Anders kunnen ze het niet vers noemen natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:16 schreef Studiotje het volgende:
McFlurry Solero gaat eruitKomt een nieuwe met bosvruchten en koekstukjes ofzo
En Vers Fruit word ook vernieuwd! Vanaf 7 Juli!
Acht hele topics...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoe kan je nou in godsnaam een heel topic wijden aan deze bocht.
Das niet bepaald naast de deur...quote:
Dan is de deur dus op de verkeerde plaatsquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:05 schreef OA het volgende:
[..]
Das niet bepaald naast de deur...![]()
Maastricht ben ik ze ook weleens tegengekomen. Maar ook dat is niet naast de deur...
Ik wist gewoon dat jij zou reageren...quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is de deur dus op de verkeerde plaats.
Want Duitsland is hier wel naast de deur, en Maastricht is ook niet zo ver weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, binnenkort moeten we die kant weer eens op voor een kraambezoek, dus dan meteen maar even een McRib halen.![]()
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Idd! Was de naam even kwijt! Wanneer die er is meteen even proberenquote:Op donderdag 26 juni 2008 07:28 schreef Remzz het volgende:
Klopt Mc Flurry cornetto bosvruchten, ziet er erg lekker uit
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Anders kunnen ze het niet vers noemen natuurlijk
Gewoon vanilleyoghurt van Danone met aardbeien en bosbessen. Goed te eten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:47 schreef Qwea het volgende:
ik zit net te kijken, heeft iemand die fruit en yoghurt al gehad? En is die lekker?
en niemand heeft zeker een recept ergens van die mcchicken saus?
Mijn neef heeft de eigenaardige gewoonte drie bic macs op elkaar te stapelen en zo in zijn mond te stoppen en hij is niet een of andere sugar lee hupar figuur,Dus ik zeg doable!quote:Ik heb morgen een weddenschap om in een uur tijd zes van die Big Mac-krengen naar binnen te werken. Doable?
McChicken heeft helemaal geen ijsbergslaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef DarkerThanBlack het volgende:
De McChicken heeft veel ijsbergsla. Anders neem je toch gewoon een salade.
Ik kies normaal iets van... big mac + chicken + 2 hb + grote cola. Mij hoor je niet klagen hoor over de Chicken, behalve dat hij 3 euro kostquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef DarkerThanBlack het volgende:
De McChicken heeft veel ijsbergsla. Anders neem je toch gewoon een salade.
Nee toch.. dat is de Chicken Gourmet...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
McChicken heeft helemaal geen ijsbergsla
Dat blaadje sla wat ertussen zit heet Batavia
Vandaag nog een heleboel van verpakt
De salade plus is ook een goede optie trouwens![]()
![]()
En het is geen 2 euroknaller meer.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:48 schreef Qwea het volgende:
gisteren met mn vriend een QP gehaald.niet lekker.
En we moesten keilang wachten.
Dat is dan een fout. De QP is vanaf 26 juni ingeruild voor de McBacon.quote:
nou, ik fietse er toevallig net langs vanuit de sportschool (en nee, ik heb niks gekochtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:31 schreef nimarad het volgende:
[..]
Dat is dan een fout. De QP is vanaf 26 juni ingeruild voor de McBacon.
Brownies en Cookies zijn in het algemeen uit het assortiment; de Donut blijft, Appeltaartje is er bijgekomen. Het kan overigens wel dat er sommige Mc's nog Brownies/Cookies verkopen, die hadden dan te veel op voorraad en verkopen tot deze op is.
Hoezo mag je dat niet eten dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:55 schreef Patries86 het volgende:
Wij zouden er echt alles aan doen om nu een QP of BM te mogen eten... het eten hier in het hotel van egypte wordt met de dag slechter en een mac zou er nu wel goed in gaan...
Er zit hier in de stad een mac... met dubbele QP en dubbele BM en dubbele cheesburger en de arabiaburgerMaar we weten nog niet of we daar heen gaan... kunnen het hier trouwens ook laten bezorgen
Mag wel eten, maar weten niet of het wel of niet doen.. staat niks over niet mogen eten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:26 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Hoezo mag je dat niet eten dan?
Dubbele Quarterpounder...
[ afbeelding ]
Maat van mij is een beetje zo'n boer die helemaal geen engels kan, stond hij keertje in de McDrive, zegt hij het volgende:quote:
Vanaf wanneer is die er?quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:28 schreef Remzz het volgende:
Klopt Mc Flurry cornetto bosvruchten, ziet er erg lekker uit
Nee, bij mij is het nooit fout, want mijn baas werkt ook op het hoofdkantoor, die weten het heus wel. De landelijke actie is de McBacon, behalve voor de restaurants die die krengen niet verkopen. Maar het stond nogal onduidelijk in de campagnefolders, dus ik kan me best voorstellen dat er Mc's zijn die het niet hebben meegekregen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:12 schreef Riann het volgende:
dan is het fout bij jou nimarad
bij ons is de QP ook nog gewoon een 2 euroknaller
Nee, dat klopt. Mn zus belde ook al. Ik had haar de dag ervoor vertelt dat de mckroket hier 1.85 was (ja, ze vroeg wat ik aant doen was en op dat moment een mckroket voor 1.85 halenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef Catch22- het volgende:
ik zag hem hier in emmen toch echt voor 2 euro
maar misschien ben ik scheel
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:48 schreef LSDreamer het volgende:
in Amsterdam Z-O (Amsterdamse poort) is de McKroket 1 euro
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:48 schreef LSDreamer het volgende:
in Amsterdam Z-O (Amsterdamse poort) is de McKroket 1 euro
quote:
Eind augustus dacht ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef isca het volgende:
wanneer komt er weer een nieuw mc momentje?
Het kan wel, dan moet je bij de kassa aangeven dat je door de salade geen kaas wilt, deze geeft het door aan de makers of via een bonnetje. En die pakken dan een nieuwe bak met sla en daar doen ze dan niet de kaas stukken op.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:10 schreef dutchdevil het volgende:
Ik ga vanavond eten bij de mc donalds en met dit weer heb ik wel zin in een salade.
Ik vind kaas bij m'n salade niet lekker. Kan ik een Ceasar salade bestellen zonder kaas? Of worden die dingen kant en klaar aangeleverd bij de filialen?
o.k. geweldig ! Bestel broodjes wel vaak zonder kaas maar wist niet of die mogelijkheid er ook was voor salades. Thanksquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het kan wel, dan moet je bij de kassa aangeven dat je door de salade geen kaas wilt, deze geeft het door aan de makers of via een bonnetje. En die pakken dan een nieuwe bak met sla en daar doen ze dan niet de kaas stukken op.
Het kan daardoor wel zo zijn dat je wat langer moet wachten op je salade of dat die word nagebracht, als je een grote bestelling hebt kun je de salade als eerste maar melden dan is die meestal klaar wanneer je bestelling gepakt is.
Saté!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef isca het volgende:
wanneer komt er weer een nieuw mc momentje?
I totally agree, damn wat mis ik die dingen.lquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:52 schreef groenen het volgende:
Mc Salad Shaker en McRib zijn de lekkerste producten ooit bij de Mac en die zijn al tijden uit het assortimentIk kom er tegenwoordig ook steeds minder.
De gemengde sla komt in een zak aan. Je kunt dus niet zeggen: "laat de wortelreepjes weg". De andere dingen als bijv. kaas enzo, worden er later bij gemikt, daarvan kun je dus zeggen dat je ze niet wilt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:10 schreef dutchdevil het volgende:
Ik ga vanavond eten bij de mc donalds en met dit weer heb ik wel zin in een salade.
Ik vind kaas bij m'n salade niet lekker. Kan ik een Ceasar salade bestellen zonder kaas? Of worden die dingen kant en klaar aangeleverd bij de filialen?
Spuit 11quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
De gemengde sla komt in een zak aan. Je kunt dus niet zeggen: "laat de wortelreepjes weg". De andere dingen als bijv. kaas enzo, worden er later bij gemikt, daarvan kun je dus zeggen dat je ze niet wilt.
quote:
getverdemme, was een keer in Belgie en in Frankrijk, en die sauzen daar ik weet niet meer mayo of ketchup smaakte naar kots.. geef mij maar Mc NL..quote:
Heb ik niet naar gekeken, helaasquote:Op zondag 6 juli 2008 05:43 schreef Morwen het volgende:
[..]Hebben ze er nog steeds bier in de verkoop? Niet dat ik dat lust bij mijn eten maar ik vond dat toen (1994) een verademing dat je het KAN bestellen zonder die betutteling.
Ik vond de fritesaus juist bijna hetzelfde als hier in NL, alleen krijg je in Antwerpen meer saus erbij (echt een dieper/groter kuipje ipv zo'n klein onding). In Frankrijk heb ik alleen ketchup kunnen krijgen, maar daar ben ik sowieso niet weg van. Voor de rest vond ik alles in België lekkerder.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:51 schreef MarcoDiVaio het volgende:
[..]
getverdemme, was een keer in Belgie en in Frankrijk, en die sauzen daar ik weet niet meer mayo of ketchup smaakte naar kots.. geef mij maar Mc NL..
si!quote:Op maandag 7 juli 2008 17:47 schreef junkiesietze het volgende:
iemand al die nieuwe MCflurry geprobeerd?
3.75quote:Op maandag 7 juli 2008 22:25 schreef Ori het volgende:
hoeveel kost een happy meal tegenwoordig?
Ja vind hem ook erg lekker, vooral die stukjes chocolade en biscuit ofzo zijn lekkerquote:Op maandag 7 juli 2008 21:19 schreef nimarad het volgende:
Ja, ik heb hem vanmiddag geproefd. Goed te doen, zoet en fruitig.
3.75 met ik dacht een bob de bouwer of een spongebob dvd ofzoquote:Op maandag 7 juli 2008 22:25 schreef Ori het volgende:
hoeveel kost een happy meal tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |