Dat was om te schoppen staticquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Was vanavond in Boulevard niet te sprake dat ze weggaat.
Ik vrees toch van wel !!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh dus het is helemaal niet definitief?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vrees toch van wel !!
Alleen ze praatte gisteren in de uitzending niet over..waarom, omdat Daphne de hele week niet was/is..
Als Gordon vaker RTL Boulevard gaat presenteren dan kijk ik niet meer, ik vind het wel zo's arrogante kwast hij denkt dat hij heel erg leuk is en alles kan zeggen, maar na zijn vreselijk gedrag bij Idols heb ik toch een afkeer gekregen bij Gordon.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:25 schreef Dementor het volgende:
Winston en Gordon gaan RTL Boulevard presenteren
Ik vind het eigenlijk wel leuk zo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef Verbal het volgende:
Ik vind Daphne de mooiste Nederlandse presentatrice
Nu nog iemand die haar leert articuleren.
V.
Ja, maar niet voor op tv.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk zo.
Erachter dan ?quote:
Daphne. Eén van de weinige personen die van mij vóór de tv mag gaan staan.quote:
Stijve is wat overdreven, maar ik vind haar een bijzonder aantrekkelijke mevrouw.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:14 schreef tong80 het volgende:
Daphne deugt wel. Maar als man krijg ik er geen stijve van.
Ik ook. En ik ben het in 95% van de gevallen ook nog eens met haar eens.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Stijve is wat overdreven, maar ik vind haar een bijzonder aantrekkelijke mevrouw.
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |