Helemaal met je eens.....terecht dat hij het doet in mijn ogen. Huub heeft hem en Claire al weken aan een touwtje. Tijd voor een tikkie terugquote:Op donderdag 3 april 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
Jaap heeft nu gewoon B en A nodig voor Claire eruit te krijgen. Hij is nu bang dat H en C net zo sterk, of sterker, worden als B en A.
Maar ik weet zeker dat als C eruit is hij samen met H B en A aan gaat vallen. Hij wil gewoon allebei de stelletjes (in zijn ogen een te sterke combinatie) uit elkaar wrikken.
Mooie OP hoor, zoveel was er in de vorige COS toch niet gebeurd (toch vreemd dat ie zo razendsnel weer vol was?)quote:Op donderdag 3 april 2008 00:10 schreef Yavido het volgende:
Zooo, OP iesj fertig ja.![]()
Beetje kort & krachtig, dat dan weer wel....
Natuurlijk is er niks mis met Claire, gewoon een naïefe lieve muts. Maar in deze setting vind ik dat er van alles mis is met haar aanwezigheidquote:Op donderdag 3 april 2008 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire raak je pas als Huub geraakt wordt. Verder zegt die gewoon haar ding op een normale toon... en daar kunnen de anderen het maar mee doen.
Nou dat denk ik dus helemaal niet..... als het een SMS finale wordt gaan de stemmen van Amanda naar Brian of andersom.... Huub weg dan kan ie misschien nog stemmers naar zich toe trekken.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
Jaap heeft nu gewoon B en A nodig voor Claire eruit te krijgen. Hij is nu bang dat H en C net zo sterk, of sterker, worden als B en A.
Maar ik weet zeker dat als C eruit is hij samen met H B en A aan gaat vallen. Hij wil gewoon allebei de stelletjes (in zijn ogen een te sterke combinatie) uit elkaar wrikken.
Zusje van BB Bram... close met Bart... Vader die instemt met een trouwerij?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niks mis met Claire, gewoon een naïefe lieve muts. Maar in deze setting vind ik dat er van alles mis is met haar aanwezigheid
Bart gaat er toch niet in?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
Word tijd dat die achterban er in komt.Kom op Bart,sla die Brian op zijn bek en trek de pruik van Amanda af en pak je rugzak en loop weer naar buiten.
Jaap laat nu ook zien dat hij banger is voor Huub dan voor B en A.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.....terecht dat hij het doet in mijn ogen. Huub heeft hem en Claire al weken aan een touwtje. Tijd voor een tikkie terug
Het gerucht gaat van wel en sindsdien post Bart ook niet meer.Er komt iemand voor Claire en heeft ook iets met een bloempot ofzo te maken.Heeft Bart wel eens met een bloempot ofzo gegooid in BB.quote:
Nog los van het feit dat Huub Jaap beloofd heeft om Claire eruit te stemmen. En het begint nu wel te dagen dat Huub dat helemaal nooit van plan is geweest......quote:Op donderdag 3 april 2008 00:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jaap laat nu ook zien dat hij banger is voor Huub dan voor B en A.
Anders ging hij nu tegen B en A, maar dan blijven H en C samen, en daar is hij dus banger voor als B en A samen. Hij wil beginnen met het gevaarlijkste stelletje voor hem. Zonder H weet hij dat hij afgeschreven is: no more backup. Dus C moet eruit, en dan kan hij samen met H tegen B en A.
Goed plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |