Nou leuk weer een maand alle ballen op Huub,moet hij weer aan de bak.Laat die twee debielen het eens zwaar hebben.Huub heeft de finale dubbel en dwars verdiend,hoeveel heeft hij al voor zijn kiezen gehad.Wil nu wel eens na al die tijd zien hoe Amanda en Brian overeind blijven met alle ballen op hun.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Jaap gaat liever de finale in met Huub en Claire dan met Brian en Amanda, dit is volgens mij van te voren met Huub afgesproken, maar dat betekend wel dat Jaap en Huub niet met elkaar kunnen spreken ergens over, ivm afluisteren, dit is toch veel beter dan afluisteren. Jaap geloofd echt niet dat hij kans maakt met Brian en Amanda in de finale. Brian moet wel het idee krijgen dat er echt met Jaap iets besproken kan worden, zonder dat Brian in de gaten heeft dat het fake is. Jaap weet ook dat het hem pp gaat kosten als hij naar Brian en Amanda gaat.
dat is helemaal prima..... maar Huub vraagt al weken of ze al zullen beginnen tegen B&Aquote:Op woensdag 2 april 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah....Jaap heeft intenties om eindelijk weer los te komen, is het hier weer niet goed.....
Nou tot nu toe snapt ze Ricardo nog niet en gaat ze er flink op door! Vind t wel lachen, Wicardo/Rachel zit zich in 30 bochten te wringen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Toch vind ik het wel leuk......Het is tijd dat tante "Ik snap het" het ook eens voor haar kiezen krijgt.
Doei Petraaquote:Op donderdag 3 april 2008 00:11 schreef petraa het volgende:
IK ga naar me nest! Het is mij TE gescript vanavond!
Hij is weer Saxayyyyyquote:Op donderdag 3 april 2008 00:10 schreef Yavido het volgende:
Zooo, OP iesj fertig ja.![]()
Beetje kort & krachtig, dat dan weer wel....
Claire raak je pas als Huub geraakt wordt. Verder zegt die gewoon haar ding op een normale toon... en daar kunnen de anderen het maar mee doen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Toch vind ik het wel leuk......Het is tijd dat tante "Ik snap het" het ook eens voor haar kiezen krijgt.
Nou word leuk,,Jaap bij Claire onder de douche,Huub op tilt en weer een boete.Brian en Amanda die dan weer lachen en vergeet niet dat we nu elke dag die slabek gaan horen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is helemaal prima..... maar Huub vraagt al weken of ze al zullen beginnen tegen B&A
Dan geeft tie als reactie... nee ik zit prima
Brian komt smiddags babbelen... Jaap wordt naar achter geroepen... komt het rode koontjes terugbinnen en ineens mogen ze los...... (script all over)![]()
één voordeel, streams zijn niet meer saai
Ik heb echt het vermoeden dat Japie en Huub dit af hebben gesproken. Net als toen met die stemming voor de 10.000 euries. Dat hadden ze offstream besproken, en zelfs Lieke wist er niets van.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is helemaal prima..... maar Huub vraagt al weken of ze al zullen beginnen tegen B&A
Brian komt smiddags babbelen... Jaap wordt naar achter geroepen... komt het rode koontjes terugbinnen en ineens mogen ze los...... (script all over)![]()
ikke nietquote:Op donderdag 3 april 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
Nou, gebeurd er weer eens wat, gaat iedereen hier naar bed
Sneaky Huub is vooral bezig met zijn eigen positie, daarvoor is het belangrijk dat iedereen Claire met rust laat, zodat ze zijn easy backup kan zijn. Dat is dan ook Huub's inzet richting Jaap.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |