ik kwart voorquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
kwart over vind ik meestal wel een mooie tijd...
Wat voor McMomentje?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:04 schreef Remzz het volgende:
Vanaf morgen dus appeltaart, nieuw mc momentje en nieuwe euroknallers(Kipnuggets, QP, worteltjes, klein drinken, warme drank en fruit en yoghurt)
Ja en stukken zoeter...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:55 schreef Qwea het volgende:
Net een milkshake gehaald. Men, sue me maar die van de burgerking zijn lekkerder![]()
ja, maar wel stukken lekkerder dus.quote:
Nou ik vind het een niet gelijk met het ander in verhouding staan... ik vind ze te zoet namelijkquote:
Wacht even.. chips óp je burger? .. apart.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:56 schreef Loontjah het volgende:
Nieuwe McMomentje
![]()
El Nacho
Een mexicaanse burger, nacho chips, kaas, sla, salsa saus en sour cream..
Bij ons is de groenteburger er ook gewoon, zijn er volgens mij meer die hem wel hebben dan die hem niet hebben. En als personeel ben ik blij dat die potatoes weg zijn, ze verkochten niet bij ons dus hadden we ze niet liggen, dus nabrengen. Als klant vind ik het jammer, ze waren lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:48 schreef nimarad het volgende:
In de restaurants waar ik werk, is de groenteburger gewoon verkrijgbaar. De potatoes worden inderdaad niet meer gerehit, voorlopig.
nou, ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ik vind het een niet gelijk met het ander in verhouding staan... ik vind ze te zoet namelijk
Jammer ze waren echt lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:48 schreef nimarad het volgende:
In de restaurants waar ik werk, is de groenteburger gewoon verkrijgbaar. De potatoes worden inderdaad niet meer gerehit, voorlopig.
slap?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik niet
Ik vind die van de mac zo slap
qua smaak bedoel ik dan he. Het is het gewoon net niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
slap?!
ik zuig me altijd zo'n beetje een klaplong aan de milkshakes van de Mc
Dat was een burger uit de wintersportweken. Die hebben ze in Nederland ook verkocht volgens mijquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:01 schreef zagevent het volgende:
Iemand die toevallig weet of de McRösti ooit naar Nederland en België komt? Had hem in januari 2007 2x in Duitsland gegeten, en God, wat was die gruwelijk lekker.
Waarnaar smaakt een grill dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:27 schreef Fiskus het volgende:
[..]
teveel kaasen dat vlees smaakt nog naar de gril
Ik kom helemaal niet meer bij de Mac, BK, KFC etc. sinds onze vakantie naar de VS.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Vroeger at ik altijd een Big Mac en cheeseburger van McDonalds.
Tegenwoordig enkel nog de Groentenburger en Fishfilet.
Wat ik wel altijd ben blijven eten zijn de Franse frietjes.
Ik ben niet vega ofzo geworden, want ik eet nog wel gewoon vlees, alleen de Big Mac enzo kan me niet meer bekoren.
Vroeg naar huis dus?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:15 schreef Qwea het volgende:
vanaaf naar de stad zuipen, standaard daarna ff langs de mac. Ik zal eens ff dan dat nacho ding proberen.
Laatquote:
Klopt, dit jaar en vorig jaar in februari; gemiste kans dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat was een burger uit de wintersportweken. Die hebben ze in Nederland ook verkocht volgens mij
hij was dus zoooooo niet te eten. 1 hap van gehad, en hem toen maar aan een vriend gegeven die hem wél lekker vondt. Ik blijf bij mn oude vertrouwde mcchickenquote:
Die El Nacho is echt viesquote:Op maandag 26 mei 2008 18:46 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik ga deze week de el nacho proberen samen met een qp.
verkopen ze tegenwoordig voor 11 uur wel hamburgers dan? meen me te herinneren dat in een grijs verleden (jaar of 10) je niet om half 10 een big mac kon scorenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
hij was dus zoooooo niet te eten. 1 hap van gehad, en hem toen maar aan een vriend gegeven die hem wél lekker vondt. Ik blijf bij mn oude vertrouwde mcchicken
Ja hoor. Was er om 8u, en ze verkopen het gewoon. In Emmen ook vaak zat rond 8u geweest en altijd verkochten ze het erquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
verkopen ze tegenwoordig voor 11 uur wel hamburgers dan? meen me te herinneren dat in een grijs verleden (jaar of 10) je niet om half 10 een big mac kon scoren
Mijn vriend snijdt die slaquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit bij de Mc. Maar laatst sterfde ik zowat van de honger, dus uit nood onderweg gestopt voor een Ceaser Salade. Die dingen zijn echt lekker geworden! Vroeger was de sla een beetje slapjes enzo.
Dus, ja. Hulde voor de verbeterde salade.
Oh, dank aan MPG dan.quote:
dat was echt lekker ja!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef Loontjah het volgende:
McSalad shaker moet terug
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:12 schreef Frankvbr het volgende:
met kip en hamblokjes inderdaad
baconquote:
hoe kom je daar nou bij?quote:
McChickenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
hij was dus zoooooo niet te eten. 1 hap van gehad, en hem toen maar aan een vriend gegeven die hem wél lekker vondt. Ik blijf bij mn oude vertrouwde mcchicken
Ik snap ook niet dat ze die weer uit het assortiment hebben gehaald. Was toch wel een redelijk succes dacht ik.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef Loontjah het volgende:
McSalad shaker moet terug
[ afbeelding ]
Het waren toch bacon reepjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij?
Kip en hamblokjes
Echt? ik kan me alleen die met kip en hamblokjes herinneren...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het waren toch bacon reepjes![]()
Dat staat mij echt bij... maar goed, je zult wel gelijk hebben...
Het stomme is, is dat er op internet niets meer over te vinden is...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt? ik kan me alleen die met kip en hamblokjes herinneren...
En ik hoef niet per sé gelijk te hebben hoor, ik geloof je maar zo
Vreemd is dat ja!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het stomme is, is dat er op internet niets meer over te vinden is...
op allbusiness.com zeggen ze er wel wat over, maar of dat dat nou dezelfde varianten zijn als in Nederland... ik betwijfel het....quote:2002
2002 McSalad™ Shaker en McJuice™
Heel Nederland slaat aan het schudden. De McSalad Shaker wordt geïntroduceerd: salade in een beker. Dressing erbij, deksel erop en schudden maar. De McSalad Shaker is niet alleen lekker, maar ook heel verantwoord. Het Voedingscentrum nomineert het nieuwe product voor de Jaarprijs Goede Voeding Ook nieuw dit jaar is McJuice: verse vruchtensappen in de smaken appelsap, sinaasappelsap en multivruchten.
quote:McSalad Shakers are currently available in three meal choices, including Chef, Grilled Chicken Caesar and Garden. The Chef McSalad Shaker contains a green salad mix, julienne ham, julienne turkey, a cheddar and jack cheese blend, chopped eggs, chopped tomato and green onions. The Chicken Caesar McSalad Shaker is made of a green salad mix, sliced grilled chicken breast and shredded parmesan cheese. The Garden McSalad Shaker contains a green salad mix, a cheddar and jack cheese blend, chopped eggs, chopped tomato and green onions.
Ze hadden gewoon beide versiesquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Vreemd is dat ja!
op http://www.mcdonalds.nl/templates/dispatcher.asp?page_id=1615 heb ik het volgende stukje gevonden, maar daar staat niet bij wat voor varianten er waren.
[..]
op allbusiness.com zeggen ze er wel wat over, maar of dat dat nou dezelfde varianten zijn als in Nederland... ik betwijfel het....
[..]
ook weer opgelostquote:
jaquote:en McDonalds is gewoon stom omdat ze die salades niet meer hebben...
Zo dan werk je er ook al lang. Toen ik er nog wekte waren die salades er idd. Maar als je er nu nog steeds werkt is het wel heel lang. MAar wel lekker eten elke dag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:47 schreef nimarad het volgende:
Saladshakers waren naturel, ham/kip en tonijn, inderdaad. Einde discussie.
Ik werk er al weer te lang.
quote:
quote:
Vandaag weer de nodige duizenden kilo's sla geproduceerdquote:
Heb jij die zelf geproduceerd, of laten produceren cq. inpakken?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaag weer de nodige duizenden kilo's sla geproduceerd
Laten doenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij die zelf geproduceerd, of laten produceren cq. inpakken?
Wedervraag: heb jij de saladeplus al gegeten?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij die zelf geproduceerd, of laten produceren cq. inpakken?
Dacht ik wel...quote:
Neen. Wat kan ik verwachten?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Wedervraag: heb jij de saladeplus al gegeten?
Neem dan een saladequote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dacht ik wel...![]()
Ik zou trouwens wel weer eens een McRib lustenDie zie je helaas nergens meer...
Een gemengde salade van IJsbergsla, Romana, Batavia groen, Lollo Rosso, Frisee, Wortel, jonge Bladspinazie en Tatsoi. Aangevuld met naar keuze: kip, tonijn, dressing, etc.quote:
McDonalds Amersfoort Noord heeft Groenteburgers! Al is dit gebeurt na de verbouwing, zal ook wel in het Centrum komen als dat eens verbouwd word...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:03 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Jammer ze waren echt lekkerMaar zo ver ik weet heeft de mac in amersfoort centrum helaas geen groentenburger
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dacht ik wel...![]()
Deutschland.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef OA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |