had jullie al gewaarschuwdquote:Op donderdag 3 april 2008 01:04 schreef Scandalous het volgende:
iiiieeeh Brian lijkt zo echt op Michael Jackson
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja wat een sukkels... ze kunnen er ook gewoon bij gaan zitten
Hij wilde gewoon weer even in beeld zijn in zijn lekkere onderbroekjequote:Op donderdag 3 april 2008 01:06 schreef yellowfirst het volgende:
Sinds wanneer moet een butler/travestiet afluisteren?
Hij wil ook zijn TV momentjequote:Op donderdag 3 april 2008 01:06 schreef yellowfirst het volgende:
Sinds wanneer moet een butler/travestiet afluisteren?
Die dwaas is echt niet te volgenquote:Op donderdag 3 april 2008 01:08 schreef Guuskeee het volgende:
Brian verteld vanallerhande losse onsamenhangende stukjes tekst. Nikszeggende onzin, geen touw aan vast te knopen. Braintilliaans zeg maar.
Huub: wat is je punt?
ik denk, gezien de inhoud van het verhaal, en Gaby er weer bij en zoquote:Op donderdag 3 april 2008 01:10 schreef Varen het volgende:
Brian: sick fak. Wat is dat?
Hij is echt slim bezig!quote:Op donderdag 3 april 2008 01:10 schreef Scandalous het volgende:Gaat Retardo straks aan Brian vertellen wat hij heeft afgeluisterd?
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:10 schreef Scandalous het volgende:Gaat Retardo straks aan Brian vertellen wat hij heeft afgeluisterd?
Mee eens, discussies met inhoud. Ga straks nog effe de audio uploaden.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:12 schreef akveor het volgende:
Dit is toch wel de sterke Huub die ik het liefst zie... verbaal is ie iedereen de baas....
geen slabek ertussen en alleen maar feiten op een normale toon... Top streamavond.
Nee, ditmaal ben ik niet de klos, heb te weinig gestreamd vanavondquote:Op donderdag 3 april 2008 01:19 schreef Guuskeee het volgende:
Kom maar op Tegengas, begin maar aan # 3479
Het was letterlijk een ontzettend gore vieze naaistreek.....op geen enkele manier goed te pratenquote:Op donderdag 3 april 2008 01:12 schreef rooie3 het volgende:
Jaap liegt nu,Huub deed het voor de show en om Claire uit de tent te laten lokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |