echo krijgt, hopen dat je dan al meer ziet!

Reindhilde, krampen hoeven niks slechts te zijn hoor, je baarmoeder groeit en dat kan ook kramperig aanvoelen

wat leuk Mrien, laat ons eens een foto zien

Hier de 11e intake kraamzorg, ben benieuwd
had gister een briedje in de bus liggen dat ze langs waren geweest met het kraampakket, ze zouden vandaag nog eens terugkomen...ik wil volgens mij niet weten wat er allemaal inzit
pi_57804389
Ik wilde vandaag een eerste afspraak gaan maken bij de verloskundige, maar de telefoon is al een half uur doorlopend in gesprek

edit: net gesproken met de verloskundige, afwachten. Dat dacht ik zelf ook al, maar toen ik haar toch aan de telefoon had, toch maar even gevraagd
pi_57804541
Ik ben zo misselijk dat ik nog bijna niets heb gegeten vandaag, maar denken aan lekkere dingen doe ik wel, zolang ik het maar niet op hoef te eten

Maar wat heb ik zin in marsepein!!!
  donderdag 3 april 2008 @ 14:36:31 #20
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57804613
Igraine spijtig dat het nog niet zo duidelijk was.. wanneer mag je terug voor echo??? Hopelijk zie je dan een klein frummeltje met een kloppend hartje

ik heb gehoord voor been- en kuitkrampen dat fondant chocolade ook goed is...
pi_57804710
ik heb gehoord dat chocolade overal goed voor is
pi_57805251
Reinhilde; bij mij hielp het juist iets te eten, al was het 1 hapje brood.

Igraine; jammer dat het dus nog iets priller was dan gedacht, nu maar op voor een mooie echo volgende week met wel een kloppend hartje!

Hier is net de kraamzorg geweest; kon meteen een rondleiding geven langs de 'dierentuin' (De dame wilde de slangen en gekko's wel even zien, ik heb gevraagd voor een kwaamverzorgster die iig niet bang is voor beesten ).

En de overbuurvrouw weet nu dat ik zwanger ben, ze stond me te observeren toen ik de ramen aan het lappen was, ze vond me al ineens zo 'dik' geworden Leuk als je seniorenwoningen tegenover je hebt, dan wordt nog weleens alles in de gaten gehouden (En dat ik er wel lang mee gewacht had met die kleine, ik woon hier nu 2 1/2 jaar )

Denk zo maar eens tutten in de babykamer, hemeltje moet nog opgehangen worden, en vandaag is het schattige theekopjes mobieltje binnengekomen wat ik op kosten van m'n schoonouders heb uitgezocht.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_57807959
Reinhilde, bij mij was de "baby" op kleine 7 weken ook nog maar 7 mm en toen zag je net het hartje . Op naar volgende week dus!
Misselijk ben ik geweest tot week 12-13, vermoedheid ook tot dan het ergste (echt thuiskomen van 't werk, in de zetel ploffen en niks meer kunnen doen . Nu is het wel wat beter, maar tegen 10u kruip ik best nog altijd m'n bed in (en dan ben ik 's ochtends als de wekker om half 8 afgaat nog steeds moe ). Als ik in het weekend slaap zonder wekker dan lig ik er snel 12 uur in , terwijl ik voor de zwangerschap het makkelijk kon doen met een uurtje of 8 .

Verder vandaag 18 weken en ik voel nog helemaal niks
pi_57808108
igraine, jammer dat er nog geen hartje te zien was, maar wel goed dat alles er verder goed uitzag!

Reinhilde, hier ook vaak wat krampen, soms vind ik het ook eng, maar ik had het toen met Sara ook, het hoort er ook wel bij ivm het oprekken van alles daarzo

Vermoeidheid is hier ook echt enorm. Vooral 's morgens, en dan aan het einde van de middag komt 't weer. Ik lig er meestal rond half 10, 10 uur in 's avonds..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57809812
Thanks voor de goede raad van iedereen, voel me wel beetje beter nu. Nog steeds geen bloed dus ik hoop/ga ervan uit dat het goed zit.

Wel nog steeds zo misselijk dat als ik alleen al kijk naar iets eetbaars, ik mn maag al voel omdraaien.
Het enige wat ik kan eten zonder dat ik daarna nog misselijker ben zijn Golden Delicious appels. Andere appels werkt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')