Lachen dat ze nu net over Oldezaal beginnenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:38 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Del onder het raam aan het werk voor haar meester.
ja sorry hoor maar ik kijkt och liever naar een verliefde schat die kleit als naar een verlopen snol met een slabekquote:Op woensdag 2 april 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat mij betreft pleurt Jaap Claire eruit...die, weliswaar lieve schat, zit alleen maar een beetje te kleien en verliefd te zijn.....
Is dat die pruik waar Amanda laatst aan heeft zitten knippen?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:25 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou d'r nog niet dood op gevonden willen worden..................
Jeezus..is die troela nu ook al zogenaamd aan het afluisteren?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:38 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Del onder het raam aan het werk voor haar meester.
Nou ja, dan vervalt ook per direct alle kritiek op Jaap die rustig zit te schaken achter z'n computertje. Het maakt het er allemaal niet aantrekkelijker op vind ik. En het punt was eigenlijk dat anderen voor dat gedrag moesten nokken.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar ik kijkt och liever naar een verliefde schat die kleit als naar een verlopen snol met een slabek
owwwww........was ik nu maar daar en stond ik achter haar.....ze ligt klaar om een trap tegen der reet aan te krijgenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ligt het nou aan mij, ik vindt dat Claire zo'n irritante zeikstem heeft..?!!
Ach hij bakt ze alsof het kip is!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
zo die rat heeft weer de nodige ossehaas of biefstukken alleen naar binnen gewerkt , hoezo hebberig
Doe maar ouwe schoenen aan, wat je bent er gegarandeerd één kwijtquote:Op woensdag 2 april 2008 18:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
owwwww........was ik nu maar daar en stond ik achter haar.....ze ligt klaar om een trap tegen der reet aan te krijgen
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar ouwe schoenen aan, wat je bent er gegarandeerd één kwijt![]()
Met de groeten van Eefje
Ja, daar hoeven we het niet eens over te hebben, maar die van claire is zo zeikerig, vooral als ze zegt het gaat om de manier waarop Huub. Dan denk ik echt, wat een zeikwijf!!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik met die stem van die afluisterende Del
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, Claire....voor de liefhebber. Triest toch, als het echt zo is?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:45 schreef akveor het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Claire gewoon de backup is van iedereen mocht er iemand wegvallen. Niemand speelt tegen haar en zij speelt tegen niemand. Huub had haar het eerst nodig.
Ik snap je, ik begrijp je, is ook zoquote:Op woensdag 2 april 2008 18:46 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja, daar hoeven we het niet eens over te hebben, maar die van claire is zo zeikerig, vooral als ze zegt het gaat om de manier waarop Huub. Dan denk ik echt, wat een zeikwijf!!
volgens huub tijdens het eten.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er vanavond het een en ander los zal gaan barsten...
Zijn haar littekens nu bijna weg? ik zag laatst dat filmpje op clipser dat ze injecties kreeg, werd er niet goed van, was echt een eng gezicht..quote:Op woensdag 2 april 2008 18:47 schreef beequeen het volgende:
Kweet niet hoor...ziet er toch echt niet uit. Terwijl ze er echt mooi uit kan zien.
[ afbeelding ]
Hij zit weer bij de FEBO. Even opletten hoe hij terugkomt graag.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik zie brian nergens hangt hij nu weer onder dat raam te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |