quote:Op woensdag 2 april 2008 18:05 schreef es70 het volgende:
Goed geregeld Fles(loop ik tenminste voorlopig geen risico meer op de sluitpost
).
quote:
Dat dacht ik al, daarom deed ik het ook.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ja lekker, dat wou ik net horen kuukske.
Succes! Tot laterquote:Op woensdag 2 april 2008 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ben weer even weg, puntenlijst van Noukie halen.![]()
49,28 wat?quote:
okquote:Op woensdag 2 april 2008 19:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Graden krijgen een rondje, minuten een ' en seconden een "
seconden. En het was tegen qu. Ik wist dat hij zo zou komenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
seconden. En het was tegen qu. Ik wist dat hij zo zou komen
mams is vandaag op bezoek geweestquote:
En over welke hoek ging het?quote:Op woensdag 2 april 200819:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
seconden. En het was tegen qu. Ik wist dat hij zo zou komen
Das mooi!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
mams is vandaag op bezoek geweest
zijn te voet naar de bieb geweest, eten gehaald en toen was ik alweer moe
heb even gelegen daarna samen eten gekookt en gegeten
net nog n half uurtje gewandeld en toen is ze weer richting de trein gegaan
k ga zo weer lekker liggen
maar vond t zo fijn
kweet niet, komt ook wel uit mijn nek hoor die speelt weer opquote:Op woensdag 2 april 2008 19:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das mooi!
En die moeheid? Is dat omdat je nu een keer rust hebt?
zo gek vind ik dat niet hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 19:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet, komt ook wel uit mijn nek hoor die speelt weer op
raar eigenlijk dat toen het uitzendbureau belde je onderbewust toch wel weer stressig word enzo
Dat moet je aan Fles vragenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom noteert 'ie dat in 3600ste graden
Nu kijken of je de 45 kan halenquote:
Nee, dat kan nietquote:
Ja, Voetbalquote:Op woensdag 2 april 2008 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Is er nog wat op tv vanavond?
Pils met oud bruin toch?quote:
Is dat niet wat bruin achtig zoet bier?quote:
JD!quote:
Voormalig huisgenoot was een Limburger. Inmiddels verkast naar Zwolle, de verrader.quote:
quote:
Welkom terug in de Lounsj.quote:
Ja, hij heeft een tijdje niet gepost. Net als ik trouwens. Laatste tijd ben ik veel te druk om te FOK!ken.quote:
Dat kan geregeld worden hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. tering. Slapen mag eens een keertje niewaar.
Ik wil ook zoveel aandacht als ik morgen weer terug kom
Welquote:Op woensdag 2 april 2008 19:58 schreef JDude het volgende:
Niet zo jaloers Fleske!
Oja, SW is op tv.quote:
Welke van de zes?quote:
A new hope, als ik me niet vergis. Dusseehh.. deel IV.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:10 schreef JDude het volgende:
Welke van de zes?
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
A new hope, als ik me niet vergis. Dusseehh.. deel IV.
Vetjes!!!quote:
Parbleu. Meid toch.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:18 schreef Kuukske het volgende:
Ow dolletjes! Over een uur en een beetje begint een nieuwe ep van CSI New York.
Jongen toch!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Parbleu. Meid toch.
Kun je er niet een droger van maken? Die hebben we nog niet.quote:
Misschien kun je straks wel ruilen met iemand als je de wasmachine dubbel hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef JDude het volgende:
Kun je er niet een droger van maken? Die hebben we nog niet.
Goedzo!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
punten van noukie
gedrag tov andere honden 7 vd 10 punten
volgen aan de lijn 7 vd 10
staan betasten en gebit 7,5 vd 10
af 4 vd 5
komen 6,5 vd 10
zit en blijf 8,5 vd 10
blijven liggen 9 vd 10
omgang hond/baas 4 vd 5
Dikke voldoende dus.
Dat moet ik echt aan de directie voorleggen hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Kun je er niet een droger van maken? Die hebben we nog niet.
Pleur eens opquote:Op woensdag 2 april 2008 21:04 schreef HELPMIJ het volgende:
Vieze spammert
Die tikt idd al lang genoeg... En laat ik nu eerlijk toegeven dat het feit dat ik NU al opvliegers heb me daarin niet echt gerust steltquote:Op woensdag 2 april 2008 16:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je hóórt 'm gewoon tikken!
Die biologische klok
ik ook nietquote:
hoe weet je dat?quote:
laat ik dan GC-FB maar eens bekijkenquote:
het zou kunnen dat iemand anders em al gevonden had en verwijderd heeftquote:
Die kans is groot iddquote:Op woensdag 2 april 2008 22:09 schreef qu63 het volgende:
Maar het zal vast geen (F)A zijn geweest, want anders stond ie al wel in het banmeldtopic
ja, van BXquote:
Dat is een goed teken.quote:
Ouch.quote:
Ah bah, dan valt het helemaal tegenquote:Op donderdag 3 april 2008 08:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
En ik maar denken dat het vrijdag was
De klok ging toch een dag vooruit of zo vantweekend?quote:
http://www.google.com.au/intl/en/gday/index.htmlquote:Op donderdag 3 april 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De klok ging toch een dag vooruit of zo vantweekend?![]()
Niet?
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:13 schreef qu63 het volgende:
http://www.google.com.au/intl/en/gday/index.html
ik zou het een keer vergetenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ongelofelijk. Universitair geschoolde IT-mensen die je op commandline-nivo moet aansturen.Als je niet af en toe "breathe in, breathe out" in een call zet, gaan ze dood
Is dat onverwachts ofzo?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende week een gesprek hier intern over mijn afstuderen
sinds wanneer moet jij reintegreren? en waaromquote:Op donderdag 3 april 2008 11:07 schreef mcDavid het volgende:Integreren is leuk!
Joepie! Ik kán het!
leukleukleuk! Ik wil meeeeeerrrrr!
het helpt niet.
oh wacht, integrerenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
sinds wanneer moet jij reintegreren? en waarom
Tof Marc!quote:Op donderdag 3 april 200811:02 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding]
Volgende week een gesprek hier intern over mijn afstuderen [afbeelding]
"Kettingregel" zal ze toch bekend in de oren klinken, denk je danquote:Op donderdag 3 april 2008 11:12 schreef mcDavid het volgende:
Misschien moeten we die moslims ook maar eens leren wat partiële integratie is
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende week een gesprek hier intern over mijn afstuderen
Hai qutie.quote:
Helaas is dat dan juist dífferentiërenquote:Op donderdag 3 april 200811:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kettingregel" zal ze toch bekend in de oren klinken, denk je dan
Uh ja, redelijk wel.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is dat onverwachts ofzo?
En wanneer denk je (eindelijk?) te gaan afstuderen?
Ah, jullie doen meteen een klein rondje dusquote:Op donderdag 3 april 2008 11:31 schreef leonieke het volgende:
Wij gaan (als het weer goed blijft) vanmiddag weer eens gaan fietsenProberen om direct over de meet van de Ronde van Vlaanderen te rijden
EN jij had een hekel aan wielrennenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:31 schreef leonieke het volgende:
Wij gaan (als het weer goed blijft) vanmiddag weer eens gaan fietsenProberen om direct over de meet van de Ronde van Vlaanderen te rijden
Gewoon eventjes over de meet rijdenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jullie doen meteen een klein rondje dus
Ik heb nog steeds een hekel aan wielrennen kijken hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN jij had een hekel aan wielrennen
hai.quote:
Denk je dat ze dat voor je kunnen realiseren? Klinkt moeilijk, 5 á 6 maanden achter elkaar.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh ja, redelijk wel.
Mei of juni beginnen![]()
Maar heb een maand of 5 a 6 nodig, die tijd moet wel vrij gemaakt worden.
Weet je dat de term me nog wel wat zegt, maar ik echt niet meer kan herinneren wat het is?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kettingregel" zal ze toch bekend in de oren klinken, denk je dan
Hoest? beetje geslapen?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hai.![]()
[..]
Denk je dat ze dat voor je kunnen realiseren? Klinkt moeilijk, 5 á 6 maanden achter elkaar.
Als je ook alles uitbetaald krijgt is dat wel mooi meegenomenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoest? beetje geslapen?
Ja, denk het nu wel, ben een aantal werkinstructies in elkaar aan het zetten en een organisatie voor mijn eigen werk. En ik moet in die tijd meer gaan werken (dus 45 tot 50 uur per week).
Ik wil die uren terug als vrije uren, en dan langggggggg op vakantiequote:
dat kan ook ja!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil die uren terug als vrije uren, en dan langggggggg op vakantie
Net een broodje (2 zelfs) met Hüttenkäse, komkommer en aromat opquote:Op donderdag 3 april 2008 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens even een loempia en een broodje bal halen
quote:
Meer gaan werken? En je studie?? Of is dat samen?quote:Ja, denk het nu wel, ben een aantal werkinstructies in elkaar aan het zetten en een organisatie voor mijn eigen werk. En ik moet in die tijd meer gaan werken (dus 45 tot 50 uur per week).
Volgende is eigenlijk nog wel ver wegquote:Op donderdag 3 april 2008 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geslapen ja.Verder...............
Ik heb even contact gezocht met die kennis bij de bouwvereniging. Dat ik nog steeds niets
van zijn collega heb gehoord en ook nog geen inschrijfnummer heb. Dus ook nergens kan op
reageren.Krijg ik volgende week dus te horen hoe het daarmee zit.
nog steeds geen inschrijfnummerquote:Op donderdag 3 april 2008 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geslapen ja.Verder...............
Ik heb even contact gezocht met die kennis bij de bouwvereniging. Dat ik nog steeds niets
van zijn collega heb gehoord en ook nog geen inschrijfnummer heb. Dus ook nergens kan op
reageren.Krijg ik volgende week dus te horen hoe het daarmee zit.
[..]
Meer gaan werken? En je studie?? Of is dat samen?
Alles is me te ver weg op het moment, ik heb graag een eind datum ofzo.quote:
Nouja ze vragen tenminste geen inschrijfgeld of ¤5,- per reactie op een woning.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nog steeds geen inschrijfnummerzo moeilijk kan dat niet zijn
Aha oke, samen dus.quote:Ik ga dan 36 uur per week afstuderen (4 dagen van 9 uur) en de rest van mijn tijd mijn eigen werk doen. Studie zit daar dus groot deel in. Alleen het schrijven van de scriptie niet (officieel) al kan dat vaak wel een deel tijdens werktijd
Is urgentie niet een optie? in sommige gemeentes kan je urgentie aan vragen in dit soort situaties. Helaas krijg je dan wel mindere woningen, maar vanaf daar kan je verder kijken..quote:Op donderdag 3 april 2008 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
Nouja ze vragen tenminste geen inschrijfgeld of ¤5,- per reactie op een woning.
Die heb ik er nu ook al tussen. Ik hoop echt dat dit geen maanden gaat duren.
Dan ben ik echt kapot. Als dat nog meer kan dan ik al ben.
Blijf die 5 euro raar vinden om te mogen reagerenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
Nouja ze vragen tenminste geen inschrijfgeld of ¤5,- per reactie op een woning.
Die heb ik er nu ook al tussen. Ik hoop echt dat dit geen maanden gaat duren.
Dan ben ik echt kapot. Als dat nog meer kan dan ik al ben.
[..]
Aha oke, samen dus.
Zal je wel veel minder online zijn ben ik bang. Afkickverschijnselen.
ik betaal ¤20(utrecht) en ¤30('t gooi) per jaar geloof ikquote:Op donderdag 3 april 2008 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf die 5 euro raar vinden om te mogen reageren
Hoezo minder online? Dan ben ik er nog steeds savonds hoor. Alleen de woensdagen overdag dan niet meer
Urgentie kan je alleen krijgen in de gemeente waar je ingeschreven staat (dus woont).quote:Op donderdag 3 april 2008 12:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is urgentie niet een optie? in sommige gemeentes kan je urgentie aan vragen in dit soort situaties. Helaas krijg je dan wel mindere woningen, maar vanaf daar kan je verder kijken..
Ze kloppen je gewoon overal geld uit.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf die 5 euro raar vinden om te mogen reageren
Hoezo minder online? Dan ben ik er nog steeds savonds hoor. Alleen de woensdagen overdag dan niet meer
ohnee, t gooi was ¤13,61 (voor 2 jaar) en utrecht ¤30 inschrijfkosten en ¤9 per jaarquote:Op donderdag 3 april 2008 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik betaal ¤20(utrecht) en ¤30('t gooi) per jaar geloof ik
ik meen ergens een keer gelezen te hebben dat het wel zou kunnen, maar helaas dusquote:Op donderdag 3 april 2008 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Urgentie kan je alleen krijgen in de gemeente waar je ingeschreven staat (dus woont).
Urgentie krijg je alleen bij
-lichamelijke beperkingen
-buiten eigenschuld dakloos
-levensbedreigende situaties.
Scheiding valt daar totaal buiten, eigenschuld dat je weg wil en dat je kinderen hebt is niet hun probleem.
Dus helaas, ik kom niet in aanmerking voor urgentie.
Oja dat geloof ik zeker, maar hier in het zuiden dus niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik meen ergens een keer gelezen te hebben dat het wel zou kunnen, maar helaas dus
Ik kan wel vragen of P me een paar blauwe plekken wil bezorgen.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:03 schreef qu63 het volgende:
Volgens Domesta (pagina 4) kan het wel bij een scheiding. Zal dus wel een verschil zijn tussen urgentie van een gemeente en van een woningbouwvereniging.
Dat wist ik niet... Heb ik daar dan zo over gelezen? Ik hoop alleszins dat je heel vlug positief nieuws krijgtquote:Op donderdag 3 april 2008 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Urgentie kan je alleen krijgen in de gemeente waar je ingeschreven staat (dus woont).
Scheiding valt daar totaal buiten, eigenschuld dat je weg wil en dat je kinderen hebt is niet hun probleem.
in het zuiden niet neequote:Op donderdag 3 april 2008 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
Oja dat geloof ik zeker, maar hier in het zuiden dus niet.
Verschilt per bouwvereniging.De een heeft het wel, de andere niet.
Echter geen bij een scheiding.![]()
Ik zou dat maar niet doen, ik hoop dat je hem ook nog wel een gelukkig leven toewenst zonder strafblad en vervelende regelingen mbt de kids.quote:Ik kan wel vragen of P me een paar blauwe plekken wil bezorgen.
Dan zal het wel lukken denk ik.
helaas zijn urgentiewoningen niet altijd de ruimste/mooiste/best gelegen. Eigenlijk zijn ze het nooit om kom je mer in een bouwval terecht in een wijk waar niemand wil wonenquote:En dan kijken bij welke bouwvereniging ik aanklop,
is wel belangrijk als ik niet in een achterbuurt wil terecht komen.
Als ik nou je veters aan elkaar bindt, telt dat dan als beperkingquote:Op donderdag 3 april 2008 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
wel als ze ze niet meer los krijgtquote:Op donderdag 3 april 2008 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik nou je veters aan elkaar bindt, telt dat dan als beperking
Maar je kan het wel krijgen, volgens http://www.domesta.com/uploads/Urgentie.pdfquote:Op donderdag 3 april 2008 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Als iedereen die scheiding ligt urgentie zou krijgen op een woning blijft er bijna niks meer over voor andere mensen dus dat is wel logisch
* qu63 doet meequote:
Het is heel erg afhankelijk van stad en woningstichting. In rotterdam krijg je ook direct een urgentie.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar je kan het wel krijgen, volgens http://www.domesta.com/uploads/Urgentie.pdf
Maar ik denk dat dat alleen in geval is van een scheiding die tot stand gekomen is omdat je bont en blauw geslagen wordt of iets anders wat een levensgevaarlijke situatie is en er staat ook alleen bij minderjarige kinderen en ik denk dat ze dan de mogelijkheid meewegen of de kids niet bij de andere partij kunnen verblijven indien dat zonder problemen kan, kun je de urgentie ook wel vergeten. En dat is imo allemaal geheel terecht.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar je kan het wel krijgen, volgens http://www.domesta.com/uploads/Urgentie.pdf
Dankje.quote:
Iedere bouwver, heeft gewoon zijn eigenregels.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet... Heb ik daar dan zo over gelezen? Ik hoop alleszins dat je heel vlug positief nieuws krijgt
Denk niet dat het zo makkelijk gaat als het daar staat, ze hebben altijd kleine lettertjes.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik nou je veters aan elkaar bindt, telt dat dan als beperking
Ja oke, alleen even een stom voorbeeld, ik weet een flat met 3 slaapkamers.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Als iedereen die scheiding ligt urgentie zou krijgen op een woning blijft er bijna niks meer over voor andere mensen dus dat is wel logisch
ja dat is wel suf natuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja oke, alleen even een stom voorbeeld, ik weet een flat met 3 slaapkamers.
Nette flat. in een nette wijk ( die waar ik nu dus ook woon.)
Maar die staat al bijna 1 jaar leeg. Die krijg ik niet, omdat ze er geen kinderen in willen.
De flat zit vol met kinderen, snap dat ze er misschien niet meer in willen.
Maar waarom dan toch een jaar leeg laten staan, terwijl ze er dus huur voor zouden kunnen vangen.
Mja, ben er weg van.doeiii.
dat soort regelneukerij zou idd verboden moeten wordenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:25 schreef Ynske het volgende:
heb je gister In je recht dan gezien?
vrouw zwanger word in elkaar geslagen moet van politie het huis uit
vraagt urgentie aan, krijgt ze niet, omdat ze naar haar ouders gevlucht is en niet naar een vrouwenhuis
had geen samenlevingscontract wel een huis met die vent, krijgt geen urgentie omdat ze dat contract niet had
en de kleine inmiddels geboren heeft astma door de krakerswoning waarin ze nu leven, maar krijgen geen zorgurgentie omdat ze dan maar niet met een klein kind in die krakerswoning had moetne gaan wonen.
inmiddels 14 urgentieaanvragingen verder
lang leve de gemeente Utrecht
tja dat kloptquote:Op donderdag 3 april 2008 15:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat soort regelneukerij zou idd verboden moeten worden
dat snap ik ja, maar die wachttijden zijn natuurlijk ook omdat er te weinig (betaalbare en goed onderhouden) huizen zijn. Dan kan je wel leuk een nieuwbouwwijk uit de grond stampen, maar als de minimumhuur boven de huurtoeslaggrens zit zijn er veel mensen die daar niet kúnnen wonenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:33 schreef Ynske het volgende:
tja
[..]
tja dat klopt
maar ik kan me ook voorstellen dat veel mensen proberen om een urgentie te krijgen omdat t krijgen van een gewoon huis zolang duurt
en dat is natuurlijk ook niet goed
In het dagelijks leven heb ik er ook geen last van, alleen in bepaald situaties (sommige huisdieren, vroeger toen de droger in de garage aan stond (extreem vochtig dus), stof) wel/meerquote:Op donderdag 3 april 2008 15:34 schreef es70 het volgende:Bijna weekend
.
Btw. Astma krijg je niet van het wonen in een krakerswoning, het kan er wél door verergeren...
Niet vergeten de bougievonkjes bij te vullen hehquote:Op donderdag 3 april 200815:21 schreef qu63 het volgende:
Zo, kapotte slang is uit de auto, meteen de andere slang er ook maar uit gehaald
Morgen naar de dealer om 2 nieuwe slangen op te halen, en ze er weer netjes in te doen
Ik heb er gisteren meteen een extra zakje van besteld, dus dat gaat goed komenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet vergeten de bougievonkjes bij te vullen heh
Of nietquote:Op donderdag 3 april 2008 15:42 schreef es70 het volgende:
Als je niet een kreupele, als boksbal gebruikte, acuut lesbisch geworden bootvluchtelinge bent krijg je maar weinig voor elkaar vrees ik.
Die situatie's zorgen dus voor een aanval of verergering van al bestaande astma, ze veroorzaken geen astmaquote:Op donderdag 3 april 2008 15:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
In het dagelijks leven heb ik er ook geen last van, alleen in bepaald situaties (sommige huisdieren, vroeger toen de droger in de garage aan stond (extreem vochtig dus), stof) wel/meer
Je kansen liggen wel wat beter geloof ikquote:
dat is me duidelijk maar goed daar is dat mens nog niet mee geholpenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Die situatie's zorgen dus voor een aanval of verergering van al bestaande astma, ze veroorzaken geen astma.
psiesquote:Op donderdag 3 april 2008 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Die situatie's zorgen dus voor een aanval of verergering van al bestaande astma, ze veroorzaken geen astma.
Ik kan dat mens ergens mee helpen danquote:Op donderdag 3 april 2008 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is me duidelijk maar goed daar is dat mens nog niet mee geholpen
ik ook niet overigens
politiek incorrect is eigenlijk wel politiek correctquote:Op donderdag 3 april 2008 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kansen liggen wel wat beter geloof ik.
Politiek incorrect, da's nou jammer
.
Dat zei ik dusquote:
WFz.quote:
You lost mequote:Op donderdag 3 april 2008 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
politiek incorrect is eigenlijk wel politiek correct![]()
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus.
Hele week al Veronica aan 't luisteren.
al die leugens enzo in de politiek..quote:
Ofzoquote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
al die leugens enzo in de politiek..
daar zijn ze dus normaal.
Dus een uitspraak als die van jou is niet 'netjes', maar kan in de politiek ook gebruikt worden en is dan dus wel weer politiek correct
Voor de Queen-kaartjes?quote:
Niet netjes en derhalve uitermate geschiktquote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
al die leugens enzo in de politiek..
daar zijn ze dus normaal.
Dus een uitspraak als die van jou is niet 'netjes', maar kan in de politiek ook gebruikt worden en is dan dus wel weer politiek correct
Dat jaquote:Op donderdag 3 april 2008 16:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Voor de Queen-kaartjes?
Ik heb ze al besteld
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ja.
Zie, ik denk aan je(hoorde er pas vandaag over, zegt wel iets over mijn oplettendheid
).
ik nietquote:Op donderdag 3 april 2008 16:46 schreef mcDavid het volgende:
Dribbels verkapte Baggermeet[2] HALVE FINALE IN DE P60!!!
[ afbeelding ] Wie gaan er nogmeer mee?
Rotterdan is eng en viesquote:Op donderdag 3 april 2008 16:46 schreef mcDavid het volgende:
Dribbels verkapte Baggermeet[2] HALVE FINALE IN DE P60!!!
[ afbeelding ] Wie gaan er nogmeer mee?
Je mag ook op schiedam opstappenquote:
Of dat beter isquote:Op donderdag 3 april 2008 17:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag ook op schiedam opstappen [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag ook op schiedam opstappen [ afbeelding ]
Maar ik stap in rotterdam op. Hoe eerder we in die bus zitten, hoe meer gratis bier we kunnen tanken
Mwoa, als ze de finale halen en ik weet het ver genoeg van te voren, mss dat ik dan in een zatte bui nog wel ja zeg ookquote:Op donderdag 3 april 2008 18:37 schreef mcDavid het volgende:
Moet ik je opgeven? (14)
Ik ben versletenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha, lekker zoenknuffelbeest van me
Het is morgen heh!quote:Op donderdag 3 april 200818:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, als ze de finale halen en ik weet het ver genoeg van te voren, mss dat ik dan in een zatte bui nog wel ja zeg ook
ja hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 19:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben versleten
*voetjes op tafeltje smijt*
Alles goed?
De laatste foto's (en een ontwerp van de keuken) staan op de blog.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoorEn daar? Nog nieuwe foto's van de Werf?
Daar wordt meestal niet gefietst ookquote:Op donderdag 3 april 2008 19:32 schreef leonieke het volgende:
(ondanks alle tijd die ik aan een fietsenrek 'investeer')
Op foto vind ik het er ook al cool uitzien alleszinsquote:
Inderdaad... Misschien kom ik in het vervolg beter met de fiets naar het fietsenrek. Heb ik toch een beetje training gehadquote:Op donderdag 3 april 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar wordt meestal niet gefietst ook
Ah ja, Belgske he, blijft lastigquote:Op donderdag 3 april 2008 20:13 schreef leonieke het volgende:
Ah ja... domme ikHOK natuurlijk (ik wist trouwens dat het niet goed klonk hoor, maar kwam maar niet op het juiste woord
)
T is toch niet jouw bouwer die failliet is gegaan he ?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op foto vind ik het er ook al cool uitzien alleszinsIk hoop dat het in het echt ook zo zal zijn
(alleen is dat nog wachten tot december ofzo
)
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 3 april 2008 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch niet jouw bouwer die failliet is gegaan he ?
Alleen de Elite-troepen komen in het Onderwijs terecht hequote:Op donderdag 3 april 2008 20:19 schreef leonieke het volgende:
Nog een chance dat ik weet wat ik in dat hok moet doen
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen de Elite-troepen komen in het Onderwijs terecht he
Commerciele tv!quote:Op donderdag 3 april 2008 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
en goddamn ALLEEN MAAR reclame een kwartier lang
Die laatste 2 vind ik dan nog wel meevallen, windows en office werken naar behoren, en met de trein ga ik nietquote:
Zeker een mooie keuken!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
De laatste foto's (en een ontwerp van de keuken) staan op de blog.
Het fietsen was een beetje zwaar. Te lang geleden dat we nog eens gefietst hadden (ondanks alle tijd die ik aan een fietsenrek 'investeer')
quote:Qua kleur zijn we er nog niet helemaal uit, maar het wordt waarschijnlijk crème, gebroken wit of lichtgrijs.
Zoiets hebben we recentelijk ook gehad he?quote:
psies, is het huis straks opgeleverd loopt Leo door het huis alles te laten zien aan de mensen:quote:Op donderdag 3 april 2008 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets hebben we recentelijk ook gehad he?
quote:En dan hier de living, of de badkamer dat weten we nog niet. En dan hier de keuken, of de tv kamer, ook dat is nog niet helemaal zeker etc..
Waar zit jij met je zonnebrilquote:
Heb je een vriendin uit Oekraïne ofzoquote:
Ja, dat zijn dan de bouwtekeningen.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:02 schreef qu63 het volgende:
psies, is het huis straks opgeleverd loopt Leo door het huis alles te laten zien aan de mensen:
[..]
quote:We hebben nu gehoord, via via, dat voorlopig definitief geschat wordt dat het in 2018 klaar zou kunnen zijn. Of 2024. Of zo.
Ga jij eens lekker over Bluezz heenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef qu63 het volgende:
Oeh, Bluezz bijna ingehaald in de top 500!
Achterhoede geneuzelquote:Op donderdag 3 april 2008 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker over Bluezz heen
Bluezz is wel liefquote:Op donderdag 3 april 2008 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker over Bluezz heen
Trio dus maar danquote:Op donderdag 3 april 2008 23:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bluezz is wel lief
Heb dr gemeet
En Golfer ook
Dat is zeker waarquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Zonbder Bluezz had ik wel dood kunnen zijn
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Zonbder Bluezz had ik wel dood kunnen zijn
Neuh, dit was wel vrij serieus.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:28 schreef qu63 het volgende:
Sprong zij er steeds voor toen jij 'vermoord' werd?
fapfapfapquote:Op donderdag 3 april 2008 23:10 schreef qu63 het volgende:
Oeh, Bluezz bijna ingehaald in de top 500!
TGIF!quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:28 schreef Kuukske het volgende:
Het is vrijdag. Joechei!
Bijna weekendquote:Op vrijdag 4 april 200807:28 schreef Kuukske het volgende:
Het is vrijdag. Joechei!
Supporting Users and Troubleshooting Desktop Applications on a Microsoft Windows XP Operating System (Exam 70-272)quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:06 schreef Sjowhan het volgende:
Straks examen, 70-272 om 10uur. Ben benieuwd hoe ik het maak
Succes!quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:06 schreef Sjowhan het volgende:
Straks examen, 70-272 om 10uur. Ben benieuwd hoe ik het maak
Da's wel een hele korte maar goede samenvattingquote:Op vrijdag 4 april 200808:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Supporting Users and Troubleshooting Desktop Applications on a Microsoft Windows XP Operating System (Exam 70-272)
Klinkt als het "replace user, press any key when ready" examen.
Nieuw spel naast het spijkerpoepen, spijkerslikkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Succes!
Het wordt een kutdag vandaag. Ik voel het. Mijn hoofd knalt uit elkaar, mijn keel is één spijkerbende. Aarghh.
Ja, dolletjes.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:13 schreef Pheno het volgende:
Nieuw spel naast het spijkerpoepen, spijkerslikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |