abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57805376
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 3 april 2008 @ 15:14:30 #127
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57805415
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik sta anders al dik 3 jaar geregistreerd en deed toen nog MBO. Zonder moeder's hulp.
Ben ik nu ook beter dan VMBO'ers? Oh wacht, ik was zelf ooit VBO'er.
Straks ga ik nog denken dat ik ook Universitair moet doen zodat ik erbij hoor en mensen me leuk gaan vinden. Want zelfs HBO is voor veel mensen nog niet goed genoeg. Zonde hoor.
Dat heb je wel goed gedaan!
Verder hoef je niet naar de universiteit hoor, werken is ook prima. Niet iedereen kan student worden.
  donderdag 3 april 2008 @ 15:42:19 #128
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_57805941
Is jouw kloon voor dit soort zaken geband ofzo, Pool?
  donderdag 3 april 2008 @ 15:46:48 #129
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_57806049
Achso, vroeger dacht ik dat het VWO en de UNI enzo, voor hele slimme mensen was,,
Helaas is dat niet waar
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  donderdag 3 april 2008 @ 15:48:43 #130
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_57806095
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:14 schreef Pool het volgende:

[..]

Verder hoef je niet naar de universiteit hoor, werken is ook prima. Niet iedereen kan student worden.
Jij bent echt cool zeg! Hehehe waarschijnlijk werk je zelf bij de Mac.
It's you my love, you who are the stranger
  donderdag 3 april 2008 @ 15:50:33 #131
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_57806128
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:48 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Jij bent echt cool zeg! Hehehe waarschijnlijk werk je zelf bij de Mac.
Waarom kan je er slecht tegen als iemand anders wel iets bereikt en jij niet?
  donderdag 3 april 2008 @ 16:04:35 #132
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_57806454
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:50 schreef Biels het volgende:

[..]

Waarom kan je er slecht tegen als iemand anders wel iets bereikt en jij niet?
Hahahahahaha hoe weet jij dat ik niks bereik?!
It's you my love, you who are the stranger
pi_57806488
quote:

[..]
Niet iedereen kan student worden.
Ik ben al student.
  donderdag 3 april 2008 @ 16:06:29 #134
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57806503
quote:

[..]

Ik moest glimlachen bij het aanschouwen van jouw reactie.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 3 april 2008 @ 16:12:30 #135
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_57806630
quote:

[..]

Jij bent putjesschepper? Of zesjeshaler in een of andere slappe rechtenstudie? Je doet net of "student worden" zo'n enorme prestatie is wat je met hand en tand moet verdedigen.

Van alle studies vond ik mijn HBO opleiding eigenlijk het meest waardevolle. De uni gaat overal net iets langer op door, maar het moeilijkste deel heb je dan allang gehad.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  donderdag 3 april 2008 @ 16:15:15 #136
148385 Wadloper
Noorderling
pi_57806683
Heel Fok is natuurlijk universitair opgeleid, dus moet er vooral veel gekotst worden op het MBO he...
Schat dat toch wel rond de 45% van heel Fok! het MBO niveau heeft, of heeft gedaan
  donderdag 3 april 2008 @ 16:15:29 #137
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_57806688
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Hahahahahaha hoe weet jij dat ik niks bereik?!
Omdat je "hahahahahaha" typt.
pi_57807029
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:15 schreef Wadloper het volgende:
Heel Fok is natuurlijk universitair opgeleid, dus moet er vooral veel gekotst worden op het MBO he...
Schat dat toch wel rond de 45% van heel Fok! het MBO niveau heeft, of heeft gedaan
Ja joh. Heel fok is gestart op de basisschool met een perfecte score op de Cito-toets, gelijk naar Gymnasium, en hup naar de Universiteit. Daarom meld iedereen zich op fok aan, om een stukje van hun intelligentie kwijt te kunnen op simpele forums met allerlei nutteloze topics want iedereen kijkt natuurlijk enorm naar ze op want MBO- ers en alles daaronder is toch maar te dom voor fok.
Heerlijk, die vooroordelen van dergelijke topics. Straks wordt er nog gezegt dat alle Gothics depressief zijn, Breezers sletten zijn, negers lui en moslims extremisten.
Oh wacht, dat is al zo. En wie starten die topics? Ook MBO-ers? Nee, dat zijn vast de Universitaire lui die zo goed kunnen analyseren.
  donderdag 3 april 2008 @ 16:36:09 #139
85129 dikkedorus
pi_57807134
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja joh. Heel fok is gestart op de basisschool met een perfecte score op de Cito-toets, gelijk naar Gymnasium, en hup naar de Universiteit. Daarom meld iedereen zich op fok aan, om een stukje van hun intelligentie kwijt te kunnen op simpele forums met allerlei nutteloze topics want iedereen kijkt natuurlijk enorm naar ze op want MBO- ers en alles daaronder is toch maar te dom voor fok.
Heerlijk, die vooroordelen van dergelijke topics. Straks wordt er nog gezegt dat alle Gothics depressief zijn, Breezers sletten zijn, negers lui en moslims extremisten.
Oh wacht, dat is al zo. En wie starten die topics? Ook MBO-ers? Nee, dat zijn vast de Universitaire lui die zo goed kunnen analyseren.
Ja dit dus.
pi_57807241
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef DANILXL het volgende:
ik zie het steeds vaker. Dagbladen noemen MBO'ers studenten. Dit slaat helemaal nergens op

als iemand die klaar is met het vmbo havo gaat doen wordt het een scholier en anders wordt het een student

bovendien kun je iemand die 1 dag in de week een simpel klasje volgt en voor de rest 4 dagen in de week stage loopt verschillende periodes verdeeld over verschillende werkgevers.

het ergste wat ik ben tegengekomen was nog wel in het NHD waarin stond dat er iemand a.s. maandag afstudeert aan de praktijkschool

ik heb niks tegen mbo'ers maar dit gaat me gewoon te ver
Er zijn ook MBO opleidingen waar je gewoon 5 dagen naar school gaat zonder dat je werkt. Dus je post slaat helemaal nergens op.
  donderdag 3 april 2008 @ 16:52:01 #141
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_57807504
Ik geef alvast een samenvatting van het topic na 10 pagina's

• Huilenden mbo'ers en hbo'ers die graag student genoemd willen worden
  • Mensen die betogen dat sommige mensen heul slim zijn maar te lui en daarom mbo doen
  • mensen die vinden dat iedereen laag, danwel hoog, opgeleid gewoon zijn bijdrage moet leveren aan de maatschappij
  • Lachende WO'ers die betogen dat BO'ers niet kunnen betogen en/of spellen
  • Mensen die betogen dat alleen technische studies het predikaat "moeilijk" verdienen en studies als rechten en geneeskunde afdoen als makkelijk en door iedere mongool te halen.
  • Mensen die betogen dat alle WO'ers zijn wereldvreemde nerds die nog geen ei kunnen bakken
  • Mensen die betogen dat alle BO'ers kunnen nog net lezen maar kunnen vooral straten maken en badkamers betegelen

ETC
    *wederom popcorn pakt
  • hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
      donderdag 3 april 2008 @ 17:09:59 #142
    98000 Biels
    Spreekt boekdelen
    pi_57807880
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, want geloven dat iemand echt aan de universiteit studeert is wel eng he. Wij geloven mensen toch ook als ze zeggen dat ze MBO doen?
    pi_57807972
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 17:09 schreef Biels het volgende:

[..]

Ja, want geloven dat iemand echt aan de universiteit studeert is wel eng he. Wij geloven mensen toch ook als ze zeggen dat ze MBO doen?
    Tuurlijk. Ik zeg ook niet dat het niet zo is. Je hebt op Fok van alles. Het is een site waarop zoveel mensen komen. Ongeacht opleiding, leeftijd, ras, sociale klasse etc etc.
    Ik probeer met mijn post alleen maar te zeggen dat er op MBO-ers en alles daaronder niet zo neergekeken hoeft te worden. Dat is niet speciaal gericht aan mensen van de Universiteit. Vind het alleen maar knap als je daarheen kan om te studeren.
    pi_57808296
    Ik had laatst een topic waar ik niet had gezegd dat ik op MLO (Middelbare Laboratorium Opleiding) zat, krijg ik ongeveer zo'n soort reactie:

"HBO scholen zijn vaak kut georganiseerd... (nog wat tekst)"

Ik zet in een reactie daarop dat het een MBO-school is. Gelijk reageren er vier van die trieste mannetjes die wat voor denken te stellen met mischien wel de meest voorkomende reactie op Fok:

"MBO "

Lijkt wel alsof er een stel gefrustreerde gasten constant op zoek zijn in topics naar iemand die MBO doet om even te laten zien hoe veel beter hij wel niet is dan een MBO-er.
      donderdag 3 april 2008 @ 17:40:45 #145
    85129 dikkedorus
    pi_57808514
    Ik irriteer me er enorm aan, vooral omdat ik uit ervaring weet dat MBO niet per definitie vol zit met geestelijk achtergestelde putjesscheppers.
    pi_57808730
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 17:40 schreef dikkedorus het volgende:
    Ik irriteer me er enorm aan, vooral omdat ik uit ervaring weet dat MBO niet per definitie vol zit met geestelijk achtergestelde putjesscheppers.
    Ai, fatsoenlijk Nederlands kunnen is tegenwoordig ook al geen vereiste meer op het MBO?
    pi_57808734
    quote:
    Ik irriteer erger me er enorm aan, vooral omdat ik uit ervaring weet dat MBO niet per definitie vol zit met geestelijk achtergestelde putjesscheppers.
    Kon het niet laten
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
    pi_57808756
    dubbel
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
      donderdag 3 april 2008 @ 17:55:08 #149
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_57808845
    quote:
    Je hele betoog aan gruzelementen.
    Zyggie.
      donderdag 3 april 2008 @ 17:56:36 #150
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_57808876
    Goh, wat ben ik origineel. Had ik maar nooit onderwijs genoten, dan was ik een vrije denker geweest.
    Zyggie.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')