Het eerste klopt, Claire heeft geen slabek, thank God.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda heeft ook niet zoveel gedaan, maar alvast 100 keer meer dan Claire....
Brian heeft daarentegen wel redelijk veel laten zien.....ondermeer als gevolg van Huub's aanvallen.
Het maakt bij CL air E niet uit of je het achter haar rug zegt of niet. De enige reactie die er uit komt is: '' het gaat om de manier waarop''.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:19 schreef PeterNB het volgende:
Kutnicht noemt Claire even achter haar rug 'dom wicht'
Laffe flikker !
claire is overuidelijk niet in het spel gezet om haar terror kwaliteiten,quote:Op woensdag 2 april 2008 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk zou hij dat niet moeten doen.....maar ja...Claire heeft een hartslag en wat openingen....
Amanda heeft zich wel verweerd tegen aanvallen het laatse jaar. Of je het nu met de stijl eens bent of niet...ze heeft zich wel gekweten.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat heeft Amanda dan eigenlijk gedaan? Ik heb haar vooral zien neuken, tangen, met blote tieten rond paraderen, alles zoenen wat los en vast zit. Vind ik ook niet echt een wereldprestatie![]()
Ik heb niks tegen Claire eigenlijk, ik vind het vooral leuk dat niemand haar daar iets gunt omdat ze nieuw is. Juist daarom zou ik eigenlijk al hopen dat ze wint
Weer TV maken dus!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:25 schreef beequeen het volgende:
Huub: Iedereen hier is passief. Jij zit in je trouwboekjes te kijken, Brian probeert Amanda in het gareel te houden en Jaap zi achter zijn PC. Hier kan ik niet tegen, tijd voor actie.
Huub moet het dus weer doen.
Huub maakt het spel zelf dood door met Claire te "kutten". Zaterdag was Claire weg....Huub en Jaap hadden lol, de streamers ook.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:25 schreef beequeen het volgende:
Huub: Iedereen hier is passief. Jij zit in je trouwboekjes te kijken, Brian probeert Amanda in het gareel te houden en Jaap zi achter zijn PC. Hier kan ik niet tegen, tijd voor actie.
Huub moet het dus weer doen.
Dat is wel zo ja... Maar Claire is nou eenmaal nu het vriendinnetje van Huub, wat dus voor genoeg verhaallijnen zorgt.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire, ik heb ook niets tegen haar. Maar in dit spel is gebleken dat je mocht blijven als je je liet zien, spraakmakende dingen deed en ze noemen dat "show maken".
Gezien bovenstaande is het nogal unfair dat anderen weg gestemd zijn en zij voor datzelfde feit, geen show maken, mag blijven zitten waar ze zit.
Dat heb ik er dus op tegen....
Dat was gaafquote:Op woensdag 2 april 2008 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub maakt het spel zelf dood door met Claire te "kutten". Zaterdag was Claire weg....Huub en Jaap hadden lol, de streamers ook.
Alleen een eventuele bruiloft....meer verhaallijnen zie ik niet.....help me out....quote:Op woensdag 2 april 2008 18:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja... Maar Claire is nou eenmaal nu het vriendinnetje van Huub, wat dus voor genoeg verhaallijnen zorgt.
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het eerste klopt, Claire heeft geen slabek, thank God.
Tweede klopt ook: Brian maakt tv over de rug van Huub.
Gelukkig, we zijn eruit.
Laten we 't in godsnaam hopen.. Laatste dagen, weken, maanden gaan veel te gemakkelijk voor die CONJO rat!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weer TV maken dus!
De terrorjaap moet gewoon terugkomen.
Vind je dat niet genoeg?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen een eventuele bruiloft....meer verhaallijnen zie ik niet.....help me out....
quote:
Gaat nooit gebeurenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
Als Jaap nu met Talpa Terror terug zou mogen komen liggen B en A er binnen een week uit, die trekken dat echt niet meer.
dan nog 3 X per dag haar anus even laten uitrekken..quote:Op woensdag 2 april 2008 18:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Claire moet ook gewoon met der tietjes bloot rondlopen en schuttingtaal spuien, dan heb je nl iets gedaan
Ja bijvoorbeeld! Vooralsnog vind ik het best een potentieel leuk verhaallijntje..denk aan jaloezie, verbitterde Lieke's, de vader van de bruid die tegen het huwelijk is, ohhh zat ik maar in de redactiequote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]misschien kan er nog net een scheiding achteraan.....dat zou het weer net iets aantrekkelijker maken.
Wij begrijpen elkaar!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:32 schreef miesy het volgende:
[..]
dan nog 3 X per dag haar anus even laten uitrekken..
ja ja, die amanda, die doet tenminste nog is wat
Een bizar verhaallijntje....voornamelijk ongeloofwaardig. Maar ok, daardoor wél TV, daar heb je een puntquote:Op woensdag 2 april 2008 18:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld! Vooralsnog vind ik het best een potentieel leuk verhaallijntje..denk aan jaloezie, verbitterde Lieke's, de vader van de bruid die tegen het huwelijk is, ohhh zat ik maar in de redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |