Ik kan het verkeerd verkeerd verstaan hebben, mea culpa.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij zegt dat hij er niet eerder uit gaat dan Claire.......als het publieke stemmingen tot 22 mei betreffen.
Ik dacht dus dat dat Lieke was.quote:
Hoe vaak moet er tegen je gezegd worden, dat Jaap geen vrije keuze heeft om los te gaanquote:Op woensdag 2 april 2008 17:34 schreef rooie3 het volgende:
Nee Jaap wij vinden los gaan op Huub niet het beste voor de show.Die vent heeft toch kunnen lezen op de forums en hij weet wat leuk is voor de show.Is die vent nou zo dom,het kost hem zelf de kop.
Ja, duh, het is een werkrelatie die hij met de Febo heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd verkeerd verstaan hebben, mea culpa.
Jaap is zo laf, durft niks en probeert Huub tegen Claire op te stoken. Die eikel is zelfs bereidt om samen te spannen met B en A.
Dat mag niet omdat de psychise gesteldheid van die twee daar niet tegen opgewassen is!quote:Op woensdag 2 april 2008 17:49 schreef rooie3 het volgende:
Wat ik dus niet begrijp is dat Jaap en Huub niet los mogen op Brian en Amanda,maar andersom mogen ze wel.Dat is toch ontzettend krom,Amanda kan met die slabek alles zeggen en Huub en Jaap moeten zich dan inhouden omdat Amanda anders flipt.Snap er niks van.
En hij moet voor zijn dekking de mogelijkheid open houden om met iedereen verder te kunnen spelen, zelfs met L'Amanda en Brein.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, duh, het is een werkrelatie die hij met de Febo heeft.
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef Borga het volgende:
Heeft Brein eindelijk in meer dan 1.5 jaar eens een spreekwoord goed. '' bij de pakken neer zitten''. Denkt hij dat hij het fout heeft
Redactie, hij heeft de juiste medicatie.......TWEE, JAWEL TWEE spreekwoorden goed binnen 15 minuten. ''Aan de kaak stellen'' alleen denkt het stuk verdriet weer dat het fout isquote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef Borga het volgende:
Heeft Brein eindelijk in meer dan 1.5 jaar eens een spreekwoord goed. '' bij de pakken neer zitten''. Denkt hij dat hij het fout heeft
Dat hebben ze allemaal. De enige 2 die geen last hebben van "alle ballen op" zijn Brian en Amanda. Dat is weggelegd voor Huub en Claire, voorheen waren dat Huub en Lieke.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:56 schreef Prospera het volgende:
Ja, duh, het is een werkrelatie die hij met de Febo heeft.
Ze moeten doen wat de Febo wil, dus alles is mogelijk, ook dat Amanda vriendinnetjes met Claire wordt.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:58 schreef Borga het volgende:
[..]
En hij moet voor zijn dekking de mogelijkheid open houden om met iedereen verder te kunnen spelen, zelfs met L'Amanda en Brein.
Jaap denkt echt dat het mooier voor de show is om tegen Huub te gaan.Dat kan hem achter ook gezegd worden.Je maakt mij niet wijs dat ze Jaap kunnen dwingen om weer tegen Huub te spelen.Jaap weet dan ook dat hij kan inpakken.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe vaak moet er tegen je gezegd worden, dat Jaap geen vrije keuze heeft om los te gaan![]()
Hij is een werknemer en doet wat zijn werkgever zegt, omdat hij ervoor betaald wordt.
Precies en die moeten uit de wind gehouden worden om hun opvliegende karakters.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal. De enige 2 die geen last hebben van "alle ballen op" zijn Brian en Amanda. Dat is weggelegd voor Huub en Claire, voorheen waren dat Huub en Lieke.
Jaap wil los op iedereen, maar dat bepaalt hij niet zelf.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:04 schreef Desii het volgende:
Als Jaap nu los gaat op Claire.... terwijl hij nix tegen Brian&Amanda doet..... valt hij voor mij defnitief af
Hij lijkt op Tommiequote:Op woensdag 2 april 2008 17:49 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breien probeert Aman te overtuigen van een eindspel met Jaap en zonder Claire
Heeft hij al vaker gedaan maar het zit er niet bij Clairequote:Op woensdag 2 april 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee Huub, met niks doen kom je er niet...fijn dat je dat ook even tegen je aanstaande vrouw verteld....
Maar straks wint een van die twee en wat dan,dan zijn ze door de febo geholpen en hebben geen ruk voor de show gedaan.Terwijl Jaap en huub alles hebben gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Precies en die moeten uit de wind gehouden worden om hun opvliegende karakters.
Dat is al tig keer gezegd.
Wat mij betreft pleurt Jaap Claire eruit...die, weliswaar lieve schat, zit alleen maar een beetje te kleien en verliefd te zijn.....quote:Op woensdag 2 april 2008 18:04 schreef Desii het volgende:
Als Jaap nu los gaat op Claire.... terwijl hij nix tegen Brian&Amanda doet..... valt hij voor mij defnitief af
Waarom mogen "alle ballen" dan niet op Brian en Amanda ? De reden?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal. De enige 2 die geen last hebben van "alle ballen op" zijn Brian en Amanda. Dat is weggelegd voor Huub en Claire, voorheen waren dat Huub en Lieke.
Hier heb je wel helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire die, weliswaar lieve schat, zit alleen maar een beetje te kleien en verliefd te zijn.....
klopt dat niet dan? Dat je met niks doen er niet komt.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee Huub, met niks doen kom je er niet...fijn dat je dat ook even tegen je aanstaande vrouw verteld....
Die flippen het snelst in tijden van crisis. Ik hoor het Huub nu ook weer zeggen: We mogen wel los op Brian en Amanda maar niet de resterende 55 dagen.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
Waarom mogen "alle ballen" dan niet op Brian en Amanda ? De reden?
En bij de anderen wèl? Ik snap dat niet.
jaap heeft meer in zijn mars dan claire.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub heeft het over Jaap's nietsdoen tegen iemand die zelf nog nooit wat gedaan heeft in de kooi.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:11 schreef Borga het volgende:
klopt dat niet dan? Dat je met niks doen er niet komt.
Omdat die twee dat niet aankunnen, dat bewijzen ze elke keer weer. En ze willen Brian er koste wat kost in houdenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom mogen "alle ballen" dan niet op Brian en Amanda ? De reden?
En bij de anderen wèl? Ik snap dat niet.
Beetje bizar dat hij dat juist tegen Claire zit te vertellen...vind je ook niet? Hij heeft het over Jaap, terwijl z'n dinnetje echt nog niets heeft laten zien. Daarvoor moesten Sylvia, Erik en Dennis wijken. Zij komt er aardig mee weg en speelt ook nog eens de finale.....quote:Op woensdag 2 april 2008 18:11 schreef Borga het volgende:
[..]
klopt dat niet dan? Dat je met niks doen er niet komt.
Goh, ik zie Brian en Amanda pas sinds kort dingen doen die op tv maken lijken.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk zou hij dat niet moeten doen.....maar ja...Claire heeft een hartslag en wat openingen....quote:Op woensdag 2 april 2008 18:12 schreef miesy het volgende:
[..]
jaap heeft meer in zijn mars dan claire.
tuurlijk neemt hij dat jaap meer kwalijk.
Amanda heeft ook niet zoveel gedaan, maar alvast 100 keer meer dan Claire....quote:Op woensdag 2 april 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, ik zie Brian en Amanda pas sinds kort dingen doen die op tv maken lijken.
klopt.... ze mogen gedoseerd Amanda aanvallen (dit komt zowel van Huub als van Jaap) dus dat zal wel waar zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:49 schreef rooie3 het volgende:
Wat ik dus niet begrijp is dat Jaap en Huub niet los mogen op Brian en Amanda,maar andersom mogen ze wel.Dat is toch ontzettend krom,Amanda kan met die slabek alles zeggen en Huub en Jaap moeten zich dan inhouden omdat Amanda anders flipt.Snap er niks van.
Bij Jaap kan hij hem gewoon tussen twee vetrollen duwen.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk zou hij dat niet moeten doen.....maar ja...Claire heeft een hartslag en wat openingen....
Wat heeft Amanda dan eigenlijk gedaan? Ik heb haar vooral zien neuken, tangen, met blote tieten rond paraderen, alles zoenen wat los en vast zit. Vind ik ook niet echt een wereldprestatiequote:Op woensdag 2 april 2008 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amanda heeft ook niet zoveel gedaan, maar alvast 100 keer meer dan Claire....
Brian heeft daarentegen wel redelijk veel laten zien.....ondermeer als gevolg van Huub's aanvallen.
ik snap Jaap echt niet..... hij heeft op zijn 8 uur de fora gelezen.... en nu doet tie precies het tegenovergesteldequote:Op woensdag 2 april 2008 17:52 schreef rooie3 het volgende:
Huub legt nu uit dat Jaap door de kijker niet begrepen word,hij moet gewoon tegen Brian zeggen sodemieter op ik ben een maatje van Huub.En Jaap zegt is mooi voor de show,maar Jaap het gaat op het eind om het miljoen sukkel.
tegen wie heeft hij dit nu gezegd? Tegen Jaap of CL air Equote:Op woensdag 2 april 2008 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje bizar dat hij dat juist tegen Claire zit te vertellen...vind je ook niet? Hij heeft het over Jaap, terwijl z'n dinnetje echt nog niets heeft laten zien. Daarvoor moesten Sylvia, Erik en Dennis wijken. Zij komt er aardig mee weg en speelt ook nog eens de finale.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |