Resultaat: Snakey voelt zich gevleid en houdt voor altijd rekening met jouw gevoelens en hij zal je nooit meer kwetsen met slotjes....quote:Hij heeft potentie als baggertopic sluiter.
Heulemaal niet!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef iuvenis het volgende:
[..]
JIj bent al de hele tijd de maestro bitch aan het uithangen...![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
TS, je maakt je status als eencellig oerdier weer waar, het is heel simpel, is je topic kudt/bagger, gaat het op slot, tenzij het een oud gediende is (Conflict/paultjuhhh red.) , die hebben allang hun sporen verdient.
Want?quote:
Volgens mij ben je gewoon les aan het nemen bij Ludo Sanders...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
TS, je maakt je status als eencellig oerdier weer waar, het is heel simpel, is je topic kudt/bagger, gaat het op slot, tenzij het een oud gediende is (Conflict/paultjuhhh red.) , die hebben allang hun sporen verdient.
De enige sporen die paultjuhhh verdient zijn die van een auto die over zijn hoofd gaat.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Lach er maar om, afgeleid van zijn notes heeft hij al meer dingen gedaan op ONZ dan menig van jullie ooit zullen bereiken.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef MASD het volgende:
[..]
De enige sporen die paultjuhhh verdient zijn die van een auto die over zijn hoofd gaat.
Godverdomme Deox, zit niet zo de troll uit te hangen. Ik lig nu al voor de 5de keer op de grond van het lachen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Lach er maar om, afgeleid van zijn notes heeft hij al meer dingen gedaan op ONZ dan menig van jullie ooit zullen bereiken.
Als jij denkt dat ik dit voor jan lul aan het vertellen ben, dan ben ik klaar hiermee.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Godverdomme Deox, zit niet zo de troll uit te hangen. Ik lig nu al voor de 5de keer op de grond van het lachen.
Hup, paultjuhhh niveau.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik dit voor jan lul aan het vertellen ben, dan ben ik klaar hiermee.
Hoe kan een baggeraar dan respect krijgen? Toch niet bitches spanken?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik dit voor jan lul aan het vertellen ben, dan ben ik klaar hiermee.
Die zaademmer van een TS heeft het weer in zijn tumor-geïnfesteerde bol ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:33 schreef Maisnon het volgende:
Wat een lintwormentopic weer.
Ik heb vandaag minder dan normaal gepost hoor... Ik moest ook nog ff Foo fighters en kiss drummen...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Die zaademmer van een TS heeft het weer in zijn tumor-geïnfesteerde bol ja.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Lach er maar om, afgeleid van zijn notes heeft hij al meer dingen gedaan op ONZ dan menig van jullie ooit zullen bereiken.
Hey, drummer. Dat is al tenminste 1 punt in de plus.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag minder dan normaal gepost hoor... Ik moest ook nog ff Foo fighters en kiss drummen...
Er kwam zuchtend een húúúúúú vrij bij het lezen van deze post.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Die heeft altijd al bestaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:27 schreef cablegunmaster het volgende:
hey is dit de nachtbagger
btw is er een anti cablegunmaster groep ontstaan waar ik geen weet van heb?
mwhoah , ik kan je natuurlijk afwijzen als de rest doetquote:Op donderdag 3 april 2008 01:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Vriendjes worden? mij mogen ze ook al niet.
Zal ik je dan nu maar alvast pijpen?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah , ik kan je natuurlijk afwijzen als de rest doet![]()
maarja, ben niet onaardig![]()
is goedtot dat ik je dump en je stom vind ok ?
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Zal ik je dan nu maar alvast pijpen?ik zal wel je teefje zijn.
Zeg, hoor jij nog niet in bed te liggen!?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is goed en GEEN tanden gebruiken ok? anders krijg je de zweep erover
Zeg hoor jij niet eens de zweep te krijgen voor ongehoorzaam gedrag?quote:Op donderdag 3 april 2008 01:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Zeg, hoor jij nog niet in bed te liggen!?
Hell, ik ben hier nu de dominator. hup, op je knieen en biecht op.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zeg hoor jij niet eens de zweep te krijgen voor ongehoorzaam gedrag?
quote:Op donderdag 3 april 2008 01:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Hell, ik ben hier nu de dominator. hup, op je knieen en biecht op.
Zo werkt dat niet hier he. ik heb meer posts dus ik bepaal wat er gaat gebeuren. Daarnaast zie ik er stoerder uit.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
GVD... de teefjes van tegenwoordig en dat durft zomaar tegen mij te praten
* cablegunmaster Schopt MASD zo het kippen hok in
Op stal zul je morgen piep je wel anders.
welke is achterlijk dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 02:04 schreef Jordy-B het volgende:
ik heb nog meer posts dus ik bepaal wat er gaat gebeuren...
MASD, neem eens een wat minder achterlijk usericon. Cablegunmaster, donder naar je nest joh.
Topquote:
En ik heb er nog meer. En profielaanpasrechten en een banknop.quote:Op donderdag 3 april 2008 02:04 schreef Jordy-B het volgende:
ik heb nog meer posts dus ik bepaal wat er gaat gebeuren...
Ik kijk wel uit, straks komt tong langs.quote:Op donderdag 3 april 2008 02:19 schreef Martinoss het volgende:
verkapt ik-ben-beter-dan-jou-want-ik-heb-meer-posts topique
Doe es liefquote:Op donderdag 3 april 2008 02:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En ik heb er nog meer. En profielaanpasrechten en een banknop.
Zag ik Deoxy nou werkelijk paultjuhh op hetzelfde niveau als conflict zetten? Paultjuhh is nog niet goed genoeg om als remschijf van conflicts auto te dienen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |