Ik kan het verkeerd verkeerd verstaan hebben, mea culpa.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij zegt dat hij er niet eerder uit gaat dan Claire.......als het publieke stemmingen tot 22 mei betreffen.
Ik dacht dus dat dat Lieke was.quote:
Hoe vaak moet er tegen je gezegd worden, dat Jaap geen vrije keuze heeft om los te gaanquote:Op woensdag 2 april 2008 17:34 schreef rooie3 het volgende:
Nee Jaap wij vinden los gaan op Huub niet het beste voor de show.Die vent heeft toch kunnen lezen op de forums en hij weet wat leuk is voor de show.Is die vent nou zo dom,het kost hem zelf de kop.
Ja, duh, het is een werkrelatie die hij met de Febo heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd verkeerd verstaan hebben, mea culpa.
Jaap is zo laf, durft niks en probeert Huub tegen Claire op te stoken. Die eikel is zelfs bereidt om samen te spannen met B en A.
Dat mag niet omdat de psychise gesteldheid van die twee daar niet tegen opgewassen is!quote:Op woensdag 2 april 2008 17:49 schreef rooie3 het volgende:
Wat ik dus niet begrijp is dat Jaap en Huub niet los mogen op Brian en Amanda,maar andersom mogen ze wel.Dat is toch ontzettend krom,Amanda kan met die slabek alles zeggen en Huub en Jaap moeten zich dan inhouden omdat Amanda anders flipt.Snap er niks van.
En hij moet voor zijn dekking de mogelijkheid open houden om met iedereen verder te kunnen spelen, zelfs met L'Amanda en Brein.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, duh, het is een werkrelatie die hij met de Febo heeft.
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef Borga het volgende:
Heeft Brein eindelijk in meer dan 1.5 jaar eens een spreekwoord goed. '' bij de pakken neer zitten''. Denkt hij dat hij het fout heeft
Redactie, hij heeft de juiste medicatie.......TWEE, JAWEL TWEE spreekwoorden goed binnen 15 minuten. ''Aan de kaak stellen'' alleen denkt het stuk verdriet weer dat het fout isquote:Op woensdag 2 april 2008 17:53 schreef Borga het volgende:
Heeft Brein eindelijk in meer dan 1.5 jaar eens een spreekwoord goed. '' bij de pakken neer zitten''. Denkt hij dat hij het fout heeft
Dat hebben ze allemaal. De enige 2 die geen last hebben van "alle ballen op" zijn Brian en Amanda. Dat is weggelegd voor Huub en Claire, voorheen waren dat Huub en Lieke.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:56 schreef Prospera het volgende:
Ja, duh, het is een werkrelatie die hij met de Febo heeft.
Ze moeten doen wat de Febo wil, dus alles is mogelijk, ook dat Amanda vriendinnetjes met Claire wordt.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:58 schreef Borga het volgende:
[..]
En hij moet voor zijn dekking de mogelijkheid open houden om met iedereen verder te kunnen spelen, zelfs met L'Amanda en Brein.
Jaap denkt echt dat het mooier voor de show is om tegen Huub te gaan.Dat kan hem achter ook gezegd worden.Je maakt mij niet wijs dat ze Jaap kunnen dwingen om weer tegen Huub te spelen.Jaap weet dan ook dat hij kan inpakken.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe vaak moet er tegen je gezegd worden, dat Jaap geen vrije keuze heeft om los te gaan![]()
Hij is een werknemer en doet wat zijn werkgever zegt, omdat hij ervoor betaald wordt.
Precies en die moeten uit de wind gehouden worden om hun opvliegende karakters.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal. De enige 2 die geen last hebben van "alle ballen op" zijn Brian en Amanda. Dat is weggelegd voor Huub en Claire, voorheen waren dat Huub en Lieke.
Jaap wil los op iedereen, maar dat bepaalt hij niet zelf.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:04 schreef Desii het volgende:
Als Jaap nu los gaat op Claire.... terwijl hij nix tegen Brian&Amanda doet..... valt hij voor mij defnitief af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |