quote:
niet echt. ik weet alleen eerlijk gezegd niet of het om een dubbele hamburger met bacon gaat of over een quarter pounder met bacon.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Ik snel gekeken, maar het is gewoon de bigtasty met bacon
De reclamestem beweerde wat andersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Ik snel gekeken, maar het is gewoon de bigtasty met bacon
Normale restaurants hebben de McBacon, een Quarter Pounder met Bacon. McExpress restaurants hebben de dubbele cheeseburger met bacon.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:50 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
niet echt. ik weet alleen eerlijk gezegd niet of het om een dubbele hamburger met bacon gaat of over een quarter pounder met bacon.
Welke is lekkerder, McBacon of Quarter Pounder met Bacon?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:27 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Normale restaurants hebben de McBacon, een Quarter Pounder met Bacon. McExpress restaurants hebben de dubbele cheeseburger met bacon.
Ze zeggen dat ie blijvend is, maar dat werd over de potatoes ook gezegd
McBacon gehaald, inderdaad niet boeiend. Volgende keer toch maar weer een McMomentje halen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mcbacon is niet veel boeiends, neem gewoon eenbig tasty met bacon
. de rest van de burgers zijn fail
bronquote:Luxe hamburger van 100 euro bij Burger King
In strijd tegen de McDonald's gaat Burger King op chique en zet een hamburger van 100 euro op de menukaart. De hamburger wordt gemaakt van het Japanse Wagyu-rund, dat duurste rundvlees ter wereld is. De hamburger wordt niet met een eenvoudig blaadje sla en augurkje afgemaakt, maar met truffel en dure kazen. De foie gras, ganzelever, is onder druk van dierenactivisten geschrapt. Op het menu komen ook andere exclusieve producten op de menukaart.
Deze biefstuk en tijgergarnalen zullen dan iets 'normaler' worden geprijst.
Wil je een keer deze hamburger van 100 euro eten, dan zal je moeten afreizen naar de chiquere wijken van London, zoals Chelsea en Kensington. Burger King wil hiermee het imago van fastfood omzetten in casual dining.
Wat een onzin zegquote:
Geniet er van zolang het kan, 26 mei komt er een ander, nieuw McMomentje.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:49 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar weer een McMomentje halen.
Afgelopen week weer 2 gehaald.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef nimarad het volgende:
[..]
Geniet er van zolang het kan, 26 mei komt er een ander, nieuw McMomentje.
Weet je ook welke?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef nimarad het volgende:
[..]
Geniet er van zolang het kan, 26 mei komt er een ander, nieuw McMomentje.
Een McMomentje met Nacho Chips? Dat lijkt me een hele vreemde combinatie...quote:Op zondag 18 mei 2008 22:57 schreef Battlefan het volgende:
Ja, iets met nacho chips begreep ikOok komen er nieuwe euroknallers (Echt nieuwe deze keer) en een nieuw product
mcDonalds vecht nu al terugquote:
http://www.nu.nl/news/1512444/10/Mcdonalds_komt_ook_met_dure_burger.htmlquote:Mcdonalds komt ook met dure burger
Nadat concurrent Burger King een burger van 100 euro op de menukaart heeft gezet, is Mcdonalds van plan hetzelfde te doen. "We vinden het een goed initiatief, en het zal bewijzen dat we geen vleesfabriek zijn die alleen maar hamburgers uitpoept." aldus woordvoerder Mike Alphred.
De burger zal belegd zijn met maar liefst 2 lappen van het duurste vlees van een zeldzame rundsoort uit mexico. Verder zal het belegd zijn met dure kaas uit Frankrijk en olijven uit Italie. De burger zal rond de 144 euro gaan kosten.
rot op met je rickrollquote:Op maandag 19 mei 2008 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mcDonalds vecht nu al terug
[..]
http://www.nu.nl/news/1512444/10/Mcdonalds_komt_ook_met_dure_burger.html
Weekje nogquote:Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef Patries86 het volgende:
Vorige week een sunday caramel met nootjes gehaald, altijd goed als die een euroknaller zijn!
Hebben ze lekker uitgezocht, alle Mc Express restaurants krijgen dus maar 3 euroknallers.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:54 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Weekje nogZondag is de laatste dag
Vanaf volgende week QP, Kip6, Kleine Fris, Warme Drank, Wortels en Fruit & Yoghurt(Eerste 2 zijn 2 euro, de laatste 4 zijn 1 euro)
Ik ben fan van de QP dus erg blij dat dat de 2 euroknaller gaat wordenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hebben ze lekker uitgezocht, alle Mc Express restaurants krijgen dus maar 3 euroknallers.
Waarom niet om 21.00 eigenlijk?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:26 schreef Patries86 het volgende:
Gisteravond nog naar de mac geweest om 21.30 uur!
Vriend wilde nog voor 1x het mac momentje chicken!
Ja, best raarquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juist. Dat vraag ik mij dus echt af hè.
ik dus ook he! Ik bedoel, wáárom nou niet gewoon om 20uquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juist. Dat vraag ik mij dus echt af hè.
Ik zou gewoon rond 23.00 gaan trouwens, want meestal laat ik de hond uit om 22.30quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik dus ook he! Ik bedoel, wáárom nou niet gewoon om 20u
kwart over vind ik meestal wel een mooie tijd...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon rond 23.00 gaan trouwens, want meestal laat ik de hond uit om 22.30
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:57 schreef m3nster het volgende:
Misschien handig om een schema te maken
09:30 Mac ontbijt halen
12:30 Lunchen met een Quarterpoundermenu
15:15 Double cheesburger tussendoor
17:45 Avondeten bij Macdonalds uiteraard
22:55 Snel een burger voor het slapen gaan
Herhaal dit 30 dagen, en post dan uw foto hier
Als jij het financieerd..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:57 schreef m3nster het volgende:
Je vergeet om 10:30 de McKoffie met Brownie / Appeltaartquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:57 schreef m3nster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |