Dat heb je wel goed gedaan!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sta anders al dik 3 jaar geregistreerd en deed toen nog MBO.Zonder moeder's hulp.
![]()
Ben ik nu ook beter dan VMBO'ers? Oh wacht, ik was zelf ooit VBO'er.![]()
Straks ga ik nog denken dat ik ook Universitair moet doen zodat ik erbij hoor en mensen me leuk gaan vinden. Want zelfs HBO is voor veel mensen nog niet goed genoeg. Zonde hoor.
Jij bent echt cool zeg! Hehehe waarschijnlijk werk je zelf bij de Mac.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat heb je wel goed gedaan!![]()
Verder hoef je niet naar de universiteit hoor, werken is ook prima. Niet iedereen kan student worden.
Waarom kan je er slecht tegen als iemand anders wel iets bereikt en jij niet?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij bent echt cool zeg! Hehehe waarschijnlijk werk je zelf bij de Mac.
Hahahahahaha hoe weet jij dat ik niks bereik?!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom kan je er slecht tegen als iemand anders wel iets bereikt en jij niet?
Ik moest glimlachen bij het aanschouwen van jouw reactie.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Verder hoef je niet naar de universiteit hoor, werken is ook prima. Niet iedereen kan student worden.
Jij bent putjesschepper? Of zesjeshaler in een of andere slappe rechtenstudie? Je doet net of "student worden" zo'n enorme prestatie is wat je met hand en tand moet verdedigen.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Omdat je "hahahahahaha" typt.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hahahahahaha hoe weet jij dat ik niks bereik?!![]()
Ja joh. Heel fok is gestart op de basisschool met een perfecte score op de Cito-toets, gelijk naar Gymnasium, en hup naar de Universiteit. Daarom meld iedereen zich op fok aan, om een stukje van hun intelligentie kwijt te kunnen op simpele forums met allerlei nutteloze topics want iedereen kijkt natuurlijk enorm naar ze op want MBO- ers en alles daaronder is toch maar te dom voor fok.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:15 schreef Wadloper het volgende:
Heel Fok is natuurlijk universitair opgeleid, dus moet er vooral veel gekotst worden op het MBO he...
Schat dat toch wel rond de 45% van heel Fok! het MBO niveau heeft, of heeft gedaan
Ja dit dus.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja joh. Heel fok is gestart op de basisschool met een perfecte score op de Cito-toets, gelijk naar Gymnasium, en hup naar de Universiteit. Daarom meld iedereen zich op fok aan, om een stukje van hun intelligentie kwijt te kunnen op simpele forums met allerlei nutteloze topics want iedereen kijkt natuurlijk enorm naar ze op want MBO- ers en alles daaronder is toch maar te dom voor fok.![]()
Heerlijk, die vooroordelen van dergelijke topics. Straks wordt er nog gezegt dat alle Gothics depressief zijn, Breezers sletten zijn, negers lui en moslims extremisten.
Oh wacht, dat is al zo. En wie starten die topics? Ook MBO-ers? Nee, dat zijn vast de Universitaire lui die zo goed kunnen analyseren.
Er zijn ook MBO opleidingen waar je gewoon 5 dagen naar school gaat zonder dat je werkt. Dus je post slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef DANILXL het volgende:
ik zie het steeds vaker. Dagbladen noemen MBO'ers studenten. Dit slaat helemaal nergens op
als iemand die klaar is met het vmbo havo gaat doen wordt het een scholier en anders wordt het een student
bovendien kun je iemand die 1 dag in de week een simpel klasje volgt en voor de rest 4 dagen in de week stage loopt verschillende periodes verdeeld over verschillende werkgevers.
het ergste wat ik ben tegengekomen was nog wel in het NHD waarin stond dat er iemand a.s. maandag afstudeert aan de praktijkschool![]()
![]()
ik heb niks tegen mbo'ers maar dit gaat me gewoon te ver
Ja, want geloven dat iemand echt aan de universiteit studeert is wel eng he. Wij geloven mensen toch ook als ze zeggen dat ze MBO doen?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja joh. Heel fok is gestart op de basisschool met een perfecte score op de Cito-toets, gelijk naar Gymnasium, en hup naar de Universiteit. Daarom meld iedereen zich op fok aan, om een stukje van hun intelligentie kwijt te kunnen op simpele forums met allerlei nutteloze topics want iedereen kijkt natuurlijk enorm naar ze op want MBO- ers en alles daaronder is toch maar te dom voor fok.![]()
Heerlijk, die vooroordelen van dergelijke topics. Straks wordt er nog gezegt dat alle Gothics depressief zijn, Breezers sletten zijn, negers lui en moslims extremisten.
Oh wacht, dat is al zo. En wie starten die topics? Ook MBO-ers? Nee, dat zijn vast de Universitaire lui die zo goed kunnen analyseren.
Tuurlijk. Ik zeg ook niet dat het niet zo is. Je hebt op Fok van alles. Het is een site waarop zoveel mensen komen. Ongeacht opleiding, leeftijd, ras, sociale klasse etc etc.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, want geloven dat iemand echt aan de universiteit studeert is wel eng he. Wij geloven mensen toch ook als ze zeggen dat ze MBO doen?
Ai, fatsoenlijk Nederlands kunnen is tegenwoordig ook al geen vereiste meer op het MBO?quote:Op donderdag 3 april 2008 17:40 schreef dikkedorus het volgende:
Ik irriteer me er enorm aan, vooral omdat ik uit ervaring weet dat MBO niet per definitie vol zit met geestelijk achtergestelde putjesscheppers.
Kon het niet latenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:40 schreef dikkedorus het volgende:
Ik irriteer erger me er enorm aan, vooral omdat ik uit ervaring weet dat MBO niet per definitie vol zit met geestelijk achtergestelde putjesscheppers.
Je hele betoog aan gruzelementen.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:40 schreef dikkedorus het volgende:
Ik irriteer me er enorm aan, vooral omdat ik uit ervaring weet dat MBO niet per definitie vol zit met geestelijk achtergestelde putjesscheppers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |