quote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef akveor het volgende:
Ach gossie die laffe Jaap is van plan bij Claire onder de douche te gaan staan. Laat hem dat bij Amanda proberen. Brian is vrij open naar Jaap toe. Ben benieuwd hoe dat uitpakt.
Waarom is het toch zo logisch dat er niet tegen B en A gespeeld wordt? Onbegrijpelijk.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap is zo onvoorspelbaar als het Nederlandse weer. Hij maakt afspraken met Huub die hij nakomt of niet.
Voor 80% zeg ik dat hij aan de kant van Huub staat. Maar ja. tis Jaap
cap: Guuskequote:Op woensdag 2 april 2008 23:07 schreef Varen het volgende:
Dimitri staat op het punt om weg te gaan A & B willen hem ontslaan
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef chufi het volgende:
Dimi is OK , in mijn ogen. Nu wordt ie aangevallen op het feit dat ie vorige week een kennis meenam die met Brian vocht (bravo Dinos) Verder was ie altijd correct en dat niet boksen tegen Breien heeft ie ook goed gezegd.
Verder belachelijk dat ie niet op vakantie mag gaan ..
Theorie oefenen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:50 schreef petraa het volgende:
En Huub gaat weer in de chill zitten.
Nee joh, die heeft nu dubbele dekking, zowel van Jaap als van Huub, al weten die twee dat dan weer niet van elkaar.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:54 schreef Copycat het volgende:
Maar wordt Dimitri nu wel of niet ontslagen? Of is dat nog ongewis?
Dank je! Kan ik met een gerust hart gaan slapen. Met mijn matten in mijn nachtkastje gefrot.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee joh, die heeft nu dubbele dekking, zowel van Jaap als van Huub, al weten die twee dat dan weer niet van elkaar.
Dat dus!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:54 schreef mazaru het volgende:
Jaap gaat Huub uitlokken.
Ik dacht dat dat tegen de regels was?
Hou ze gewoon in gaat heel goed kijk maar naar Amanda!!!!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je! Kan ik met een gerust hart gaan slapen. Met mijn matten in mijn nachtkastje gefrot.
Slaap wel.....quote:Op woensdag 2 april 2008 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je! Kan ik met een gerust hart gaan slapen. Met mijn matten in mijn nachtkastje gefrot.
heb ook het gevoel dat hij het er niet mee eens is (idd...... de kleur op zijn kaken van spanning)quote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg toch heel erg het idee dat dit niet van Jaap af komt.
Moet je kijken wat een kleur die heeft
[ afbeelding ]
Bij Huub niet,alleen tegen Brian en Amanda mag het niet.Hoe oneerlijk is het spel zeg,die twee idioten mogen niet flippen en Huub en Claire wel.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:54 schreef mazaru het volgende:
Jaap gaat Huub uitlokken.
Ik dacht dat dat tegen de regels was?
Doet die het weer? Altijd als hij een kunstje opvoert dan trekt hij met zijn mond. Deed die dat?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef akveor het volgende:
Jaap... je lip.
Jaap trekt met zijn lip en dan acteert hij.Maar ik denk dat hij moet.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg toch heel erg het idee dat dit niet van Jaap af komt.
Moet je kijken wat een kleur die heeft
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Doet die het weer? Altijd als hij een kunstje opvoert dan trekt hij met zijn mond. Deed die dat?
Te laf om tegen Brian en Amanda te spelen en wel voor Brian tegen Huub en Claire te gaan werken, nee dat vind ik niet leukquote:Op woensdag 2 april 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah....Jaap heeft intenties om eindelijk weer los te komen, is het hier weer niet goed.....
Joris zegt niet zo veel, geloof ook niet dat hij de streams intensief volgt..........quote:Op woensdag 2 april 2008 23:55 schreef neehe het volgende:
Nou Joris heeft Huub heel wat te vertellen over Jaap.
Come on...Huub heeft door Claire's aanwezigheid Jaap links laten liggen....'t lijkt mij tijd om dat recht te zettenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Te laf om tegen Brian en Amanda te spelen en wel voor Brian tegen Huub en Claire te gaan werken, nee dat vind ik niet leuk
Mijn Claire, wat doe je??quote:Op donderdag 3 april 2008 00:01 schreef Dementor het volgende:
Terror op Claire ole ole!
Weet je nog die reclame campagne van een hele tijd terug met die zwarte posters en billboard?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
Ik kan hier niet langer meer tegen.
Die stinkredactie speelt het spel. Niet de mensen die wij zien
Moet hij nodig zeggen....dombo...quote:Op donderdag 3 april 2008 00:00 schreef Guuskeee het volgende:
even uitleggen aan claire dat ze niet voor amanda of brian moet zijn in een discussie
Brian zal geen actieve rol spelen in het verneuken ervan...dàt is zeker..quote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef Desii het volgende:
Het huwelijk mag verneukt worden.......... wat een kotsgedoe
Weer zijn Brian&Amanda gevrijwaard van alle commotie
Dit spel is veel smeriger dan wij doorhebben.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je nog die reclame campagne van een hele tijd terug met die zwarte posters en billboard?
Wie stonden daarop?
Huub,Brian,Amanda en Jaap.
met Jaap erbijquote:Op donderdag 3 april 2008 00:06 schreef akveor het volgende:
Brian gaat een blokje om met Amanda..... Hij loopt alleen maar klaar te komen.... ze gaan naar het kantoor... waar straks ook Amanda wel aan d'r trekken zal komen.
Oooh Rens?? dat is niet geil!quote:
Claire wordt opgewarmt.... Wicardo is per ongeluk al te ver in het script.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:06 schreef Guuskeee het volgende:
waarom gat die achterlijke flipflop zo tegen claire tekeer? hij was toch onpartijdig? spasje
[ afbeelding ]
Joh heeft het kind ook dr genotje, van die anale poetsbeurten krijgt ze ze niet...quote:Op donderdag 3 april 2008 00:06 schreef akveor het volgende:
Brian gaat een blokje om met Amanda..... Hij loopt alleen maar klaar te komen.... ze gaan naar het kantoor... waar straks ook Amanda wel aan d'r trekken zal komen.
Doei Mazaru, tot morgenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
KLIK!!!
Ik ben weg, dit wordt echt te gek.
Hasta manyana
truste danquote:Op donderdag 3 april 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
KLIK!!!
Ik ben weg, dit wordt echt te gek.
Hasta manyana
30 Zilverlingen.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire wordt opgewarmt.... Wicardo is per ongeluk al te ver in het script.
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit spel is veel smeriger dan wij doorhebben.
Ik hou er niet van om in de zeik genomen te worden
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh en we hebben weer een Stook-Rachel..
Wat een kut-streams... Lieg-Jaap, Stook-Rachel, Dominee-Brian en Dwarlezing-Mannie... wat een feest...
Nou leuk weer een maand alle ballen op Huub,moet hij weer aan de bak.Laat die twee debielen het eens zwaar hebben.Huub heeft de finale dubbel en dwars verdiend,hoeveel heeft hij al voor zijn kiezen gehad.Wil nu wel eens na al die tijd zien hoe Amanda en Brian overeind blijven met alle ballen op hun.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:07 schreef CHAOS_ het volgende:
Jaap gaat liever de finale in met Huub en Claire dan met Brian en Amanda, dit is volgens mij van te voren met Huub afgesproken, maar dat betekend wel dat Jaap en Huub niet met elkaar kunnen spreken ergens over, ivm afluisteren, dit is toch veel beter dan afluisteren. Jaap geloofd echt niet dat hij kans maakt met Brian en Amanda in de finale. Brian moet wel het idee krijgen dat er echt met Jaap iets besproken kan worden, zonder dat Brian in de gaten heeft dat het fake is. Jaap weet ook dat het hem pp gaat kosten als hij naar Brian en Amanda gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |