Dat was om te schoppen staticquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Was vanavond in Boulevard niet te sprake dat ze weggaat.
Ik vrees toch van wel !!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh dus het is helemaal niet definitief?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vrees toch van wel !!
Alleen ze praatte gisteren in de uitzending niet over..waarom, omdat Daphne de hele week niet was/is..
Als Gordon vaker RTL Boulevard gaat presenteren dan kijk ik niet meer, ik vind het wel zo's arrogante kwast hij denkt dat hij heel erg leuk is en alles kan zeggen, maar na zijn vreselijk gedrag bij Idols heb ik toch een afkeer gekregen bij Gordon.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:25 schreef Dementor het volgende:
Winston en Gordon gaan RTL Boulevard presenteren
Ik vind het eigenlijk wel leuk zo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef Verbal het volgende:
Ik vind Daphne de mooiste Nederlandse presentatrice
Nu nog iemand die haar leert articuleren.
V.
Ja, maar niet voor op tv.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk zo.
Erachter dan ?quote:
Daphne. Eén van de weinige personen die van mij vóór de tv mag gaan staan.quote:
Stijve is wat overdreven, maar ik vind haar een bijzonder aantrekkelijke mevrouw.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:14 schreef tong80 het volgende:
Daphne deugt wel. Maar als man krijg ik er geen stijve van.
Ik ook. En ik ben het in 95% van de gevallen ook nog eens met haar eens.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Stijve is wat overdreven, maar ik vind haar een bijzonder aantrekkelijke mevrouw.
V.
Zou dit over Daphne gaanquote:Op 2 juni vindt er een pilot plaats voor een nieuwe experimentele talkshow van de VPRO mét een bekende presentator. Wie dit is, kan in verband met de testfase waarin de VPRO zit, nog niet naar buiten worden gebracht. Voor nodige op- en/of aanmerkingen is de VPRO op zoek naar studenten die de show eens kritisch onder de loep nemen. Ben jij de enthousiaste student met oog voor detail? Kom dan op 02 juni naar deze talkshow en laat je horen.
Dat zit er dik in dat er over Daphne gaat.quote:
Wonderlijk hoe het Verlinde uiteindelijk altijd lukt over iemands rug zichzelf goed in de kijker te zetten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zit er dik in dat er over Daphne gaat.
VPRO: ‘Daphne Bunskoek binnenhalen zou mooi zijn’
Het lijkt erop dat Daphne Bunskoek een overstap naar de VPRO gaat maken. De omroep hoopt op een goede afloop van de besprekingen met de presentatrice. Dat zegt een zegsvrouw van de VPRO in De Telegraaf. “Alle opties liggen nog open. Wel kan ik zeggen dat wij hopen op een goede afloop. Daphne binnenhalen zou mooi zijn.” Albert Verlinde kan zich in De Pers voorstellen dat Daphne iets nieuws wil: “ Daphne, en daarvoor Beau zijn toch meer de aangevers van de items in Boulevard.”
Albert Verlinde: “Dat heb je na zo’n drie jaar wel een beetje gezien, denk ik. Als presentator bevind je je in een geïsoleerde positie. Ik verzamel de informatie zelf en vorm op basis van die ingrediënten het programma.“
Bron: www.mediacourant.nl
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wonderlijk hoe het Verlinde uiteindelijk altijd lukt over iemands rug zichzelf goed in de kijker te zetten.![]()
quote:Beau van Erven Dorens terug bij Boulevard?
Beau van Erven Dorens wil best weer Boulevard presenteren, maar dan wel op de late avond. De programmadirecteur van RTL denkt daar nu serieus over na.
Erland Galjaard vertelt vandaag in het AD: "In oktober komen we met iets. We zijn nog steeds bezig met twee projecten. Eén daarvan is een late variant van RTL Boulevard."
Beau opperde dat plan eerder, in De wereld draait door. Er zou volgens hem een aparte editie van het programma moeten komen, om na te praten met personen waar in de vroege editie over is bericht.
De presentator zou dat graag samen met Albert Verlinde en Peter van der Vorst doen. Programmadirecteur Erland lijkt daar wel oren naar te hebben...
Inderdaad om half 7, blijft een mooie tijdquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:57 schreef borisz het volgende:
Zolang boulevard maar om half 7 blijft ben ik tevreden.
Kopje thee?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:29 schreef spy08 het volgende:
uit een andere topic
Nu Daphne ermee gekapt is,neemt ze het er wel van
[ afbeelding ]
quote:Gerschtanowitz nieuwe presentator RTL Boulevard.
Winston Gerschtanowitz is de nieuwe vaste presentator van RTL Boulevard.
"Winston heeft de afgelopen maanden met zijn ervaring, talent, humor en kennis bewezen een bekwame opvolger te zijn", licht RTL4-programmadirecteur Erland Galjaard vrijdag in de Telegraaf toe.
Albert Verlinde is blij met zijn nieuwe rechterhand. "Winston en ik worden vast net zo hecht als Beau van Erven Dorens en ik waren", laat hij weten. "We vullen elkaar prima aan."
Geen vreemde
De 31-jarige Gerschtanowitz is geen vreemde voor het dagelijkse entertainmentprogramma. Als invaller trad hij de afgelopen jaren al zo'n honderd keer op als presentator van de show.
Vorige maand maakte Daphne Bunskoek bekend dat ze afscheid nam van RTL Boulevard. De 34-jarige presentatrice was drie jaar het gezicht van het programma.
Bunskoek volgde Beau van Erven Dorens op, die het programma 3,5 jaar presenteerde. Vrijdagavond is de laatste aflevering van RTL Boulevard voor de zomerstop. In september is de show weer terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |