dat is trouwens : Stephy - street spiritquote:24. Unknown - Street spirit
Hij is toch echt gereleased als whitelabel: http://www.discogs.com/release/787619quote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is trouwens : Stephy - street spirit
Ja ik heb maar zoveel mogelijk de "officiele" benaming gedaan. het nummer Feel so good is namelijk van Abject maar deze plaat is nooit gereleased dus vandaar maar unknownquote:Op woensdag 9 april 2008 15:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij is toch echt gereleased als whitelabel: http://www.discogs.com/release/787619
quote:
Merciquote:
eigenlijk wel, maar waarschijnlijk hebben ze geen toestemming gekregen van Radiohead ofzoquote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is trouwens : Stephy - street spirit
is er een versie van Stephy dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:55 schreef LeonH het volgende:
Wat ik me trouwens wel afvraag is wie er nou eerder was met een versie van Nothing Else Matters? Stephy of Zany?
our stylequote:
Lekker setje, maar de geluidskwaliteit is af en toe opmerkelijk slecht. Bij Angel dacht ik echt wtf? krakerige ruisende kick.. Lijkt me dat je gewoon de vinyl rip hebt gebruikt? En het is een 192kbps mp3.. mja zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:06 schreef NLS04 het volgende:
en hier is de link:
http://www.lsdb.nl/set/23(...)_08__09-04-2008.html
Ik heb een 320 kbps vinylrip gebruikt en vervolgens alles opgenomen op 192 kbps om het totale bestand niet te groot te maken.. Ik moet zeggen dat ik geen verschil hoor tussen de vinylrip van 320 en de mixversie van 192quote:Op woensdag 9 april 2008 19:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lekker setje, maar de geluidskwaliteit is af en toe opmerkelijk slecht. Bij Angel dacht ik echt wtf? krakerige ruisende kick.. Lijkt me dat je gewoon de vinyl rip hebt gebruikt? En het is een 192kbps mp3.. mja zal wel aan mij liggen.
Ik ben echt zo'n geluidshoer.
Anyone??quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zoek een set van hardstyle newbies ... volgens mij was het een cd (2?) maar weet het niet zeker meer.
Vorig jaar had ik deze gedownload maar ben em kwijt geraakthoop via deze weg weer terug te vinden.
Het lag aan mij.. de vinyl klinkt ook zo gaar. nieuwe Windows installatie.. gare drivers zeker.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb een 320 kbps vinylrip gebruikt en vervolgens alles opgenomen op 192 kbps om het totale bestand niet te groot te maken.. Ik moet zeggen dat ik geen verschil hoor tussen de vinylrip van 320 en de mixversie van 192maar ik ben niet een geluidstechnicus
![]()
als je interesse hebt in een 320 kbps versie van de mix moet je anders maar ff pm-en![]()
ik ken alleen die van zanyquote:Op woensdag 9 april 2008 16:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar waarschijnlijk hebben ze geen toestemming gekregen van Radiohead ofzo
Maar Stephy zit wel achter die plaat ja
Wat ik me trouwens wel afvraag is wie er nou eerder was met een versie van Nothing Else Matters? Stephy of Zany?
Iets meer info, por favorquote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zoek een set van hardstyle newbies ... volgens mij was het een cd (2?) maar weet het niet zeker meer.
Vorig jaar had ik deze gedownload maar ben em kwijt geraakthoop via deze weg weer terug te vinden.
Nice die ga ik binnenkort ook weer eens goed beluisteren!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:06 schreef NLS04 het volgende:
en hier is de link:
http://www.lsdb.nl/set/23(...)_08__09-04-2008.html
En terecht, luister hem nog elke dagquote:Op donderdag 10 april 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
setje van The Prophet @ Hard Bass gaat op cd voor in de auto![]()
ook voor mij? ja? mooi! held ben je ook he..heb er nu al zin in maar eerst inQontrolllllllquote:Op donderdag 10 april 2008 18:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
kaartjes PAVY & ZANO Birthdaybesteld
:Y
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:18 schreef LeonH het volgende:
[pimp-modus] kaartje voor P&Z b-day is/wordt al zo geregeld. Enige wat we betalen die avond is benzine en drank[/pimp-modus]
Denk dat ik me lekker de zwembroek/korte broek aantrek die avond, cheap duikbrilletje op, zwembandjes om whehe, lekker de gekke limburger uithangen
Trouwens:
Vortex & Acesone - Speakerwall
Denk dat bij deze plaat eenwel op z'n plaats is in mijn ogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |