waar hebben ze die kaasdingen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 05:32 schreef justshutup het volgende:
Ik kom er regelmatig en ben er tevreden over mijn nabije Turk en de Marokkaan ietsje verderop. Brood, yoghurt, baklava, groenten, fruit, kortom van alles dus. En 'mijn Turk' heeft ook nog een (warme) snack met kaas en spinazie in een soort van bladerdeeg, ik vind het heerlijk en het is goedkoop, zeker als je kijkt naar de hoeveelheid die je daarvoor krijgt.
"Uhh meneer, ik wil graag weer zo'n ehh.. kaasding!"
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:05 schreef Dagonet het volgende:
En wat haal je daar dan?
Het valt mij op dat het a) een stuk goedkoper is vaak, b) er een ruime keus is die je nergens anders vindt en c) de kwaliteit niet tegenvalt.
Daarbij komt dan ook nog dat je vaak ook nog dingen kan halen die nergens anders te krijgen zijn, waar haal je bijvoorbeeld een honingraat vandaan? Behalve bij een peperdure reformwinkel misschien.
[ afbeelding ]
Het valt natuurlijk meer mensen op, zoals in dit topic:
Nederlandse groenteman kan wat leren van allochtone evenknie
Ook de slagers mogen zich in een steeds warmere belangstelling verheugen trouwens.
Dat is een beetje een achterhaald verhaal hoor. Valt erg mee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
waar ik altijd een beetje huiverig voor ben, zijn die opgewarmde spinazie dingen als borek etc. het is niet verstandig om dat opnieuw op te warmen ivm nitraat-nitriet.
deze gast ken ik, hij zit op de Javastraat in Amsterdam Oost..quote:Op donderdag 3 april 2008 01:05 schreef Dagonet het volgende:
En wat haal je daar dan?
Het valt mij op dat het a) een stuk goedkoper is vaak, b) er een ruime keus is die je nergens anders vindt en c) de kwaliteit niet tegenvalt.
Daarbij komt dan ook nog dat je vaak ook nog dingen kan halen die nergens anders te krijgen zijn, waar haal je bijvoorbeeld een honingraat vandaan? Behalve bij een peperdure reformwinkel misschien.
[ afbeelding ]
Het valt natuurlijk meer mensen op, zoals in dit topic:
Nederlandse groenteman kan wat leren van allochtone evenknie
Ook de slagers mogen zich in een steeds warmere belangstelling verheugen trouwens.
en hoe was de jam?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Isegrim het volgende:
Ja, vandaag weer geweest, voor groenten en sucuk (knoflookworst). En ik heb rozenjam gekocht, eens proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |