Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:12 schreef Snever het volgende:
Wie dood wil haalt iets bij de Turk.
Geen behoefte aan of gewoon geen winkels in de buurt?quote:
Geen winkels in de buurtquote:Op donderdag 3 april 2008 01:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen behoefte aan of gewoon geen winkels in de buurt?
Je moet ook geen Turks brood van de Appie eten.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef Ryan3 het volgende:
Wel 1 x Turks brood gegeten, van de Appie, maar vond dat een beetje droog eigenlijk. :-).
Dat moet je inderdaad vandaag opeten, want morgen is het oud. Niet om te bewaren, wel ideaal voor bij de BBQquote:Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef Ryan3 het volgende:
Wel 1 x Turks brood gegeten, van de Appie, maar vond dat een beetje droog eigenlijk. :-).
Dan zijn ze rijpquote:Op donderdag 3 april 2008 17:34 schreef Reki het volgende:
Eén minpuntje is dat het fruit soms verrot is, zwarte bananen bijvoorbeeldmaar wel eetbaar.
Warenwet. Het is voor een bedrijf niet haalbaar dergelijke spullen af te leveren bij de dieren en mensen die het kunnen gebruiken. Denk aan gekoelde transporten etc etc. Goedkoper is het om weg te gooien, hoe krom het ook is. Maar goed, da's een andere discussie.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:04 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Dan zijn ze rijp
Ik snap ook niet dat supermarkten massaal de bananen wegtiefen als ze een beetje verkleuren. Dan zijn ze nog het lekkerst.
En anders sturen ze het even door naar Artis ofzo. Echt zonde namelijk.
Zat je onder een steen?quote:
Ik eet liever iets te groene dan naar het bruine bananen hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 20:04 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Dan zijn ze rijp
Ik snap ook niet dat supermarkten massaal de bananen wegtiefen als ze een beetje verkleuren. Dan zijn ze nog het lekkerst.
En anders sturen ze het even door naar Artis ofzo. Echt zonde namelijk.
JIj bent dan ook een typische Nederlanderquote:Op donderdag 3 april 2008 21:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik eet liever iets te groene dan naar het bruine bananen hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |