Mijn godquote:Op donderdag 10 april 2008 21:18 schreef LeonH het volgende:
Trouwens:
Vortex & Acesone - Speakerwall
Denk dat bij deze plaat eenwel op z'n plaats is in mijn ogen...

. Als je rock zo leuk vindt ga je toch lekker gitaar spelen in een bandje. Hou die kutzooi weg van HS.
. Als je rock zo leuk vindt ga je toch lekker gitaar spelen in een bandje. Hou die kutzooi weg van HS.

Emporium wordt ook een vet feestquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kaartje voor Emporium en Pavo en Zany besteld

quote:A1. Evolutionz
B1. Part Of The Hard
Release datum : dinsdag 15 april 2008
Medium : 12-inch
Scantraxx, dus onder voorbehoudquote:A1. Just Like You
B1. Helemaal Kapot
Release datum : dinsdag 15 april 2008

eerst maar eens zienquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
[..]
Scantraxx, dus onder voorbehoud

weet je ook toevallig waneer de kaarten verkoop start ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja Boy, 't is een week eerder. Zoals ik al zei in 't Defqon topic, inwoners van Almere hebben er al een nieuwsbrief over gehad, en het staat op de gemeente site van Almere. Hier de link
En vandaag heeft een tijdje de pagina van de kaartverkoop op Ticketonline online gestaan met wat info (al was 't schijnbaar niet de bedoeling want hij's alweer offline), waarin bevestigd werd dat 't de 14de is van 11.00 tot 23.00. Kaartverkoop is volgende week om 12.00.

Volgens mij volgende week zaterdag, 19 april, de dag van IQ.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet je ook toevallig waneer de kaarten verkoop start ?

, kon wel eens de verassing worden op het feest als ie geen hokjes om zich heen heeft!
, kon wel eens de verassing worden op het feest als ie geen hokjes om zich heen heeft!

Defqon.quote:

DefQonquote:
 Dacht dat het vorig jaar laatste was..
 Dacht dat het vorig jaar laatste was..
 Zeker kaarten halen
 Zeker kaarten halen  

quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet je ook toevallig waneer de kaarten verkoop start ?

Maar ondertussen officieel bekend.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Sinister-D- het volgende:
En vandaag heeft een tijdje de pagina van de kaartverkoop op Ticketonline online gestaan met wat info (al was 't schijnbaar niet de bedoeling want hij's alweer offline), waarin bevestigd werd dat 't de 14de is van 11.00 tot 23.00. Kaartverkoop is volgende week om 12.00.

huh? hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
DefQonDacht dat het vorig jaar laatste was..

x2. Waar zijn de rest van de Italianen? en de Noisecontrollers ? (Hebben die echt problemen met Q?)quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Redelijke line-up.. niet echt spectaculair.
 Maar toch om die hele stressheisa weer mee te maken met die tickets
  Maar toch om die hele stressheisa weer mee te maken met die tickets   Er zijn wat dat betreft gelukkig alternatieven als Emporium en Decibel
  Er zijn wat dat betreft gelukkig alternatieven als Emporium en Decibel   

net als vorig jaar, alleen toen was het pas vanaf 18.00, dit jaar iets minder stressquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:54 schreef de_huig het volgende:
volgende week inqontrol incl een lamme hand van het f5en
19 april dus inderdaad vanaf 12:00 kaartverkoop.

ze zijn daar echt helden bij Q-Dancequote:
 die set gaat net zo hard knallen als op de laatste DangerouzMind
 die set gaat net zo hard knallen als op de laatste DangerouzMind  en daarnaast zie ik gewoon A-Drive, Alpha2, Wildstylez & A-lusion en natuurlijk Blademasterz Live staan
 en daarnaast zie ik gewoon A-Drive, Alpha2, Wildstylez & A-lusion en natuurlijk Blademasterz Live staan  

Omdat ze dat strand helemaal aan het volbouwen zijn, en dus wilden ze het ergens in Hoofddorp gaan doen, maar niet dit jaar maar volgend jaar... Maar goed, dan zal het wel..quote:

. Die site van Q-Dance ligt er nog steeds uit.
. Die site van Q-Dance ligt er nog steeds uit.

vorig jaar was ik met 10 min. in het bezit van een kaartje, dus ik heb goede hoop voor dit jaarquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:17 schreef Houniet het volgende:
Wordt echt zo kut volgende week. Die site van Q-Dance ligt er nog steeds uit.

quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik ga tot 1 uur dom door als het me dan niet lukt hoop ik dat het die hele 14 Juni gaat onweren!

Ich bin dabeiquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:35 schreef Ladyxima het volgende:
weet nog niet of ik moeite ga doen voor defqon... even overleggen met de dames hier
vanavond is er een feestje hier in de stad, met noisecontrollers.. weet nog niet zeker of k ga, maar heb iig geen zin om thuis te zitten

Of lukt dat ook al niet
 Of lukt dat ook al niet 

Zowiezo in Arnhem vanaaf, maar zit nu nog op m'n werk en weet niet of ik zo nog de puf heb om een avondje flink te stampenquote:
 Line up is anderzijds wel heel erg lekker dus wie weet
  Line up is anderzijds wel heel erg lekker dus wie weet  

Van voor naar achter... al die fucking handen in de lucht!quote:Op zondag 13 april 2008 01:27 schreef 16meter het volgende:
And slowly, but surely they drew their plans against us.

Wat een geile bedoeling zeg!quote:Op zondag 13 april 2008 12:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Van voor naar achter... al die fucking handen in de lucht!

Ik ben dan op me werk, maar ik ga zeker weten achter de pc zitten. Ik kets gewoon de winkel een half uur dicht.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:14 schreef neggix het volgende:
Kan je niet gewoon bellen zaterdag naar TicketonlineOf lukt dat ook al niet
Vorig jaar was ik sowiezo al te laat met uitslapen enz
Hopelijk dat ze iets meer servers hebben bijgeplaatst.... Ze hadden beter de verkoop vandaag kunnen doen, dan wist nog niet iedereen het

Die wil ik NU hebben!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
[..]
Scantraxx, dus onder voorbehoud

Vragen om felicitatiesquote:Op zondag 13 april 2008 13:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die wil ik NU hebben!
verkapte-ik-ben-vandaag-jarig-post

Over een maandje of 2quote:Op zondag 13 april 2008 13:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die wil ik NU hebben!
verkapte-ik-ben-vandaag-jarig-post
 .
. ?
?

Waar blijft de eerste scantraxx evolutionz plaat dan?quote:
 Heb inmiddels al stuk of 4 nieuwere platen van DBSTF gehoord. Wanneer gaan die ( degene die wel gereleasd mogen worden) dan weer uitkomen? Kerst 2009??
  Heb inmiddels al stuk of 4 nieuwere platen van DBSTF gehoord. Wanneer gaan die ( degene die wel gereleasd mogen worden) dan weer uitkomen? Kerst 2009?? 

Inderdaad, waarvan Total Eclipez absoluut het geilst isquote:Op maandag 14 april 2008 10:26 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Waar blijft de eerste scantraxx evolutionz plaat dan?Heb inmiddels al stuk of 4 nieuwere platen van DBSTF gehoord. Wanneer gaan die ( degene die wel gereleasd mogen worden) dan weer uitkomen? Kerst 2009??
alsnog gefeliciteerd natterman

.
 . 

.
 .

Hij staat inmiddels bij Recess en Freaky, deze week is ie te krijgen. Zeggen ze, zeggen ze, zeggen ze...quote:Op maandag 14 april 2008 10:26 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Waar blijft de eerste scantraxx evolutionz plaat dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |