Is dat zo ? Iedereen heeft overleg gehad bij de FEBO. Vervolgens even geleden een toneelstukje van Japio en Brian (en later Amanda). En vervolgens een matig geacteerd toneelstukje tussen Japio en Huub !quote:Op donderdag 3 april 2008 00:40 schreef akveor het volgende:
Precies Jaap zei het bijna.... wanneer wil ik Amanda en Brian wegkrijgen? Nadat Huub weg is.
Hij is tegenwoordig Paus... hij drinkt ook niet meer uit een gewoon glas maar loopt al heel de avond met die heilige graal te sjouwenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:43 schreef Guuskeee het volgende:
Sint Schijnheiligheid probeerd Claire van zijn standpunten te overtuigen...
[ afbeelding ]
vooruit...dat matje in zn nek op deze foto,doet weer meer denken aan een haagse sjonny!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:43 schreef Guuskeee het volgende:
Sint Schijnheiligheid probeerd Claire van zijn standpunten te overtuigen...
[ afbeelding ]
En Jaap zei even niets.....quote:Op donderdag 3 april 2008 00:42 schreef Scandalous het volgende:
H: Durf je wel tegen Brian te spelen?
Jaap is gewoon laf. Die komt met een kul argumenet dat ie liever Amanda en Brian in de finale staat dan met Claire. Terwijl hij toch veel makkelijker van Claire kan winnen dan B en A.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Absoluut, hij probeert met alle macht Claire veilig te stellen als backup......vandaar ook dat huwelijk....de enige echte reden
Nog even en hij is een halve Moslim....gevolgd door een iman.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig Paus... hij drinkt ook niet meer uit een gewoon glas maar loopt al heel de avond met die heilige graal te sjouwen
Kan weer worden toegevoegd op zn CV
Rapper
Boxer
Dominee
Paus
of een aman???quote:Op donderdag 3 april 2008 00:48 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nog even en hij is een halve Moslim....gevolgd door een iman.
Nee, John Travolta in Pulp Fictionquote:Op donderdag 3 april 2008 00:38 schreef cindy10 het volgende:
Is het jullie al opgevallen hoeveel brian met dat stijle haar op Wacko jacko lijkt???
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
ik ben vies stoned patrick
[ afbeelding ]
John Travolta?? Vincent Vega zal je bedoelenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, John Travolta in Pulp Fiction
[ afbeelding ]
Het is vooral stom dat ze het doen.... ze moeten nix, maar ze laten het wel gebeuren.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef Scandalous het volgende:
Zo stom dat iedereen altijd verantwoording moet afleggen aan Brian
Ja, mooi punt. Ik word helemaal niet goed van Jaap de laatste paar dagen, laatquote:Op donderdag 3 april 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
Huub zou je gewoon moeten zeggen: Ga je los op Claire? Dan stem ik je eruit
als je d'r niet weg hebt gekregen.
Je bent gewoon vies Joran jongen....quote:Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
ik ben vies stoned patrick
[ afbeelding ]
maar hij heeft toch al het record voor eerste wife beater in een rls???quote:Op donderdag 3 april 2008 00:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Die bruiloft zit Brian zo verschrikkelijk dwars. Daarom geilt hij zo op die samenwerking met Jaap omdat Jaap heel die bruiloft wil verzieken.
Brian is nooit zo goedgelovig, die gelooft nooit dat Jaap oprecht met hen wilt spelen. Gaat er alleen maar om dat die bruiloft zo verziekt wordt zonder dat hij er iets voor te doen. Hij kwam bijna klaar op het feit dattie in het Guiness Book of Records kwam als langstzittende. Hij haatte Nadia en Dennix omdat zij de eerste RLS baby hebben en nu heeft Huub de bruiloft. Dat kan onze messias niet aan hoor. Daarom is hij zo maf volgens mij de laatste tijd.
Is de pruik aan het groeien? Wat een formaat!quote:
Ja maar dat wordt steeds niet uit gezonden! Das toch lullig voor die jongen!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar hij heeft toch al het record voor eerste wife beater in een rls???
Ik vind dat die pruik al een klein beetje op stro begint te lijken.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:57 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is de pruik aan het groeien? Wat een formaat!
klein beetje?? fries staat watertandend in zn stal hoor!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:59 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik vind dat die pruik al een klein beetje op stro begint te lijken.
Al??? een beetje??? Dat ding komt inmiddels tot leven! Kwam mooi uit de winkel, ging dood op dr hoofd en wordt nu weer tot leven gewekt door een heel ecosysteem!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:59 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik vind dat die pruik al een klein beetje op stro begint te lijken.
Ricardo heeft een domme slip aanquote:Op donderdag 3 april 2008 01:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Ow gut, die 2 halve zolen springen uit bed om af te luisteren...
ja wat een sukkels... ze kunnen er ook gewoon bij gaan zittenquote:Op donderdag 3 april 2008 01:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Ow gut, die 2 halve zolen springen uit bed om af te luisteren...
Maar ratten zijn daar gek op. Wil wel eens weten hoe amanda haar eruit ziet onder die pruik. Te lang op is niet goed. Volgens mij krijg je daar zelfs haaruitval tot kale pleken van.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Al??? een beetje??? Dat ding komt inmiddels tot leven! Kwam mooi uit de winkel, ging dood op dr hoofd en wordt nu weer tot leven gewekt door een heel ecosysteem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |