Nee, fotomodellen komen niet in vaste dienst.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:42 schreef Ixnay het volgende:
Als ze zo'n echt fotomodel was zou ze een vast inkomen krijgen van een werkgever. Als je dan een keer ziek bent krijg je doorbetaald en komt een andere.
Dat kan jou wel van alles lijken, maar daarom kan het nog wel volledig normaal zijn.quote:Een eenmalig "klusje" voor 1200 euro lijkt me raar en niet gebruikelijk.
Of eens in de maand ongesteld isquote:tenslotte is ze al arbeidsongeschikt als ze een loopneus heeft of een puist op haar kin of een pleister op haar vinger...
quote:
Die zijn wel geil.quote:Op zondag 6 april 2008 11:04 schreef Underdoggy het volgende:
Die 1200 euro lijkt me ook rijkelijk overdreven door haar. Zo'n typisch broodmager blond hertje. Meer is het niet.
Liefst met voor/ na foto's, foto's van het model en het chantage materiaal.quote:Op zondag 6 april 2008 11:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Die zijn wel geil.
ow, en om half drie natuurlijk een update he? En als je inelkaargeslagen wordt, dat eerst posten, en dan naar het ziekenhuis.![]()
maaar neem het ook gewoon op dan, kan alleen maar voordelen met zich meebrengen. En afspraken zwart op wit.quote:Op zondag 6 april 2008 11:04 schreef Underdoggy het volgende:
De vader komt om 2 uur langs, we hebben helaas geen woonkamer maar mijn huisgenoot zal een oogje in het zeil houden. Opnemen is wel goed idee, ben benieuwd. Die 1200 euro lijkt me ook rijkelijk overdreven door haar. Zo'n typisch broodmager blond hertje. Meer is het niet.
Houd je er rekening mee dat die vader misschien iemand meebrengt, en het effect van een extra huisgenoot dan alweer weg is?quote:Op zondag 6 april 2008 11:04 schreef Underdoggy het volgende:
De vader komt om 2 uur langs, we hebben helaas geen woonkamer maar mijn huisgenoot zal een oogje in het zeil houden.
Je laat gewoon alleen die vader binnen.quote:Op zondag 6 april 2008 12:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Houd je er rekening mee dat die vader misschien iemand meebrengt, en het effect van een extra huisgenoot dan alweer weg is?
Opnemen lijkt me trouwens link: als die vader erachter komt dat hij opgenomen wordt, of er later alsnog achter komt dat hij opgenomen werd, wordt hij alleen maar bozer.
Gewoon kenbaar maken dat je het opneemt en dat kan alleen maar voordelen voor beide partijen brengen.quote:Op zondag 6 april 2008 12:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Houd je er rekening mee dat die vader misschien iemand meebrengt, en het effect van een extra huisgenoot dan alweer weg is?
Opnemen lijkt me trouwens link: als die vader erachter komt dat hij opgenomen wordt, of er later alsnog achter komt dat hij opgenomen werd, wordt hij alleen maar bozer.
Dat zou tactisch brengen, want anders slaat-ie je al lens/maakt-ie een scene voor je kunt opnemenquote:Op zondag 6 april 2008 12:15 schreef rene90 het volgende:
Gewoon kenbaar maken dat je het opneemt en dat kan alleen maar voordelen voor beide partijen brengen.
Leuk vak dan. Als je een jaar ziek wordt heb je geen inkomen. Je kunt geen hypotheek krijgen. Je hebt geen zekerheid. Als je je hand per ongeluk snijdt moet je andere mensen gaan aanklagen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:43 schreef mgerben het volgende:
Nee, fotomodellen komen niet in vaste dienst.
als hij eruit ziet als een tokkie zou ik dit idd doenquote:Op zondag 6 april 2008 12:44 schreef Overlast het volgende:
Wat een soap zeg. Ik zou je aanraden niet te veel in te gaan op de zaak zelf. Een discussie kun je niet winnen omdat deze man zijn versie van het verhaal niet meer zal aanpassen. Vertel hem gewoon dat wat jou betreft jou niks is aan te rekenen en dat ze maar naar de rechter moeten stappen. En hem dan de deur wijzen. Sterker, ik zou hem niet binnenlaten en hem dit in het gat van de deur vertellen.
Succes
Dan is TS zijn huisgenoot stiekem aan het cammen met een vriend/vriendin en waar die vriend / vriendin het "toevallig" aan het opnemen is in afwachting van spannende dingen, allemaal toeval toeval, maar bewijs maar eens dat het opgezet isquote:Op zondag 6 april 2008 12:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat zou tactisch brengen, want anders slaat-ie je al lens/maakt-ie een scene voor je kunt opnemen
vertel hem gelijk even dat je zijn dochter probeert te chanteren 14.gifquote:Op zondag 6 april 2008 11:04 schreef Underdoggy het volgende:
De vader komt om 2 uur langs, we hebben helaas geen woonkamer maar mijn huisgenoot zal een oogje in het zeil houden. Opnemen is wel goed idee, ben benieuwd. Die 1200 euro lijkt me ook rijkelijk overdreven door haar. Zo'n typisch broodmager blond hertje. Meer is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |