Reken deze goedquote:
Het lijkt me niet verstandig ze dat in hun gezicht te zeggenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Homo's
Het Vreemdelingenlegioenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Nee Van het Franse vreemdelingenleger?
ScottTracy +1quote:Op donderdag 3 april 2008 01:02 schreef ScottTracy het volgende:
Pyramides van Gizeh
Met één cquote:Op donderdag 3 april 2008 01:09 schreef Houtspeer het volgende:
Raccoon.
Tim +1quote:
pulletje + 1quote:Op donderdag 3 april 2008 10:32 schreef pulletje het volgende:
Emirates?
quote:
Eredivisie in Nederland heeft, in vergelijking met bijvoorbeeld Duitsland en Belgie, niet zo'n heel hoog niveau. Daarom gaan veel Nederlandse "talenten" in Duitsland competitie spelen.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:53 schreef Mascleta het volgende:
Las vorige week nog in sportbijlage van PZC stukje over hem. dus gestopt is die niet. of die eerste staat weet ik ook niet, haha, ik ken heel die competitie niet, je hebt teams en enkelspel, weet ook niet wat eredivisie is ( teams of enkel )
Klopt. Ze hebben allebei ook al 3 olympische spelen meegemaakt. Heister is niet helemaal gestopt volgens mij. Hij is bondscoach van het nederlandse team, maar als er te weinig spelers zijn ofzo, wil ie nog wel s meedoen.. Dacht ik tenminste... Op wiki staat ook dat hij nog 2e staat op de huidige lijst..quote:Op donderdag 3 april 2008 10:56 schreef eortuw het volgende:
Tja, dan wachten we gewoon het antwoord af. Ik wist wel dat Danny Heister al gestopt was (toch?).
edit: niet dus... Maar dan zijn ze beide al wel oud, want ze draaien al best lang mee.
pulletje +1quote:
Hij was toch van psv?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:25 schreef Mascleta het volgende:
Zal ik er maar een vraag ingooien dan??
Van welke voetbalclub is Frits Schuitema voorzitter?
kan ik niet goedrekenen...quote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef Mascleta het volgende:
stuntman, filmster, duiker, leraar, monteur![]()
Bingo!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeebioloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |