Hm, nou dan maak ik mn beverton string zelf welquote:Op donderdag 3 april 2008 19:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Omdat op stringetjes amper logo's passen.
Maar omdat jij het bent: Als je mijn logo wilt haben dan kan ik wel (na persoonlijk de afmetingen hebben gemeten) een ondergoedje inelkaar zetten.
![]()
vergeet mijn post.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
goedendag zou u deze vragen willen beantwoorden? Tuuurlijk.
1. wat is uw naam? Ilse
2. wat is uw leeftijd? 16
3. waar kent u onze producten van? Fok.nl
4. wat voor ondergoed draagt u zelf/ draagt u liever? Ehm, hipsters of strings?
5. heeft u voorkeur voor toekomstige producten? Ja ik wil graag strings met bevers erop.
6. heeft u tips of feedback voor ons? Hm, keep up the good work!
Dit gold alleen voor de gasturbinevariant. beverton zelf kan u het beste assisteren bij uw keuze.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nou dan maak ik mn beverton string zelf wel
Dat is een negerbever uit de USA. Niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bestaat gewoon al!
neen, ik ben een 17 jarige die mede directeur van Gepawneerde Pawneermeel Label is.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan heel fok niemand vinden om te daten ofzo?
Wat ben jij, 40?
Ik verheug me nu al op de customs!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:12 schreef beverton het volgende:
[..]
neen, ik ben een 17 jarige die mede directeur van Gepawneerde Pawneermeel Label is.
ik zag dat u al 1 van one strings gevonden heeft, dit is echter een van de nieuwere versies. ik zal u ook enkele custom made modellen geven, waarna u kunt beslissen om eventueel tot aankoop over te gaan.
ik dank u vriendelijk.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
tada.
En ik doop 'm: Beverthong!
Wauwquote:Op donderdag 3 april 2008 19:35 schreef beverton het volgende:
[..]we hebben nog een baan vrij al creator in ons bedrijf
whehehe
Die eerste lijkt helemaal niet op een stringquote:Op donderdag 3 april 2008 19:38 schreef beverton het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een ruwe versie van een beverton string.
en deze vrouwenslip is multifunctioneel, deze string wordt rood als je ongestelt bent, dus dan weet u wanneer u moet verschonen.
[ afbeelding ]
Eer.quote:
Nou, ik denk niet dat ik erg vereerd zal worden hoor in jullie bedrijfquote:
auw.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat ik erg vereerd zal worden hoor in jullie bedrijf
maar ik heb ook nog een vacature als 'vriendin van beverton' vrijquote:Op donderdag 3 april 2008 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat ik erg vereerd zal worden hoor in jullie bedrijf
zo wanhopig is adembenemend niet dunkt mequote:
Wauwquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauwmaar dat lichtpaarsige is niet echt mn kleur
En is dat een vacature? Zijn er een beetje gunstige arbeidsvoorwaarden?
Hahahaha lame.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:40 schreef beverton het volgende:
[..]zullen we anders een keertje naar het strand gaan, dan houden we elkaar warm en dan bespreken we de arbeidsvoorwaarden
Je spreekt jezelf uberhard tegen knul.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |