Denk dat het wel iets anders ligt hoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dus. Stewardessen zijn gewoon doodordinaire serveersters, maar dan in de lucht.
Oja? Voordoen hoe mensen hun gordels om moeten doen? Kots opruimen? Verder verschilt het volgens mij niet zoveel.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:03 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Denk dat het wel iets anders ligt hoor.
Je vergeet dat een stess verantwoordelijk voor alle passagiers is.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja? Voordoen hoe mensen hun gordels om moeten doen? Kots opruimen? Verder verschilt het volgens mij niet zoveel.
Dat is de persoon die bij de nooduitgang zit ookquote:Op vrijdag 4 april 200800:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je vergeet dat een stess verantwoordelijk voor alle passagiers is.
EEn stewardess verdient nog minder dan een serveerster?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Grote verschil zit in het salaris denk ik dan..
Lijkt me niet, verantwoordelijk ben je nooit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is de persoon die bij de nooduitgang zit ook
Je moet zowiezo vloeiend abn spreken, en je moet ook heel goed engels kunnen. Verder is het handig als je duits ofzoiets een beetje kan, maar is niet verplicht.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:21 schreef Geqxon het volgende:
In welke talen moet je vaardig zijn? Enkel Engels, of ook Nederlands? En is het een pre dat dit vloeiend is? Of laat je de instructies dan door een collega omroepen?
Nooit bang geweest voor moslim mensen hoor,quote:Op donderdag 3 april 2008 17:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Is het vliegtuig wel eens neergestort?
Ben je bang voor moslims-passagiers?
Heb je Dennis Bergkamp gezien in het vliegtuig?
Als dat in m'n vliegtuig zou zitten, zou ik hem persoonlijk kapen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef kleintje20 het volgende:
jeroen van der boom
Wijzelf krijgen aparte maaltijden (crew meals), zijn wel goed te doen opzich maar je moet het niet te vaak doen. Niet echt vers enzo..quote:Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het eten dat jullie zelf op lange vluchten krijgen beter dan wat de economy class passagiers krijgen?
Slapen/rusten jullie wel een stijdens lange vluchten? Zo ja,waar?
Wat irriteert je het meest aan passagiers?
Ik krijg een vast maandsalaris plus nog extra daggeld, voor als je vluchten hebt gedaan waar je in een hotel zat voor een paar dagen. je moet toch je eten etc kunnen kopen, dus dat geld krijg je er bovenop.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:34 schreef Sanderrrr het volgende:
Lijkt me een lastig beroep, stel je moet naar Australië, is al 24 uur vliegen ofzo? En dan moet je ook nog terug, ben je zo een paar dagen lang aan het werk. Krijg je eigenlijk alle uren ook betaald? Verdient wel goed dan.Wat is het verste land waar je ooit bent geweest? En het mooiste? Hoelang heb je "pauze" tusssen de heen en terug vlucht door?
Bedankt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
Je moet zowiezo vloeiend abn spreken, en je moet ook heel goed engels kunnen. Verder is het handig als je duits ofzoiets een beetje kan, maar is niet verplicht.
IK WIL EVEN IETS HEEL DUIDELIJK MAKEN, STEWARDESSEN ZIJN GEEN SERVEERSTERS IN DE LUCHT. HET BEDRIJF NEEMT ONS AAN OM DE VEILIGEID AAN BOORD ZO GOED MOGELIJK TE ONDERHOUDEN. WIJ ZIJN GETRAIND OP ALLERLEI VLAKKEN (DENK AAN OVERLEVING IN HET WATER, VECHTEN, TERRORISTISCHE AANSLAGEN ETC.)..quote:Op donderdag 3 april 2008 19:38 schreef Downtime het volgende:
stewardessen zijn niks anders dan (lucht)serveersters... het klinkt alleen wat beter als dat je zegt: ik ben serveerster in een vliegtuig.
Piloten verdienen aardig wat centjes kan ik je vertellen. Denk aan zo'n 9000 euro bruto per maand als je captain bentquote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef men_in_red het volgende:
jammer he dat de piloten niet zo superveel meer verdienen? En die lening die meenemen is ook niet mis..
Jammer dat je er zo over denktquote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja? Voordoen hoe mensen hun gordels om moeten doen? Kots opruimen? Verder verschilt het volgens mij niet zoveel.
NEE HOOR STEWARDESSEN ZIJN GEWOON DOMME HOERENquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:45 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
IK WIL EVEN IETS HEEL DUIDELIJK MAKEN, STEWARDESSEN ZIJN GEEN SERVEERSTERS IN DE LUCHT. HET BEDRIJF NEEMT ONS AAN OM DE VEILIGEID AAN BOORD ZO GOED MOGELIJK TE ONDERHOUDEN. WIJ ZIJN GETRAIND OP ALLERLEI VLAKKEN (DENK AAN OVERLEVING IN HET WATER, VECHTEN, TERRORISTISCHE AANSLAGEN ETC.)..
TUURLIJK ZORGEN WIJ VOOR EEN LEKKER HAPJE EN DRANKJE, MAAR ER GEBEURT VEEL MEER ACHTER DE SCHERMEN DAN DE MEESTE MENSEN DENKEN. VOORDAT DE PASSAGIERS AAN BOORD KOMEN (JULLIE DUS) CHECKEN WIJ HET HELE VLIEGTUIG OP VAN ALLES EN NOG WAT, ALLES MOET OK ZIJN. OOK DOEN WE VOOR VERTREK EEN KLEIN TESTJE OM TE KIJKEN OF IEDEREEN NOG UP TO DATE IS QUA FLIGHT SAFETY KENNIS.
ER GAAT DUS EEN HELE HOOP MEER IN , DAN JULLIE DENKEN
MET CAPS LOCK AAN GAAT DAT STUKKEN BETER JAquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:45 schreef kleintje20 het volgende:
IK WIL EVEN IETS HEEL DUIDELIJK MAKEN
nee het is nog steeds dik aan hahaquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:20 schreef woodside het volgende:
Is het nou uit met je vriendje?? ik wil best wel een date met je
www.google.nlquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
NEE HOOR STEWARDESSEN ZIJN GEWOON DOMME HOEREN
Resultaten: 0 (0,22 seconden)quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:50 schreef kleintje20 het volgende:
[..]
www.google.nl
Kun jij ook even een leuk leven zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |